Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

32 reviews over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide

• 8Fam.Boerma25-09-2020

Leuk en gezellig verblijf voor jong en oud.

Goed georganiseerd. Gastvrij. Mooie fietsroutes. Je ontkomt niet altijd aan een mestluchtje.

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 8R Berndsen16-08-2020

Hele leuke accommodatie met een goede service.

1 week verbleven in kamer Koe, met 2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6. Mooie en rustige omgeving met genoeg activiteiten en bezienswaardigheden op korte afstand. Het informatie pakket wat wij ontvingen bij aankomst was meer dan compleet. Ook vonden wij het fijn dat de handdoeken en het beddengoed erbij zaten en dat de handdoeken zelfs nog werden gewisseld na een halve week. De meegebrachte fietsen mochten in de nabijgelegen schuur gestald worden met mogelijkheid tot opladen. Voor de kinderen is er genoeg te beleven: skelters, dierenweide, speeltuin met o.a. zandbak en trampoline. Aan de kamer waren een aantal kleine tekortkomingen namelijk: Wij miste een losse afwasbak/ teiltje, kaasschaaf, schilmesje, broodmes. Ook de douchekop had betere tijden gekend evenals de horren die wel nodig waren tegen de muggen. Maar al met al een een leuke vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 83 gezinnen30-07-2020

fijn verblijf vooral met honden

fijn verblijf, veel ruimte als je met 3 gezinnen verblijft en we hadden 3 honden die daar in de omheinde tuin konden lopen. Nadeel, veel muggen.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    7Anita Poelwijk11-12-2019

Tip: Bank vervangen Top: eigen appartement

Ideaal dat ieder stel een eigen badkamer had. Er waren genoeg keukenspullen aanwezig. Maar bij binnenkomst schrokken wij erg van de versleten bank. Iedereen zat onder de rode schilfers en de vloer lag hier ook mee vol. Een nieuwe bank zal geen slecht idee zijn en het huis zal er enorm van opknappen. Verder was alles prima.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Familie Toet01-10-2019

Een geslaagde familie reünie.

Voor een grote groep/familie is dit verblijf ideaal. De gemeenschappelijke ruimten zijn groot genoeg. Maar de 5 appartementen bieden de mogelijkheid dat een ieder zich terug kan trekken als het te druk wordt. De appartementen hebben een badkamer en kookgelegenheid met koelkast.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Drenth08-08-2019

Verder mooie accomodatie niks mis mee

Goed informeren bij B&B of er ook Breakfast bij is,wij hadden besproken via de mail en ook per telefoon toen we arriveerden bleek dat er alleen bed maar geen breakfast meer werd geserveerd geen goede voorlichting dus.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9fam Boot27-04-2019

Heerlijke plek voor een groep met kleine kinderen.

We hebben het weekend doorgebracht met ons gezin, 11 volwassenen en 6 kinderen beneden de 7 jaar. Jammer dat de locatie aan een drukke weg zit, zodat je niet gelijk kunt wandelen vanaf de accommodatie, maar daarentegen konden de kinderen heerlijk spelen bij de accommodatie. Er was een ruime speelplek met skelters, trampoline, glijbaan, schommels en zandbak. De speelplek was afgeschermd en de kinderen konden niet de weg op. De service was supergoed. We hadden te weinig lakenpakketten besteld en dit werd geregeld. We vonden het te warm in het huis, dat werd gelijk geregeld. Slaapkamers waren prima, behalve één stel heeft niet goed geslapen, omdat de slaapbanken te hard waren en de ruimte naar badkamer bleek wat nauw. De rest sliep in de slaapkamers boven en dat was prima. Voor een groep van 15 personen is dit een uitstekende locatie. Groepsruimte en keuken is dan ruim voldoende. We hebben genoten.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Fam. Sytsma03-01-2019

Ideaal onderkomen voor een familieweekend/week

We hebben met ons gezin en aanhang (11 personen) een week doorgebracht op de Kleine Weide. De indeling van de groepsaccommodatie is ideaal: elk gezin/stel heeft zijn eigen ruimte, en daarnaast is er meer dan voldoende gezamenlijke ruimte voor maaltijden, spelletjes doen en gewoon 'chillen'. Handig dat woonkeuken en woonkamer gescheiden kunnen worden als je dat wilt. Van de boerderij hebben we in december niet veel meegekregen maar de kinderen konden op de momenten dat het weer het toeliet wel lekker skelteren en buitenspelen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    9Marlies Schiphof17-10-2018

Super onderkomen voor groep van maximaal 20 pwr.

Super locatie en zeer royaal uitgeruste boerderij, mooie keuken, fijne zithoek, wat vooral ideaal is, dat het allemaal losse appartementen zijn in een grote accomodatieboerderij. Elk met eigen keukentje en badkamer. Super met familieweekend, waar verschillende families dus over eigen appartement beschikken. Enige was dat de tv maar 1 zender had, die we konden kijken... Maar lag misschien aan een storing oid. Verder zeer tevreden en enthousiast.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 7Smit11-09-2018

Redelijk.

We waren een weekeind in de groepsaccomodatie. We waren met 20 mensen en dan is het vol. Dat we de slaapbanken moesten gebruiken wisten we, maar dat de deuren van de badkamers dan bijna niet open kunnen 's nachts, dat viel tegen. De slaapbanken waren ook keihard om op te liggen. Het huis is leuk om met een groep te zijn, maar er is ook veel oud, de hoekbank is tot op de draad versleten. Veel luxe is er niet.

Gereisd met vrienden in september 2018

Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide info