Camping De Reiger

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig

Jan G.
9-5-2018

Goed en schoon sanitair. Amerongse berg vlakbij, heerlijk om te wandelen. Vriendelijke ontvangst. Wij komen zeker terug.

We komen hier zeker terug

Hoogmans.
28-10-2016

Het is een echte boerderij camping. Veel fiets en wandel mogelijkheden, mooie plaatsen zeer rustig en het sanitair is perfect. Kortom voor rustzoekers een aanrader.

Mooie plek

G.A.Branderhorst
8-5-2016

Mooi grasveld goed bijgehouden

Camping is in 2014 overgenomen door fam.v/d Grift en is een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reiger in Overberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reiger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Reiger scoort een 8.71 uit 10 op basis van 3 reviews.