Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
8,4

106 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Johan, 20-7-2015
Prachtige omgeving! Mooie wandelroutes in de onmiddellijke omgeving van het hotel. De bus naar Amersfoort stopt voor het hotel en heeft een goed uurschema. Het stadje Amersfoort is trouwens een absolute aanrader!
B.K.A. (Ben) Tijsterman, 12-7-2015
Ga er met de (gehuurde) fiets op uit in de natuur richting Soesterberg. Een openbaring.
R.Priemis, 20-6-2015

Goede bus verbinding,als je zelf geen auto bezit.

Ook een aanrader is het Militair Museum in Soesterberg.

dan wel een fiets huren bij het hotel(erg goede fietsen)

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis voor je op een rij gezet:

elin_theo, 10-6-2015
Heerlijk 2 dagen aan het fietsen geweest, vanuit de parkeerplaats recht het pad uitrijden en je begint bij knooppunt 60, vanaf daar schitterde routes om te fietsen!
Marion, 7-6-2015
Als je met z'n vieren op 1 kamer ligt is het raam aan de voorkant het enige wat open kan. Dit is nogal benauwd en niet prettig omdat je vlak bij de grote weg ligt. De doucheruimte heeft geen afzuigsysteem en dat zou een aanrader zijn omdat alles beslaat binnen no-time. Verder niets gemist en zeer complete kamers.
J.M.A. Rietveld, 25-5-2015

Wij hadden kamer 506 een aanrader.

Het militair museum Soesterberg is ook een aanrader.

Fini en Jo Roovers, 12-5-2015
Bovengenoemd pad aanbrengen/ ambiëren of bewegwijzeren.
Ans Nijman, 10-5-2015
Vraag om een kamer met meer dan een klepraampje! Anders is het wat benauwend misschien.
J. F. Verstraten, 2-5-2015
Prima plek voor even er tussenuit......met goede service!
L.Kocken, 29-4-2015

Familiekamer is super voor een gezin met 2 kinderen.

In het hotel is er helaas niks te doen voor kinderen, dus dit moet je buiten het hotel zoeken. Tip enige activiteiten in of om het hotel zou fijn zijn voor kinderen.