Vakantiepark De Thijmse Berg

Speeltuin
Parkeren mogelijk

179 reviews over Vakantiepark De Thijmse Berg in het Nederlands

• Activiteiten9

Hele fijne vakantie achter de rug! Mooie park in een mooie omgeving. Heuvelachtig gebied wat het park ook een buitenlands accent geeft! Kinderen hebben zich enorm vermaakt, vriendelijk persooneel. Gezellige buitenbar waarbij de tarieven zeker niet overpriced zijn. Alle lof voor het park!

WAARDELOOS !!

Michael,
29-7-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6

Hadden een comfort outdoor cottage voor 4-6 personen, maar deze zijn sowieso ongeschikt voor 4 personen, laat staan voor 6 personen. Het ziet allemaal "gelikt" uit, maar in alles gewoon waardeloos; zowel binnen als buiten de cottage. Het park ziet er verder goed uit in een mooie omgeving. Men doet wel verstandig om op het park (overal) eenrichtingsverkeer in te voeren, want auto's kunnen elkaar niet passeren.

Fantastische vakantie mét kinderen!

J.H. Zoetmelk,
22-7-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

De Thijmse Berg is een mooi park dat dichtbij Ouwehands dierenpark ligt. Met het hoogte verschil (en top temperaturen) lijkt het net alsof we in het buitenland waren! Huisje was schoon, leuk presentje bij aankomst en bij het terras en verwarmd zwembad was het heerlijk vertoeven. Kinderen deden elke dag mee met animatie, terwijl ze normaal gesproken best verlegen zijn. Wij komen zeker terug!

Heerlijk weekje vakantie!!

Quique,
30-6-2018
  • Activiteiten8

Afgelopen week een super week gehad op de Thijmse Berg! Prettige ontvangst bij de receptie en een leuke verrassing in de accommodatie. Mooie omgeving, verzorgd park, accommodatie schoon. Wij komen terug!

fantastisch we komen vaker.

Gonny,
16-5-2018
  • Activiteiten8

Thijmseberg te Rhenen is een heerlijk vakantiepark in een fantastische omgeving en leuke plaatsen om te winkelen en veel restaurants voor elke portemonnee.

Activiteiten als sport, museum, dierentuin, de blauwe kamer etc. alles op een kleine afstand van het park te ondernemen. Bij de receptie kunt u nog veel meer aan folders of info hierover vragen. Iedereen is zeer behulpzaam en attent.

We hadden een heel ruim 6 persoons chalet op een mooie grote plek. Op een A locatie. Alles was ruim aanwezig. Heel goed onderhouden en schoon. Een echte aanrader om vaker terug te komen. Chapeau voor de Thijmseberg

Geweldig genoten :)

Dana,
14-5-2018
  • Onderkomen9

Super hoe snel er op onze vragen gereageerd werd, de communicatie was top! Het verblijf was erg mooi, ruim (wij waren met zijn vijven), netjes en schoon :) En met het geweldige weer hebben we uitgebreid kunnen genieten van de enorm ruime tuin met heerlijke loungeset (om 's avonds lekker te genieten van een wijntje) en gezellige picknicktafel (om 's ochtends heerlijk aan te ontbijten). Wij hebben genoten!

Heerlijk verblijf midden in de bossen!

Dylan v Rijnswijk,
8-5-2018
  • Activiteiten9

Rustig park gelegen midden in de bossen. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het verwarmde zwembad. Animatie vooral gericht op de jongere kids. Vriendelijke medewerkers. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Fantastisch !

Van Kruistum,
31-12-2017
  • Activiteiten9

Vanwege de verkoop van ons woning hebben wij het afgelopen half jaar op de Thijmse Berg mogen verblijven. In één woord: fantastisch! Mooie huisje en van alle gemakken voorzien, park met diverse faciliteiten, ruim opgezet en met de prachtige woningen waarmee het park vernieuwd word ziet het er heel modern uit. Jurjen, vriendelijke eigenaar en heel toegangkelijk wat ook doorstroomt naar zijn medewerkers (betrokken en persoonlijk) Kortom; wij zijn dik tevreden en zouden het park aan iedereen aanbevelen!

Rust, ruimte, mooie omgeving.

Ivo en Chantal,
27-12-2017
  • Activiteiten8

Een heerlijke tijd gehad op de Thijmseberg. Erg rustig park midden in het bos. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen. Vlakbij centrum.

Bij de receptie kan je eventueel fietsen huren om naar de supermarkt te gaan.

Vriendelijk personeel.

We hadden een 4 persoons chalet, van alle gemakken voorzien. Goed werkend internet. Voor ons heel fijn omdat we iets langer dan gemiddeld op de Thijmseberg bleven en we vanuit daar gewoon ons werk konden doen.

Ontspannen in een mooie omgeving!

Mandy,
26-12-2017
  • Activiteiten9

Mooi park in een bosrijke omgeving. In het naseizoen niet heel veel te doen op het park. Voor ons juist heel fijn de rust. Rhenen heeft een mooie omgeving met o.a. De grebbeberg, historish centrum en gezellige restaurantjes. Bij de receptie zijn tevens kortingskaarten verkrijgbaar voor Ouwehands Dierenpark. Ideaal als je van plan bent om een bezoek naar ouwehands te combineren.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.