Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen

Luxe hotelWeer vandaag12°9°
Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen

15 tips over Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen

pawmeester, 21-8-2015
Bij drukte meer personeel inzetten, met name in de schoonmaak, de mensen werken hard, maar kunnen het bij drukte gewoon niet aan.
Andy, 6-7-2014
Tapas eten in Soest bij El Sueno, je waant je in een Spaanse sfeer en je kan het zo duur maken als je zelf wilt
Aletha, 12-10-2013
Ik zou naar paleis Soestduinen gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Royal Parc Soestduinen voor je op een rij gezet:

Aletha, 12-10-2013
Je kunt als je zin hebt ook naar paleis Soestdijk daar kun je lekker door de (hele grote) tuin wandelen waar de vogeltjes fluiten en je kunt genieten van de natuur! Je kunt natuurlijk het paleis ook van binnen bezichtigen wat ook heel leuk is.
Hans, 5-8-2013
Een bezoek met rondleiding door paleis Soestdijk
Rosemarie1986, 4-8-2013

Paleis Soestdijk: erg mooi om te zien. Nu kan je ook een aantal vertekken bekijken. Tuin is ook zeer aangenaam.

Restaurant: Restaurant Soesterduinen. Lekker eten, goede wijn, goede service.

Els, 20-5-2013
Het hotel is goed gelegen om naar amsterdam te gaan maar ook naar utrecht.
Roel & Marion, 5-4-2013
Vanuit het hotel hebben we een prachtige wandeling gemaakt door het natuurgebied rondom het hotel. Route te verkrijgen bij de receptie.
Tool-Spape, 23-3-2013
Heerlijk wandelen in omliggende bos en in de avond in Soest gaan eten.
Sandra, 18-1-2013
Ga lunchen of dineren in Grand Cafe De lindenhof in Soest. Lekker eten in ontspannen sfeer met goede service.