Nationaal Militair Museum

7.3Goed

• 4fam van es06-08-2019

vergeleken met vroeger is het minder educatief

De bewegwijzering is onvoldoende , zowel buiten als binnen, vooral boven zijn pijlen op de grond misschien een optie. Ook het personeel wijst je gewoon ergens naar toe. Bij de huidige tentoonstelling, van 1 uur is er precies 1 bankje om op te zitten. Komt nogal amateuristisch over , jammer

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Cornelia03-06-2019

Heel mooi en indrukwekkend !

De vele ,zeer vriendelijke, medewerkers/gidsen maken het bezoek de moeite waard naast alles wat er te zien is. Die mensen weten hoe je iemand te woord staat. Wij hebben genoten van alles dat er te zien was, vooral de explore room met kinderen is heel leuk.

juni 2019

• 8Bazjuh24-03-2019

Mooi, leerzaam, ruim opgezet

Prachtig ruim opgezette expositie. Er is vanalles te zien, te beluisteren, te beleven. Goed dat er een dergelijke plek is met deze geschiedenis. Twee punten ter verbetering:

1. De horeca is veel te duur. Dat is écht een aandachtspunt. Mensen gaan geen €2,95 betalen voor een saucijzenbroodje. De tomatensoep van €3,95, was op poederbasis en echt smakeloos.
    2. Meer interactie voor jonge kinderen. Iets van een speurtocht of visuals op kinderniveau. Dit geeft ouders de ruimte om alle zalen ook goed te bekijken. Nu raken kids snel verveeld daar. De Xplore-zaal is geweldig!! Dat vinden ze tof!

maart 2019

• 9Lenneke06-02-2019

Geweldig

Geweldig museum. Heel gastvrij ontvangen en een uitgebreide en goede uitleg door de vele medewerkers!

februari 2019

• 9Ilz14-01-2019

Fantastisch, uitgebreid museum (restaurant slecht)

Wat een leuk museum! Met onze 2 kids geweest (7 en 4j) en dat was een succes. Voor de jongste zijn veel dingen nog te abstract, maar genoeg ruimte om even rond te rennen. Én lekker overzichtelijk dus ze kon ook dr gang gaan als ze zelf ergens wilde kijken. Het kindergedeelte is echt super leuk! Wel Zou het goed zijn als een aantal dingen gemaakt zouden worden: veel touchscreens werkten niet of slecht en de camera’s bij het zelf een vliegtuig besturen gaven alleen wazig beeld.

Vriendelijke medewerkers (veel oudere vrijwilligers), ruim opgezet, veel te zien.

Restaurants zijn daarentegen slecht. Heel duur en de kwaliteit laat ook echt te wensen over. Volgende keer nemen we dus zelf eten en drinken mee, genoeg plekken om dat rustig te kunnen nuttigen.

Wij hebben het buitengedeelte dit keer niet gedaan, maar ook dat is een aanrader! Zek3r bij mooi weer veel speelgelegenheid.

januari 2019

• 5Sean29-11-2018

Waar is de sfeer?

Is meer een krijgsmacht promotie expo dan een serieus museum. Vooral de 'cowboyfilm' aan het begin. Leuk voor een kinderfeestje. En (o.a.) in de munitiezaal slecht verlichte vitrines en onjuiste info. En die rare vliegtuigen op zijn kop..

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 1C.O.Manders19-10-2018

Sluiten en opnieuw beginnen!

Ik wist niet dat je een zaklamp mee moest nemen om in de donkeren vitrines en met spiegelend glas iets te kunnen zien. Ook zijn de animaties van belabberde kwaliteit. Om nog maar niet te spreken van de vele historisch hiaten en summiere teksten. Vreemde zaal inrichting en zeer slechte opstelling van objecten. De tafeltjes in het restaurant waren allemaal smerig. En dan nog de Captain Peacock-achtige suppoosten die je blijven achtervolgen. Absoluut het slechtste militaire museum wat ik ooit bezocht heb. En dat zijn er heel veel.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Anoesja07-10-2018

Geweldig

Heel breed op gezet,binnen,buiten erg leuk voor jong,oud.

oktober 2018

• 10Landman14-09-2018

Wij gaan zeker terug, een geweldige ervaring.

Het museum is schitterend opgezet. Zeer interessant en indrukwekkend. Wij zijn 2 dagen achter elkaar geweest en hebben nog steeds niet alles gezien. Minder goed en duur, het restaurant of een kopje koffie.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hans17-08-2018

Topdag.

Zeer divers opgezet museum. Ik was meer geinteresseerd in de hardware, mijn vrouw in de geschiedenis en de verhalen. Ruim opgezet ook zodat je alles goed kunt zien zonder anderen jn de weg te staan.

Gereisd met partner in augustus 2018

10 van de 141 reviews gezien