Vakantiepark Landal Amerongse Berg

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,6

15 tips over Vakantiepark Landal Amerongse Berg

elburger, 15-1-2017

Veenendaal, Ede, rivierengebied, bossen en heidevelden allemaal op fiets afstand.

Voor steden bezoekjes zijn Arnhem, Utrecht en Amersfoort binnen 35 km.

Daan, 27-9-2015
Ouwehouds Dierenpark Rhenen
Bep Oostlander, 15-7-2015
Het bosrestaurant is een aanrader.

M oosterbaan, 3-7-2015
Wandelingen fietsen rust zoeken
Willy de Boer, 28-3-2015

Ouwehands Dierenpark Rhenen aansluitend heerlijk pannenkoeken gegeten in pannenkoekhuis De Grebbeberg.

Speelgoed- en Oude Ambachten museum in Terschuur (Barneveld) is beslist een aanrader.

Gerard en Petra, 4-3-2015
Lekker wandelen in het bos, of even naar Veenendaal voor de boodschappen, winkels genoeg.

S. Siudzinski, 20-2-2015

voor 6 personen is type 6L heel mooi.

type 12L is ook prachtig en biedt een zee aan ruimte.

Bernard, 19-11-2014
Kies vooral voor luxe. Je kan er dan van genieten.
Sander, 3-10-2014

Direct bij de achteruitgang van het park loop je het bos in. Mede door de kronkelige paadjes, heide en zand is het hier verassend leuk wandelen. Zeker ook heel goed te doen met kinderen omdat je juist ook kleine rondjes kan maken!

Een aandachtspunt is het ontbreken van een wasmachine en droger op het park (als je geen de luxe huisje hebt). Tijdens een vakantie van twee weken maken wij hier altijd gebruik van dus zijn wij uit nood naar een ander Landal park gereden om daar de was te doen.

G.Kradolfr, 16-9-2014
Je kan vanaf het park heerlijk wandelen in het bos. 5 km. Vanaf het park ligt Veenendaal waar je lekker kan winkelen. De dierentuin van Rhenen is vlakbij. Wij hebben op het park kaarten gekocht voor paleis 't Loo met korting. En Amerongen is een leuk klein plaatsje.