Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten ***

Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten ***

Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten voor je op een rij gezet:

230 reviews over Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in het Nederlands

Gastvrij hotel

Schoutens, 17-2-2018

Het is een gastvrij hotel maar de bedden mogen wel iets beter. Matrassen zakken erg diep in naar onze smaak.

Geweldig,en nog een persoonlijke rondleiding geha

F. TIJSTERMAN, 17-2-2018

Prima hotel,puike bedden en veel gezellig,vriendelijk personeel

Prettig hotel, fijne locatie, goed bereikbaar, ru

Adrienne Oud, 30-1-2018

Prettig hotel, heerlijk gegeten, goede service.

Goede Sfeer . Helemaal even weg . Smart phone werende uitstraling . Lees een boek - duik de Sauna in . Mens kom tot rust.com Geweldige combinatie .. Genoten van de gastvrijheid ...

Je komt in een warm bad.

Emelie Mennes, 22-1-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel . En gratis koffie,snoepjes, koekjes of thee . En van goede kwaliteit.

Compacte kamer met fijn ontbijt

H.P. Heijt, 21-1-2018

Kamer: netjes, schoon, goede bedden maar behoorlijk klein (samen douchen is er niet bij). Ontbijt: perfect ontbijtbuffet met voldoende keuze en mooie eetzaal.

Hotel samen met wellness weekend geboekt. Is een prima combinatie, beide zeer goed als ontstress-middel. Ruim hotel met goede bedden, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en goed/gezond ontbijt.
    Michael Christiaanse, Front Office Manager, Commercieel manager, 11-1-2018
    Beste Arno, ik raak gewoon ook helemaal ontspannen van het lezen van je review! :-) Bedankt voor de mooie complimenten, heel fijn om te lezen dat onze inspanningen het juiste effect hebben. Hopelijk zien we je snel weer een keertje terug. Tot dan! Met vriendelijke groet,

Net, correct hotel

Dennis, 7-1-2018

Goed hotel i.s.g. met een dagje sauna om de hoek. Ontbijt is uitgebreid.
    Michael Christiaanse, Front Office Manager, Commercieel manager, 11-1-2018
    Beste Dennis, bedankt voor het mooie cijfer! Thermen Soesterberg ligt inderdaad bijna letterlijk in onze achtertuin. Beter kan bijna niet, toch? Kom gerust nog een keertje langs als het weer tijd wordt voor een dagje sauna. :-) Ook voor bijeenkomsten, evenementen, productpresentaties en congressen ben jij (en eventueel je bedrijf) uiteraard van harte welkom. Graag tot een volgende keer!

Keurig hotel, uitgebreid ontbijtbuffet. Kamer aan de krappe kant.
    Michael Christiaanse, Front Office Manager, Commercieel manager, 11-1-2018
    Beste Hans, hartelijk dank voor de mooie woorden. Voor wat betreft de kamers zijn we gebonden aan de beperkingen van ons historische pand. Wij zijn echter van mening dat we op een beperkte oppervlakte een hoog nivo van comfort bieden. Tip voor een toekomstig verblijf: voor een kleine meerprijs boek je een aanzienlijk ruimere comfort-kamer met een apart zit- en slaapgedeelte. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,

hotel in een mooie omgeving met ruime kamers en e

dik willms, 5-1-2018

hotel in een mooie omgeving met ruime kamers en een fijn bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Michael Christiaanse, Front Office Manager, Commercieel manager, 11-1-2018
    Beste Dik, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad bij ons. Bedankt voor de complimenten en het navenante mooie cijfer. Hopelijk zien we je snel weer een keer terug want we blijven voortdurend verbeteren en innoveren. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Michael Christiaanse,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten scoort een 7.97 uit 10 op basis van 237 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: