SpaSereen

8.3Fantastisch

2.6km van centrum

Op vakantie geweest naar SpaSereen?

• 2Mv. E. Smit19-01-2020

NIET VOOR HERHALING VATBAAR!!!!

Ontvangst was lauw, behandeling van mij partner was prima, mijn behandeling was heel slecht (olie was koud, behandeling niet goed gedaan, niet gehouden aan behandeltijd, tijdens afrekening was er niets te doen aan klacht, wel achteraf! Geen zin. Zal er nooit weer naar toe gaan. Prijs qua kwaliteit klopt absoluut niet! Erg teleurgesteld! wel €215.00 afgerekend.

Gereisd met partner in januari 2020

• 1Kloosterman10-11-2019

Sardientjes

Het was druk, nee het was nog drukker. In de restaurant moest je meer dan uur op je eten wachten, ons beklag gedaan bij Tom, de zoon van de eigenaar, die begreep ons wel, maar sprak over samenloop van omstandigheden, echter laatste 2-3 keer is het telkens zo druk, het is als sardientjes in blik, je zit gevangen. Wij komen niet meer.

Gereisd met partner in november 2019

• 1Kim sensi03-11-2019

Niet snel meer heen

Zag jammer genoeg dat ze niet goed met het personeel omgaan erg jammer!!! En erg druk

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6Ron24-07-2019

Mooi en helaas geen ruimte voor niet rokers

Super mooi gelegen sauna, echt goed personeel en alles gaat goed afgestemd. Enige nadeel is de terras en ligweide indeling voor niet rokers. Niet blij hiermee, te weinig ruimte en schaduw voor niet rokers. Terwijl er een damphok staat. Jammer die overlast, ook op het terras met eten zelfde probleem.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9A.D. van der Laan30-05-2019

Een heerlijk en vooral ontspannen dagje uit!

Wat een prettige (en rustige) ontvangst op de woensdagohtend. Geen drukte maar vooral een ontspannen sfeer. Na het omkleden naar de sauna en dan zie je de pracht van dit complex. Erg mooi vormgegeven tot op de details, schoon en overzichtelijk. Prachtige sauna's met uitkijk op de Maarsseveense Plassen en op de mooiste plaatsen ligstoelen. De bediening van de horeca is erg prettig, attent en de gerechten zijn heerlijk. Tijdens ons verblijf hebben we ook twee opgietingen gedaan en tja, ook deze waren perfect. Rustige uitleg en met detail uitgevoerd en dus gewoon top! De "Intensive" van 14.00 is wel echt voor ervaren sauna gangers en kan ik aanraden aan de liefhebbers van opgietingen. Kortweg, wij hebben genoten gisteren!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Jorieke19-03-2019

Op stip de nummer 1 van Nederland

Afgelopen weekend met mijn vriend naar Spasereen geweest. We hebben ontzettend genoten, vanaf het moment dat je binnenkomt is één fijne ervaring. Veel verschillende wellness faciliteiten maar wel overzichtelijk. De inrichting heeft een warme uitstraling en de sfeer voelt direct prettig aan. Ook de service en de kwaliteit van het restaurant was top! kortom een erg goede ervaring, Wij gaan zeker nog eens terug en dan met behandeling. Tip: Bel / reserveer vooraf om eventuele teleurstelling te voorkomen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Fieke Van der meer16-03-2019

Fantastisch Sereen

Een hele mooie schone sauna, doet zijn naam echt eer aan. Sereen is het echt bij Spa sereen. Al vijf jaar komen we hier om bij te kletsen en te ontspannen. Het is altijd goed! Wij gaan altijd voor het Experience arrangement. We gaan nooit meer naar een andere sauna!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Debby04-03-2019

Heerlijke dag!

Vriendelijk personeel, ontspannen sfeer en niet te druk!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Danielle Willems01-03-2019

Heerlijk tot rust komen

Prachtige locatie en fijne sauna's. Heerlijk eten/drinken. Echt tot rust komen aan het meer. Wat wil je nog meer? Wij komen hier erg graag

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Pauline19-02-2019

Heerlijk

Heerlijke sauna, mooi ingericht en niet heel erg druk. Goed eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2019

10 van de 120 reviews gezien