Camping Allurepark De Lucht

21 reviews over Camping Allurepark De Lucht in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Volgende keer ergens anders heen

Bloemendaal
5-7-2017

Deze camping is vooral voor vaste (jaar) plaatsen en stacaravans. Er zijn ook enkele toeristenplaatsen met sanitair. Wat wij hebben ervaren is dat de 23:00 rust die de camping zelf predikt niet wordt gerespecteerd.

We zullen wel net pech hebben gehad. Wij hebben in een laagseizoenweek (21 juni) waarin de horeca doordeweeks niet voor campinggasten geopend is, het moeten stellen met een behoorlijk luid besloten feest in De Gasterij. De vloer en wanden in de caravan op De Hoef trilden flink met de muziek mee. Het feest werd gelukkig even na middernacht stilgelegd na klachten van camping gasten. We hebben na overleg met de receptie wat restitutie ontvangen. Wil je rust, bijv vanwege kleine kinderen, kies dan het veld De Fliert achterin.

Verder zijn de tarieven dik in orde. Geen gedoe met tarief pp en toeslag elektra en hond, etc.

Centraal gelegen in het land

Willem
12-11-2016

Een park met veel mogelijkheden. Ook voor de rustzoeker en fietsliefhebbers is het een locatie bij uitstek.

Klantvriendelijke camping maar weinig vermaak

Erika van Koert
7-8-2016

De afgelopen twee weken hebben wij onze vakantie doorgebracht op Allurepark De Lucht.

Het is een klantvriendelijke en nette camping.

De eerste paar dagen hadden we helaas wel overlast van andere camping gasten ( harde muziek, jongeren op scooters en kleine kinderen die rond scheurden op mini quads.

Na 4 dagen ben ik hier melding van gaan doen bij de receptie, en daar is denk ik gelijk iets mee gedaan want de dag erna was het gelijk een stuk rustiger.

Het is wel een camping waar je zelf voor vermaak moet zorgen. Er is voor de kinderen een animatie team dat bestaat uit twee mensen. Er worden leuke activiteiten bedacht alleen de uitvoering is erg karig. Ons dochtertje van 5 vond het prima maar ons zoontje van bijna 8 is er eigenlijk na de eerste keer niet meer naar terug geweest.

Velden zijn bij regen erg drassig door kuilen in het gras. Ook is er in de twee weken dat wij er waren niet gemaaid waardoor het gras erg hoog stond.

Pluspunten :

- Mooie omgeving. Er is genoeg te doen in de buurt

- Sanitair word 2x per dag goed schoon gemaakt ( wel zijn er maar 2 dames en 2 heren douches. Soms moet je dus even wachten tot er een hokje vrij is ) Daarnaast is er een aparte invalide en baby/kinder ruimte

- Er is gratis warm water om af te wassen ( er zijn ook maar 2 afwasplekken )

- Bij slecht weer kan er van een openlucht zwembad een overdekt zwembad gemaakt worden waardoor je ook bij regen of wind kan zwemmen

Conclusie. Een prima camping als je niet te veel wil op vakantie, of als de kinderen zichzelf goed kunnen vermaken. Ook een prima plek als uitvalbasis voor leuke uitstapjes, klompenpaden en pretparken.

Fijn , gezellig, mooi onderhouden park

PetravanLaar
7-8-2016

Mooi park met kampeerders en sta caravanbewoners . Fijn om daar te wandelen of in omgeving te fietsen. Leuk zwembad met zonnecellen verwarming. Goed restaurant . Gastvrije receptie . Sanitairgebouw wordt regelmatig goed schoongehouden. Ouders laat daar geen kinderen spelen dan blijft het fris !!

Ja als het regent dan.. is alles nat maar dat is in Zuid Frankrijk ook . Ik kom met mijn kinderen en vrienden zeker terug

Leuke camping!

Maaike
10-4-2016

We hebben het heel erg goed naar ons zin gehad op deze camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Meiden van het animatieteam deden het ook erg leuk! Leuke speeltuin, airtrampoline en heerlijk zwembad. Kaarten, Bingo, Biljart, fitnessapparaten, tennisbaan. Is er leuk voor jong en oud.

Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen, er zijn veel klompenpaden in de buurt. Erg leuk zijn de vele eekhoorns op het park!

Wij zijn hier een paar dagen geweest in de meivakantie. Het is een camping met heel veel stacaravans, die apart staan van de toeristenplekken. Eén toeristenveld was nu dicht. Wij stonden op de Hoef; de bomen waren pas flink gekapt, dus open velden met flinke wind.

Pluspunten:

- Erg ruime (autovrije) plekken.

- Sanitair werd 1 keer per dag goed schoongemaakt.

- 's ochtends lekkere warme broodjes

Minpunten:

- Klein sanitairgebouw; 2 douches man, 2 douches vrouw en slechts 2 afwasplekken(!). Ik weet niet hoe ze dat in de zomerperiode doen als er meer mensen zijn.

- Het zwembad was heel erg koud!!

- Je hebt douchemuntjes nodig (maar 1 muntje is ruim voldoende).

- Personeel op zich vriendelijk, maar geen belangstelling hoe de vakantie was geweest.

Wij hebben ons hier met vrienden toch prima vermaakt, maar zullen niet snel weer gaan.

Weinig allure op Allurepark de Lucht

Frouktje
20-8-2014

Ons verblijf viel helaas erg tegen, na alle positieve recensies op Zoover en Facebook hoopten we op een heerlijke vakantie. Helaas viel dat tegen.

Het zwembad is qua afmetingen prima maar veel te koud (24,5 graden), zodat jonge kinderen binnen 15 min totaal verkleumd zijn.

De airtrampoline was kapot, meerdere malen beloofd om het te maken maar na twee weken is er nog steeds niks gebeurd.

Het professionele animatie team is weinig professioneel, de beloofde knutsel activiteiten lijken leuk maar met 6.5 kraal kettingen maken voor 8 kinderen en een halve beker zout voor het maken van 'gekleurd zout' is de lol er snel af.

Voor een familiecamping was het er erg rustig en waren er nauwelijks kinderen. Op een veld voor 14 plekken slechts 2 plekken bezet waar daadwerkelijk mensen aanwezig waren. Verder zijn de velden erg nat, dat het regent daar kan niemand wat aan doen maar de afwatering is zo slecht dat er enorme plassen ontstaan en daar blijven staan. Dus neem uw laarzen mee.

Super cool

Patricia
9-9-2013

Een prima verzorgd park met vele mogelijkheden om sportief bezig te kunnen zijn. Er zijn vele goede sport toestellen en er is buitensport begeleiding. Als je alleen rust zoekt dan is dat op dit park goed mogelijk. Een aanrader.

waar voor je geld

Renata
30-9-2012

schoon, netjes en vriendelijk personeel en waar voor je geld. Je kunt natuurlijk een duur park boeken met alles erop of eraan, maar is je vakantie budget niet zo hoog, dan heb je aan dit park een prima alternatief! Alle voorzieningen zijn er inclusief een riante speeltuin en een eenvoudig zwembad. De camping ligt erg centraal en is dus een goede uitval-hoek voor leuke uitstapjes. In de bijna directe omgeving waan je je soms in het buitenland: heuvelachtig met prachtige zichten. (auto 10, fietsen 30 minuutjes) Je zit tussen Utrechtse heuvelrug en de Veluwe in. En met een beetje geluk kun je de reeën zien grazen op het weiland van de boer grenzend aan het park. Direct in de omgeving wandelen is wat minder daar het aangrenzende bos helaas is afgesloten, maar met de fiets of auto is dat geen probleem. Er is animatie voor de kleinen en de plekken zijn royaal.

Netjes, maar niet heel bijzonder

Josette
13-8-2012

Het park ziet er netjes uit, sanitaar is schoon, vriendelijk personeel. Verder is er weinig wat dit park echt bijzonder maakt. Weinig te doen in directe omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Allurepark De Lucht in Renswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Allurepark De Lucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Allurepark De Lucht scoort een 7.6 uit 10 op basis van 22 reviews.