Kleine hotelsWeer vandaag19°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Overberg voor je op een rij gezet:

67 reviews over Hotel Hampshire - Overberg in het Nederlands

Nee, een keer was leuk, maar geen herhaling

Anoniem
2-8-2019

Duur hotel voor wat je krijgt. Bad was stuk, dus kon niet leeg lopen. Lampje was kapot. Geen koelkastje op de kamer. En zeer warm op de kamer. Prima ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen terug!

Ursula Jirak
15-4-2019

Mooie bosrijke omgeving, fijn wandelgebied, vriendelije medewerkers. Een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2019

Voor herhaling vatbaar

C. Adriaanse
3-4-2019

Perfect hotel goede verzorging.

Gereisd Met partner in september 2017

HotelSpecials.nl

Star personeel dat liegt.

M. Vermeer
31-12-2018

Voorkeuren worden niet gehonoreerd, sterker nog er worden gewoon leugentjes verteld. Een bizarre ervaring opgedaan.

Niet voor herhaling vatbaar

AS
31-8-2018

Hotel viel wat tegen. Kamer was smoezelig. Vieze voegen, vloer oogt niet fris, vlekken op bed. De vloer vind ik storend ivm contactgeluid. Vanochtend ging de buurvrouw om 6.37 haar kamer uit.. niet meer geslapen. matras niet geweldig,last v mijn rug. Ontbijt oké, niet geweldig. Bosrestaurant wel goed gegeten, ziet er gezellig uit.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk rustig en ontspannen

Marretje
13-4-2018

Super vriendelijk personeel, mooie schone kamer, prima bed. Ontbijt was heerlijk ruim voldoende, en genoeg te kiezen. Gelukkig geen vloerbedekking, maar gladde vloeren ivm allergie

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Fijn hotel in mooie omgeving

Carla
3-3-2018

Mooi hotel, fijne kamer. Ook schoon en goeie douche. Diverse wandelingen van 5 tot 10 km naast het hotel langs bos en hei. Wageningen vlakbij en gezellig. Ontbijt voldoende, diner prima!

Gereisd Met partner in februari 2018

mooie locatie

Wilhelmina
17-10-2017

Weinig privacy op de kamer, glazen deuren voor douche/toilet, die niet goed afsloten. Bad was met een laag muurtje er voor, gewoon in de kamer. Gelukkig met partner, anders is het genant.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

José
21-8-2017

Omdat we enkele jaren geleden een goede ervaring in dit hotel hadden, nogmaals geboekt, deze keer een negatieve ervaring. Eten in bosrestaurant kleffe risotto met rauwe snijbonen gehad, omdat we niet tevreden waren wel gratis koffie gekregen. Twee persoonsbed met kier tussen de matrassen, op de matrassen lagen incontinentie hoeslakens, waardoor het flink zweten was en draaien in bed is niet te doen- volgens receptioniste plassen er veel bezoekers in bed vandaar de matras beschermers!? Bedlampjes deden het niet(wel verholpen) en deurknop zat los in de deur (niet gemaakt) Hotel nog steeds top gelegen om te wandelen.

Prachtige locatie, verder okee

Marlous Veltman
23-6-2017

Het hotel ligt midden in de bossen, echt prachtig. De kamers zijn mooi aangekleed en schoon, een nadeel aan de kamer vind ik de 'open' badkamer; een wand met douche en toilet afgesloten met een schuifdeur (één van de twee kan maar dicht, niet beide) en een bad met een muurtje eromheen tegen het hoofdbord van het bed aan.

Het restaurant (naast het hotel gelegen) is leuk ingericht en het eten is goed. Het ontbijt is in het hotel zelf en vind ik duur voor wat je krijgt. Verder zijn de lobby en ontbijtruimte/bar niet sfeerrijk ingericht.

Overall gezien vind ik het hotel okee, niet meer en niet minder. Als je op zoek bent naar rust of een weekendje wilt wandelen, is het een prachtige plek. Als uitvalsbasis zou ik het niet weer kiezen.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Overberg in Overberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Overberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.