Camping De Oude Boomgaard

Camping De Oude Boomgaard

3 reviews over Camping De Oude Boomgaard in het Nederlands

Fantastisch mooie en rustige plek.

Jeanette
22-9-2016

Hele leuke kleine camping, mooie ruime plekken met veel privacy. Maar ook gezellig, met o.a. kippetjes die vrij rondlopen 2 ezeltjes als buren.

Prima voorzieningen en niet te vergeten: ontzettend vriendelijke en gastvrije camping-eigenaren!

Heb er 4 weken gestaan en echt een heerlijk verblijf gehad!

Romantische Oude Boomgaard

Anton en Alice Snel
20-8-2016

Heerlijk rustige plek in het Groene hart, fijne sfeer vriendelijke eigenare , kamperen is hier als thuiskomen.

Dichtbij gelegen sfeervol stadje Oudewater , Prima fietsroutes in de omgeving. Een camping om aan te bevelen.

Onder de fruitbomen

a.brigande
24-9-2013

Camping van Natuurkampeerterreinen. Je kampeert tussen en onder verschillende fruitbomen op een groene weide. Mooie boerderij ernaast, niet meer als boerenbedrijf in werking. De kinderen aaien een eend en voeren de twee ezels, ergens loopt een poes en er scharrelen wat kippen. Verder is er alleen maar mooi uitzicht, een riviertje aan de overkant van de weg, een simpel toilet en douche in het oude washok van vroeger. Wat wil een mens nog meer? Let op: vlakbij is nog een boerencamping, maar die raad ik niet aan.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oude Boomgaard in Oudewater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oude Boomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.