Thermen Soesterberg

8.5Fantastisch

• 7Mw van Leeuwen28-09-2020

sauna faciliteiten zijn prima

sauna's zijn prima, helaas te weinig zonnebedjes op deze mooie dag (18 sept) personeel haalde spullen niet weg. Bij opgietingen stonden wederom slippers op de stippen. Volgens opgietster mochten we er gaan staan als de eigenaren er niet bij stonden. Dat hebben we niet gedaan. De regels op de borden zijn echter duidelijk. Opgieting later was er gelukkig wel plek. Van mij mag er meer controle zijn in de verschillende ruimtes. Zag toch een paar keer mensen eigen meegebrachte etenswaren nuttigen. Maar zoals ik al zei de prima saunafaciliteiten en rituelen zijn top. Restaurant was prima. Duur maar lekker.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 6Amber26-09-2020

Even ontspannen dichtbij huis dat is een voordeel!

De buiten faciliteiten worden al ruim voor sluitingstijd afgelopen. Er Heerst een redelijk koel klimaat binnen en het personeel in de horeca is niet echt gastvrij. Zo ervaar je t ook als een mindere beleving.

• 8Ineke24-09-2020

Een dure maar goede sauna

De sauna's waren prima, maar je betaald een aardig bedrag voor je drinken etc, ik snap dat ze het lastig hebben, maar dat hebben anderen oom wel

• 8Piet17-09-2020

Prima

Prima Sauna, vandaag niet te druk. Lekker weer. Prima massage sport massage gehad. Volgens mij onnodige wachtrijen bij het uitchecken. Waarom was de uitcheckbalie dicht. Ik begrijp dat niet.

• 5Robert12-09-2020

Ontzettend druk tijdens Corona tijd

Gisterenavond naar de sauna geweest op vrijdagavond, naast dat je op vrijdag al een weekendtoeslag betaald bovenop de al hoge prijs was het ook nog eens erg druk. I.v.m. Corona zouden er maar voor 30 to 40% van de het normale bezoekers aantal toe gelaten worden maar helaas. hoorde hier meer bezoekers over klagen. Bij aankomst schrok ik hier al van toen ik zag dat het parkeerterrein volledig vol was. Voor sommige sauna's moest je wachten tot er ruimte was of kiezen voor een andere, dat maakte het allemaal niet relax. Ook lange wachttijden bij het in en uit checken. Voor de Corona tijd hier meerdere malen geweest, het was toen ook al relatief druk maar nu was er weinig van te merken i.v.m. Corona dat ze aanzienlijk minder bezoekers toe laten.

• 2Freddie04-09-2020

Nooit meer.

Matige Sauna. Wachtrij irritant lang stonden bijna in het halletje bij de ingang. Ze proberen elke bezoeker extra’s te verkopen, zodoende kostte het 20 minuten om binnen te komen. Grote fout gemaakt door wat te eten en moest dit bij het uitchecken bezuren, weer een wachtrij van 15 minuten. Echt te zot voor woorden. Dit verpestte de hele dag. Ik ken geen andere Sauna waar dit zo slecht geregeld is.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 6Lydia02-09-2020

Sauna blijft top, prijzen drankjes enorm hoog.

Coronamaatregelen uitstekend, minder druk wat heel fijn is voor de rust. Dinerbuffet heerlijk! Prijzen van drankjes en anderzins echter zodanig hoog dat dit nu de laatste keer is geweest. De eindafrekening van een heerlijk dagje maakt dat je echt even moet slikken. Jammer!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Derk01-09-2020

Heerlijke ochtend

Fijne sauna, relaxte sfeer. Ziet er schoon en verzorgd uit. Corona regels duidelijk toegepast, maar niet hinderlijk of belemmerend. Waren niet te veel mensen deze doordeweekse dag. Hoop dat dat zo blijft. Liever de reguliere prijs betalen dan d.m.v. allerlei acties een overvolle sauna, zeker in deze corona tijd.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 2Annelies31-08-2020

Nooit meer totdat de wachtrij ellende is opgelost.

Sauna zelf is prima, niet al te groot. Verbeterpunten: 1) Aankomen en weggaan. Veel tijd in de rij gestaan. Er wordt wel veel leuk gepraat met de aankomende gasten om ze over te halen een extra behandeling oid te nemen. Gevolg is dat ik meer dan 15 minuten moest wachten tot ik mijn polsbandje had. Ook weggaan na het diner was weer 10 minuten in de rij staan. Kan dit echt niet efficienter? Aparte in en uit heck balies altijd bemensd, kaarthouder aparte rij? Automatische incasso als je je bandje scant bij de uitgang, zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn. 2) Wel erg veel gasten in deze tijd, afstand Houden werd erg matig nageleefd en er was geen personeel die hier op lette.

Kom ik hier terug? Nee, de tijd die ik de rij koet staan is voor mij een doodoener. Er zijn hele goede andere sauna’s waar dit slimmer wordt afgehandeld of er minder verkoop gesprekken plaatsvinden met als gevolg dat er grote rijen ontstaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 1Mark29-08-2020

Flexibele entreeprijs...moet niet gekker worden

mooie Sauna en ik kom er graag, maar de prijzen gaan nu door t dak heen. Hele formule, waar ik overigens geen moeite mee heb, is dat de prijzen voor eten en drinken erg hoog zijn, entreeprijs laag. Maar... sinds kort is de entreeprijs flexibel. De drukte heeft invloed op de entreeprijs.

Ik kreeg aan t einde van de avond bij de kassa ineens een hogere entreeprijs gepresenteerd dan ik bij de reservering eerder op de dag op de website zag staan. Antwoord luidde: sorry meneer, door de drukte is de prijs opgelopen!!

Moet niet gekker worden.

Saunagasten let dus op! Je kan maar zo ineens meer kwijt zijn.

Alleen gereisd in augustus 2020

10 van de 3270 reviews gezien