Hostel

120 reviews over Hostel Stayokay Soest in het Nederlands

Geweldige service en souplesse

Fam. De Lange
2-1-2018

Overnachten met een groep vraagt best veel van een organisatie, zeker als ze zoals wij een eigen programma hebben. Deze Stayokay blinkt wat ons betreft uit in gastvrijheid, wendbaarheid en vriendelijkheid. Het was mede hierdoor een bijzonder aangenaam verblijf in een heel fraai gerenoveerd en mooi gelegen gebouw.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Frans
18-10-2017

Op de website zijn mooie foto’s te zien van het design-hotel maar de werkelijkheid is anders, het hele gebouw staat in de steigers, er wordt voortdurend gewerkt en bouwherrie gemaakt, waarom wordt dit niet vooraf aangegeven, dan kun je als je daar geen in zin hebt zelf een keus maken om wel of niet te boeken. Tijdens ons verblijf liepen er een flink aantal zeer vreemde hotelgasten rond waar onze kinderen bang van waren. Bij navraag bleken dit inwonende daklozen te zijn die verre van schoon en fris roken. Niet bepaald een aantrekkelijk hotel-gezelschap. De kamers zouden ook eens ónder de bedden schoongemaakt moeten worden, niet bepaald fris! De beloofde aanwezige babyfoons bleken niet te werken en een van de twee gereserveerde kinderbedjes was niet beschikbaar. Ook zijn er maar twee kinderstoeltjes beschikbaar, lastig als er in het hotel meerdere baby’s logeren. Op de website genoemd biologisch brood en vers sap hebben wij niet kunnen vinden.

Ondanks al hebben wij ons prima vermaakt en de maaltijden waren helemaal oké. Het hotel een aanrader? … NEE!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Super meedenkend in organisatie, service & details

M.Connotte,organisator POWER Beursvloer 2016
5-8-2017

Altijd vriendelijk in benadering, hoe hectisch het ook mag zijn. Gevoel dat je gezien en gehoord wordt als gast. Opmerkzaam in details en uitwerking. De koffie is er heel erg lekker en wordt vers en snel geserveerd bv. Je kunt zowel binnen als buiten zitten, indien je je verplaatst: geen probleem, de smile en service blijft. Wat je nodig hebt aan faciliteiten staat op tijd klaar. Ook plezierig dat er voldoende parkeerplaatsen zijn.(je kunt evt ook fietsen huren/lenen). de ligging vlakbij bos en duinen is een mooie extra. Vanaf de doorgaande weg zou wat mij betreft het bordje Hostel Stayokay Soest bij de inrit groter of opvallender mogen.Maar dat zijn ongetwijfeld lokale voorschriften van gemeentewege.

Gereisd Zakelijk in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super goed geregeld!

Frank
27-5-2017

We hebben een zeer goede familiebijeenkomst gehad, met ca 70 mensen. Organisatie top. afspraken duidelijk, uitvoering top, Het kon niet beter.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastische service op een toplocatie!

Meester Marcel
22-5-2017

Mooie omgeving, prima accommodatie, en bovenal een geweldige service waarbij alles bespreekbaar is. Kortom TOP.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend leuke meivakantie bij Stay Okay

K. Roodhart
15-5-2017

Heel mooi hostel vlakbij groot natuurgebied.

Vriendelijk personeel met leuke ideeen voor de kinderen.

Kamers zonder luxe, maar prima voor een paar dagen voor de meivakantie.

Wij waren de eerste die op de nieuwe bedden sliepen!!

Heerlijk eten: uitgebreid ontbijtbuffer en verrukkelijk dinerbufet ( biologisch)

Wij komen zeker terug! Bedankt Stay Okay!

Gereisd Anders in mei 2017

Geweldig

Hedwig
8-5-2017

We zijn met ons gezin heerlijk een weekend weg geweest in Soest. Een echte aanrader, het hostel ziet er super gaaf uit, kamers zijn basic maar met eigen sanitair en goed schoon. Heel vriendelijk personeel, onze kinderen kregen een leuk cadeautje en s Avonds na het eten, waar overigens goed rekening werd gehouden met de kinderen, werd het kampvuur voor ons aan gestoken. Alles bij elkaar hebben we een heerlijk weekend gehad en we komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Super gezellige Stayokay in een leuk dorp.

Vera
4-5-2017

Super leuk en mooi hostel in het prachtige Soest. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooi terras, en goeie bedden.

Prijs kwaliteit dik voor elkaar!

Gereisd Met partner in april 2017

Uitmuntende stay okay

Mien
26-4-2017

Enorm genoten samen met zoon van deze stay okay luxe en nieuw prima ontbijt en een schitterende omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Ge-wel-dig!

Frank
4-9-2016

Goed verblijf in een mooi modern hostel, savonds een gezellige bar en een lekker uitgebreid ontbijt. Tip; als je met zijn tweeën komt vraag dan om een kamer met een flex-bed (dit is een stapelbed waar ze een tweepersoons bed van kunnen maken). Enige nadeel vonden wij dat het savonds behoorlijk warm was op de kamer, het raam kan niet heel ver open.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Hostel info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stayokay Soest in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stayokay Soest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.