Vakantiepark

37 reviews over Vakantiepark Het Jachthuis Residence in het Nederlands

Marieke
19-6-2017
  • Activiteiten9

Het zijn prachtige lodges en wat een ruimte. Er ontbrak niets in het huis. Het park zelf is ruim opgezet en overal bloemen en planten. Heel groot speelveld en speeltuin. Ontzettende aardige eigenaar die er ook echt voor zorgde dat het ons aan niets ontbrak. Heerlijk rustig en binnen een paar meters stap je het bos in. Ik kan niets negatiefs bedenken. Een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Ronald
29-11-2016
  • Onderkomen10

keurige huizen, geweldige service en de mensen van het park zijn altijd bereikbaar en komen zelfs lampjes vervangen op zondag. Wij waren tussen twee huizen en hebben de rust gevonden die we in de hectische tijd odig hadden. Ook lekker centraal autosnelweg op 2 minuten en Amersfoort stad in 10 minuten.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ambiance, super service

M van der Plas
26-4-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Tijdens ons verblijf kwamen vele bloemen in bloei. In een woord sprookjesachtig. De geweldige service van Mark en zijn staf zullen ons lang bij blijven. Werkelijk niets was hem te veel. Absolute aanrader als je in between huizen bent of voor een break.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie en rustig verblijf

dannybastings
4-5-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten van een prachtig verblijf in het Jachthuis in Soesterberg. De accommodatie is voortreffelijk, schoon en nieuw. Het is er rustig. Een leuke omgeving (o.a. Soest, Baarn, Amersfoort) Verder is het personeel vriendelijk en bieden zij een goede service. Er is een speelveld met een speeltuintje voor de kinderen. Er is geen animatieprogramma e.d. maar dit hebben wij ook niet gemist.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Natasja, General Manager, Wed May 06 2015 13:42:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag meneer Bastings. Hartelijk dank voor uw review. Ik ben blij te vernemen dat u van uw verblijf op Het Jachthuis heeft genoten. Het was een genoegen u en uw gezin op ons park te mogen verwelkomen en hopelijk hebben wij jullie van nuttige informatie kunnen voorzien voor jullie huizenjacht in de omgeving. Namens Het Jachthuis Team bedank ik u voor uw verblijf en wens ik u het allerbeste toe. Tot ziens!

Super Stekkie

Rob en Fia Kuipers
20-4-2015
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Hebben hier eind maart 2015 drie weken overbrugt vanwege een verhuizing. Wij zaten in een vrijstaande basis bungalow Theta met onze drie bouviers. De bungalow is klein en echt basic maar de natuur, de rust, de vrijheid en de zeer vriendelijke service en behulpzaamheid maken dat weer helemaal goed. Hebben gehoord dat deze bungalow weg moet vanwege een ecoduct. Echt belachelijk. Het personeel doet er echt van alles aan om het een ieder naar de zin te maken, je hoeft het maar te vragen. Zou adviseren om deze bungalows wat op te knappen en te moderniseren met behoud van karakteristieke eigenschappen. De lenteborrel was superleuk, hiervoor komen wij volgend jaar even terug. De mooiste opmerking kregen wij van het bezoek deze zei; jullie wonen in een sprookjeshuis. Onze bouviers hebben elke dag in het bos lopen ravotten en hebben de tijd van hun leven gehad. Bedankt Natasja en al je collega's voor de onvergetelijke weken we moesten bij de laatste keer sluiten van de deur wel even slikken

Gereisd Met partner in maart 2015
Natasja, General Manager, 21-4-2015

Hoi Rob en Fia! Enorm bedankt voor deze review. Daar zijn wij allemaal maar wat trots op! We vonden het erg gezellig om jullie als gast te hebben en ik ben blij dat de honden het ook naar hun zin hebben gehad. Dat ging best met zijn allen in dat kleine huisje hè? Namens het hele team wens ik jullie veel geluk in jullie prachtige nieuwe woning en hopelijk zien wij elkaar weer (bij de borrel)! :-)

Mooi bungalowpark met prachtige omgeving!

Ramon
20-4-2015
  • Activiteiten7

Ik heb 2 weken in een topklasse bungalow mogen verblijven. Heb er erg van genoten! Prachtig uitzicht op het bos en als ik wat nodig had, werd het direct voor mij gehaald. Huisjes waren erg schoon en netjes en mijn hond kon rustig spelen in het aangelegen bos.

Gereisd Met partner in Fri Apr 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Natasja, General Manager, Wed Apr 22 2015 19:25:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ha Ramon! Bedankt voor je leuke review. Leuk dat je bij ons was en dat je hebt genoten van je verblijf. Parkpup Zoë vond je bezoek in elk geval geweldig! Hopelijk tot een volgende keer!

Prachtige plek, perfecte service

Eelco, Jolanda, Finn
16-4-2015
  • Onderkomen8

Gedurende 2,5 maand in vooral Topklasse Bungalow gewoond (1 interne verhuizing). Prachtig uitzicht op het bos. Het park werd steeds mooier; bloemen, beelden, speeltoestellen, alles netjes onderhouden. Bungalow voldeed prima. Staat omschreven als geschikt voor 4-6 personen. 4 lijkt ons wel het maximum gezien de ruimte en bijv. in totaal maar 2 nachtkastjes en geen stoel op de slaapkamer. Personeel bijzonder vriendelijk en attent! Alles kan (snel) geregeld worden!

Gereisd Anders in december 2014
Natasja Kops, General Manager, 20-4-2015

Hallo Eelco, Jolanda en Finn! Hartelijk bedankt voor jullie leuke review! Het was een genoegen om jullie op ons park te mogen verwelkomen en dat wij jullie van een tijdelijk onderkomen hebben kunnen voorzien. Namens het hele team wens ik jullie het allerbeste toe en veel geluk in jullie nieuwe woning. Uiteraard zijn jullie van harte welkom om ons park nog eens te bezoeken!

Fijne plek voor een langdurig verblijf

Ronald
1-12-2014
  • Activiteiten9

Van maart to December een super verblijf gehad. Goed onderhouden en de Bungalow is in perfecte staat. Als er iets is staan de medwerkers altijd voor je klaar en lossen het op. Sinds de zomer veel nieuwe zaken op het terrein aanwezig. Tafeltennis tafel, volleyball en trapveldje met doelen. Gezellig en goede sfeer zeker een aanrader voor een kort of lang verblijf. Topklasse!!

Gereisd Anders in maart 2014

Redelijk verblijf in Topklasse huisje.

Priscilla
10-11-2014
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Negatief: Wij hadden een accomodatie voor 6 personen met zijn 5en. Het huisje was echter zeker niet geschikt voor 6 personen! De zithoek had maar ruimte voor 4 personen en een 6e bed konden we niet vinden. Het 5e bed was een soort opklapstoel, ook niet bepaald ideaal. De zitkamer had verder een zéér kleine televisie, dit is ook niet meer echt van deze tijd. Ook waren de banken/stoelen niet bijzonder comfortabel. Bordjes, mokken en schaaltjes allemaal maar 6 stuks, iets meer zou fijner zijn ivm constant gebruik. Vaatwasser stuk en ook geen gehoor op het noodnummer op zaterdag rond etenstijd. Geen probleem voor ons maar mocht er meer aan de hand zijn is bereikbaar zijn wel belangrijk! Oven werkte voor geen meter, broodjes deels verbrand en deels nog ongebakken. Gasfornuis kostte veel moeite om uit zichzelf te ontbranden, ging steeds opnieuw uit. Toegangsweg erg donker en moeilijk vindbaar.

Positief: Perfecte ligging. Geen geluidsoverlast, lekker rustig. Alles aanwezig in het huisje.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Natasja Kops, General Manager, Tue Nov 18 2014 18:14:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Priscilla,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Het spijt mij dat onze topklasse bungalow niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Volkomen te begrijpen als de vaatwasser het niet doet en de oven en het gasfornuis niet naar behoren werken. De vaatwasser is inmiddels vervangen en onze technische man heeft de andere apparaten getest. Ook je overige opmerkingen hebben wij ter harte genomen en zijn in onze team meeting besproken. Waar mogelijk pakken wij het één en ander op om zo de kwaliteit van onze bungalows en dienstverlening te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor je feedback en hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen, zodat wij kunnen aantonen dat wij de nodige verbeteringen hebben getroffen.

Met vriendelijke groet, Natasja Kops General Manager

Dit park nooit meer, zelfs al is het gratis

Bustraan
6-5-2014
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

Op de internetpagina staan afbeeldingen die niet overeenkomen met de werkelijkheid. De bedden zijn verouderd waardoor we alle vier last hebben gehad van ons rug. In de keuken kunnen verbrandingsgassen bij het koken niet worden afgezogen door het ontbreken van een afzuigkap. De brandblusmiddelen in de bungalow zijn bijna 40 jaar oud en voor het laatst in 1996 onderhouden; brandblusmiddelen moeten jaarlijks onderhouden, en na 20 jaar vervangen worden. Het meubilair is versleten, de kussens van de rugleuningen verzakken als men op de bank en stoelen zit. De combiketel schakelt om de 5 minuten in en uit, ook al staat de kamerthermostaat volledig uit (thermostaat is trouwens versleten, beschermkapje ontbreekt)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Jachthuis Residence in Soesterberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Jachthuis Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.