Sorteren

Reviews over Utrecht

Prima hotel.

Hannah
    7-11-2018

Leuk hotel. Prima ontbijt.

Super hotel een echte aanrader!!

Peter
    5-11-2018

In 1e instantie hadden we een standaard kamer geboekt maar deze bij nader inzien ge-upgrade naar een gerenoveerde premium kamer.

Hier geen moment spijt van gehad! Prachtige kamer met heerlijke bedden, heerlijke regendouche,en een nespressomachine.

Het ontbijt was perfect, de mezze plate was ook heerlijk.

En het hotel staat op loopafstand van de bushalte, die je binnen 10 min. op Utrecht CS afzet.

Kortom heerlijk hotel wat ik iedereen aan kan raden en onmiddellijk naar terug zou gaan.

Genoten!

Nathalie
    4-11-2018

Prachtig hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden een schitterende (comfort) kamer op de 6e verdieping. Groot, mooie inrichting, heerlijk bed en toffe badkamer!

We hebben 's avonds in het restaurant gegeten, het eten was super, echt heel lekker. Daarna gezellig nog cocktails gedronken in de lounge.

Enige 'minpuntjes'; het was redelijk fris door het hele hotel én erg jammer dat de Skybar alleen voor gelegenheden open gaat. Zonde.

Geweldig

De hezerkes
    31-10-2018

Prachtig gelegen aan het water,ruime parking,vriendelijk personeel, kamer is ruim,mooi en zeer proper, ontbijt uitgebreid en lekker, de welness is klein maar fijn, gratis shuttle naar centrum is goed geregeld en super handig, kortom voor ons een super weekend!!!!!👍👍👍👍👍

Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Een mooi compliment met een prachtig cijfer. Ons personeel is zeer belangrijk, zij dienen onze gasten het juiste service niveau te kunnen bieden. Fijn om te horen dat dit ook gelukt is. Vertel het verder en wij zien u graag terug. Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Hotel Mitland

Genoten van een paar dagen Utrecht

Roelien Boonstra
    28-10-2018

Heerlijk hotel! we waren hier maar één nacht, dus van de faciliteiten hebben wij door tijdgebrek geen gebruik van gemaakt. Het is een aanrader. Bed was prima, en alles netjes en schoon. Je kunt lopend naar de stad, de auto kan voor inchecktijd al geparkeerd worden. Ook bieden ze voor de gasten een pendeldienst aan naar het centrum. Het personeel denkt fijn mee en hebben goede tips voor hun gasten. Als wij Utrecht nog een keer bezoeken zal dit onze verblijfplaats worden!

Manager, PR Manager, 12-11-2018

Geachte Roelien Boonstra,

Wij zijn ontzettend blij te lezen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in ons hotel dankzij het personeel, het lekkere bed en de netheid. Wij hopen dat een bezoek aan Utrecht weer snel op de planning staat. U bent meer dan welkom in ons mooie hotel.

Met gastvrije groet,

Hotel Mitland