Géén boekingskosten
/Nederland/Utrecht/Overberg/Hotels Overberg/Hotel Hampshire - Overberg

Hampshire - Overberg

NederlandUtrechtOverberg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hampshire - Overberg voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 72 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 72 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

72 Reviews over Hampshire - Overberg

• 9Ed kroesen15-07-2022

Fantasties hotel en super vriendelijk personeel

Super leuk hotel erg vriendelijk en behulpzaam personeel mooie en aparte kamers ligt fantastisch in een bosgebied onbijt was ook goed we hadden 3 overnachtingen en erg genoten

• 8Ed kroesen15-07-2022

Was fantastisch

Super leuk hotel erg vriendelijk personeel die direct voor je klaar staat leuke en aparte kamer heerlijk onbijt ligt in een pracht omgeving drie overnachtingen gehad echt een aanrader

• 7Dick Schinkel12-06-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel

De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed. De wc, doche en bad waren in de kamer niet in een afgesloten ruimte. Niet prettig. Denk aan geluid en lucht. De kamer verdiend een grote schoonmaak. Denk aan wanden en rand tegelvloer wc. De prijs was hoog.

• 8Roel27-11-2021

Verrassend!

De locatie is geweldig ! Je loopt/fietst zo het bos in om heerlijke wandelingen/fietstochten te maken. De kamer was verrassend. Een bad in de kamer hebben we nog nooit meegemaakt. Even wennen. Voor een jonger publiek is dit wel spannend, maar als je wat ouder bent zit je niet te wachten op een bad midden in de kamer. Maar er is ook gelukkig een ruime inloopdouche. Apart was de deursluiting (een soort schuifdeur) van het toilet en de douche. Als je gebruikt maakte van het toilet, was de douche 'open' en andersom, als je de douche gebruikte stond het toilet 'open'. We vonden dat nogal apart. Maar alles zag er keurig netjes en schoon uit. In het restaurant heerlijk gegeten. Ontbijt: prima! Zéér vriendelijk personeel, dat mag ook wel eens gezegd worden. Chapeau! Conclusie: Wij komen zeker terug!

• 3Delorm06-09-2021

Nooit meer

Zeer gehorig hotel, Snachts waren gasten dronken in het hotel hun kamer aan het zoeken met veel geluid en dicht slaande deuren. Bij het ontbijt worden de covid richtlijnen gehanteerd. In de hal echter totaal niet er stonden tientallen mensen tegen elkaar gepakt. Wij moesten een weg banen door deze mensen massa. Volstrekt idioot en onverantwoord van het Hotel dat ze dit zo organiseren. Het is een gevaar voor de volksgezondheid.

• 8Gerda30-01-2020

Goed hotel, leuk personeel, bed, eten sauna prima!

Heerlijk verblijf in mooi hotel. Het ligt mooi in de bossen, Veenendaal centrum op kleine 3 km. Na een rondje crossen door de bossen, kun je weer helemaal bijkomen in de sauna. We hadden een ruime kamer, heerlijk rustig. Sanitair prima. Personeel is ook erg aardig. Er is natuurlijk altijd wel iets te vinden wat verbeterd kan worden, maar dat heb je thuis ook. Ik zou zeggen, gewoon boeken bij het boshotel in Overberg, als je er even tussenuit wilt. Het restaurant bij het hotel zit erg gezellig en het eten is er prima. We waren niet met kinderen in het hotel, maar ik denk dat kinderen zich rond het hotel in de bossen of bij het outdoorcentrum prima kunnen vermaken. En wil je nog naar Utrecht, stap dan gewoon op de trein in Veenendaal West, met een halfuur sta je in ‘t Centrum van Utrecht. Met de auto red je dat niet😉

• 9A. Nijzink26-10-2019

Heerlijk genoten!

Prachtig hotel. Perfecte ligging. Zeer klantvriendelijk personeel. Heerlijk ontbijtbuffet. Goed restaurant. Je loopt zo vanuit hotel de bossen in. Duurzaamheid 10 jaar geleden goed doorgevoerd in de bouw.

• 4Anoniem02-08-2019

Nee, een keer was leuk, maar geen herhaling

Duur hotel voor wat je krijgt. Bad was stuk, dus kon niet leeg lopen. Lampje was kapot. Geen koelkastje op de kamer. En zeer warm op de kamer. Prima ontbijt.

• 8Ursula Jirak15-04-2019

We komen terug!

Mooie bosrijke omgeving, fijn wandelgebied, vriendelije medewerkers. Een aanrader!

• 9C. Adriaanse03-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Perfect hotel goede verzorging.

Hotel Hampshire - Overberg info

• AirconditioningNiet beschikbaar