Weer vandaag3°-3°

17 reviews over Camping De Boogaard in het Nederlands

Heerlijke tijd

Jose Hoogenboom,
20-12-2018

In het groene hart van Nederland, aan de Hollandse IJssel: rustige camping in zeer oude hoogstam fruitboomgaard. Gastvrij, natuur, zitten langs de waterkant, fietsen, wandelen, zwemmen, vissen, varen. Geweldig naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk buiten in een mooie omgeving!

Carla & Babis,
5-3-2018

Prima kleinschalige camping, prachtig gelegen langs de ijssel. Vissen fietsen kanoën wandelen en altijd wat loos in Oudewater op 10minuten fiets afstand (2musea, ruim voldoende horeca gelegenheden). Het was de tweede keer dat wij er waren, heerlijk ff eruit/buitenleven. Bijzonder vriendelijke eigenaren sanitair wellicht niet voldoende bij volle bezetting maar beide keren dat wij hier waren geen 'wachttijd' bij douche/toilet en afwas. Sanitair schoon! Nieuw zitje bij de pipo wagen uit de wind ideaal als het weer het laat afweten. Wij komen vast nog derde keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk onthaasten!

Dik en Marian,
14-9-2017

Fantastisch mooie ligging van de camping onder de fruitbomen.

Lief gastvrij eigenaarsechtpaar.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke plek aan de IJssel

Rag en Frank,
13-8-2017

Een hele mooie plek in de natuur tussen de fruitbomen met uitzicht op de IJssel . Lekker rustig en zeer vriendelijke eigenaren. Mooi nieuw sanitair en een hele gemoedelijke sfeer.

Hou je van de natuur en een vrij gevoel dan is dit de plaats waar je zeker een heerlijke tijd zult hebben.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie locatie. Bohemian-achtige sfeer. Sanitair is sober, maar wel schoon. Afwasvoorziening is onvoldoende, in open lucht en ietwat goor.

Gereisd met partner in juli 2017

geen aanrader

kritisch,
14-7-2017

Het sanitair was brandschoon maar verder is de heleaccomodatie ver onder de maat. Twee piepkleine douches (foto's op website geven een heel vertekend beeld), vier toiletten en 1 afwasplek in een hoekje waar het uiterst rommelig en geen ruimte om de afwas neer te zetten. De staplaatsen zijn erg klein en in een druk weekend wordt overal nog iets tussen gepropt. Vol is vol kent men niet op deze camping. De consequentie voor het sanitair laat zich raden. Weinig speelmogelijkheden voor kleine kinderen.Totale indruk, zeer slordige camping. Het tarief is niet in overeenstemming met wat wordt aangeboden.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping, prachtige ligging aan het water

Joke,
5-7-2017

Prachtige plek om vakantie te vieren. Hoogstam fruitboomgaard mooi gelegen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Verbetering

Mieke van Boeschoten,
28-5-2017

Best wel een leuke camping maar de plekken zijn te krap.

Het sanitair is aan vernieuwing toe met meerdere toiletten en douchjes.

En voor de kleine kinderen wat meer speel gelegenheid.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi maar primitief

Gommers,
3-5-2017

Mooie ligging maar veel overlast van vliegverkeer over de camping waardoor van rust geen sprake is. In de rij om af te wassen aan het enige aanrecht met warm water voor 1 teiltje uit een lekkende boiler. Je teiltje vullen met douchewater is verboden. Er zijn ook maar 2 douches.

De camping heeft zijn charme maar met slecht weer moet je toch minstens ern half uur rijden voor een leuk museum. Naar verhouding erg duur!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heel apart, verblijf in een hoogstam boomgaard.

J.Pouwels
16-9-2016

Eenvoudige maar nette camping vooral wat het sanitaire gedeelte betreft.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boogaard in Oudewater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.