Camping Allurepark De Lucht

Camping Allurepark De Lucht
7,2

25 reviews over Camping Allurepark De Lucht in het Nederlands

Super on tot rust te komen.

Pieter
8-9-2018

Geweldige camping! Je komt hier echt tot rust. Erg vriendelijk personeel. Prima snackbar en genoeg te doen voor de kids. Het park is ruim opgezet en goed onderhouden. De ligging is top om het prachtige Nederland te ontdekken. Echt een aanrader!

Fijne camping

Fam. Klockenbrink
30-8-2018

We vinden het een fijne camping ze organiseren bingo avonden ,playbackshowavond voor kinderen en een playbackshowoptredens dat volwassenen meedoen.goed verzorgde bbq avond.feestavond organiseren ze.schoon sanitair.vriendelijk personeel receptie en schoonmaaksters. Kortom voor kinderen wordt er ook genoeg georganiseerd.en voor volwassenen ook.

Prima camping.

Jaap en Henny
27-8-2018

Mooie grote plekken met goede wifi, elektra, water en cai aansluiting. Wel veel heggetjes en op de gekste plekken grote keien als afzetting.

Nooit meer

Aks
6-8-2018

Huisje was wel goed de rest ja niet echt. Dacht ga frietje halen kwam ik wel van terug leek wel of ze de zoutpot er over heen hebben laten vallen en de kaassoufflee was niet eens gaar. Zullen we het maar niet over de animatie team hebben is ook echt 20 keer niets

Volgende keer ergens anders heen

Bloemendaal
5-7-2017

Deze camping is vooral voor vaste (jaar) plaatsen en stacaravans. Er zijn ook enkele toeristenplaatsen met sanitair. Wat wij hebben ervaren is dat de 23:00 rust die de camping zelf predikt niet wordt gerespecteerd.

We zullen wel net pech hebben gehad. Wij hebben in een laagseizoenweek (21 juni) waarin de horeca doordeweeks niet voor campinggasten geopend is, het moeten stellen met een behoorlijk luid besloten feest in De Gasterij. De vloer en wanden in de caravan op De Hoef trilden flink met de muziek mee. Het feest werd gelukkig even na middernacht stilgelegd na klachten van camping gasten. We hebben na overleg met de receptie wat restitutie ontvangen. Wil je rust, bijv vanwege kleine kinderen, kies dan het veld De Fliert achterin.

Verder zijn de tarieven dik in orde. Geen gedoe met tarief pp en toeslag elektra en hond, etc.

Centraal gelegen in het land

Willem
12-11-2016

Een park met veel mogelijkheden. Ook voor de rustzoeker en fietsliefhebbers is het een locatie bij uitstek.

Klantvriendelijke camping maar weinig vermaak

Erika van Koert
7-8-2016

De afgelopen twee weken hebben wij onze vakantie doorgebracht op Allurepark De Lucht.

Het is een klantvriendelijke en nette camping.

De eerste paar dagen hadden we helaas wel overlast van andere camping gasten ( harde muziek, jongeren op scooters en kleine kinderen die rond scheurden op mini quads.

Na 4 dagen ben ik hier melding van gaan doen bij de receptie, en daar is denk ik gelijk iets mee gedaan want de dag erna was het gelijk een stuk rustiger.

Het is wel een camping waar je zelf voor vermaak moet zorgen. Er is voor de kinderen een animatie team dat bestaat uit twee mensen. Er worden leuke activiteiten bedacht alleen de uitvoering is erg karig. Ons dochtertje van 5 vond het prima maar ons zoontje van bijna 8 is er eigenlijk na de eerste keer niet meer naar terug geweest.

Velden zijn bij regen erg drassig door kuilen in het gras. Ook is er in de twee weken dat wij er waren niet gemaaid waardoor het gras erg hoog stond.

Pluspunten :

- Mooie omgeving. Er is genoeg te doen in de buurt

- Sanitair word 2x per dag goed schoon gemaakt ( wel zijn er maar 2 dames en 2 heren douches. Soms moet je dus even wachten tot er een hokje vrij is ) Daarnaast is er een aparte invalide en baby/kinder ruimte

- Er is gratis warm water om af te wassen ( er zijn ook maar 2 afwasplekken )

- Bij slecht weer kan er van een openlucht zwembad een overdekt zwembad gemaakt worden waardoor je ook bij regen of wind kan zwemmen

Conclusie. Een prima camping als je niet te veel wil op vakantie, of als de kinderen zichzelf goed kunnen vermaken. Ook een prima plek als uitvalbasis voor leuke uitstapjes, klompenpaden en pretparken.

Fijn , gezellig, mooi onderhouden park

PetravanLaar
7-8-2016

Mooi park met kampeerders en sta caravanbewoners . Fijn om daar te wandelen of in omgeving te fietsen. Leuk zwembad met zonnecellen verwarming. Goed restaurant . Gastvrije receptie . Sanitairgebouw wordt regelmatig goed schoongehouden. Ouders laat daar geen kinderen spelen dan blijft het fris !!

Ja als het regent dan.. is alles nat maar dat is in Zuid Frankrijk ook . Ik kom met mijn kinderen en vrienden zeker terug

Leuke camping!

Maaike
10-4-2016

We hebben het heel erg goed naar ons zin gehad op deze camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Meiden van het animatieteam deden het ook erg leuk! Leuke speeltuin, airtrampoline en heerlijk zwembad. Kaarten, Bingo, Biljart, fitnessapparaten, tennisbaan. Is er leuk voor jong en oud.

Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen, er zijn veel klompenpaden in de buurt. Erg leuk zijn de vele eekhoorns op het park!

Redelijke camping met een heel koud zwembad

Nancy_
13-5-2015

Wij zijn hier een paar dagen geweest in de meivakantie. Het is een camping met heel veel stacaravans, die apart staan van de toeristenplekken. Eén toeristenveld was nu dicht. Wij stonden op de Hoef; de bomen waren pas flink gekapt, dus open velden met flinke wind.

Pluspunten:

- Erg ruime (autovrije) plekken.

- Sanitair werd 1 keer per dag goed schoongemaakt.

- 's ochtends lekkere warme broodjes

Minpunten:

- Klein sanitairgebouw; 2 douches man, 2 douches vrouw en slechts 2 afwasplekken(!). Ik weet niet hoe ze dat in de zomerperiode doen als er meer mensen zijn.

- Het zwembad was heel erg koud!!

- Je hebt douchemuntjes nodig (maar 1 muntje is ruim voldoende).

- Personeel op zich vriendelijk, maar geen belangstelling hoe de vakantie was geweest.

Wij hebben ons hier met vrienden toch prima vermaakt, maar zullen niet snel weer gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Allurepark De Lucht in Renswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Allurepark De Lucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.