Camping De Boogaard

CampingWeer vandaag23°16°
Camping De Boogaard
7,6

16 reviews over Camping De Boogaard in het Nederlands

Heerlijk buiten in een mooie omgeving!

Carla & Babis
5-3-2018

Prima kleinschalige camping, prachtig gelegen langs de ijssel. Vissen fietsen kanoën wandelen en altijd wat loos in Oudewater op 10minuten fiets afstand (2musea, ruim voldoende horeca gelegenheden). Het was de tweede keer dat wij er waren, heerlijk ff eruit/buitenleven. Bijzonder vriendelijke eigenaren sanitair wellicht niet voldoende bij volle bezetting maar beide keren dat wij hier waren geen 'wachttijd' bij douche/toilet en afwas. Sanitair schoon! Nieuw zitje bij de pipo wagen uit de wind ideaal als het weer het laat afweten. Wij komen vast nog derde keer terug!

Heerlijk onthaasten!

Dik en Marian
14-9-2017

Fantastisch mooie ligging van de camping onder de fruitbomen.

Lief gastvrij eigenaarsechtpaar.

Heerlijke plek aan de IJssel

Rag en Frank
13-8-2017

Een hele mooie plek in de natuur tussen de fruitbomen met uitzicht op de IJssel . Lekker rustig en zeer vriendelijke eigenaren. Mooi nieuw sanitair en een hele gemoedelijke sfeer.

Hou je van de natuur en een vrij gevoel dan is dit de plaats waar je zeker een heerlijke tijd zult hebben.

Mooie locatie. Bohemian-achtige sfeer. Sanitair is sober, maar wel schoon. Afwasvoorziening is onvoldoende, in open lucht en ietwat goor.

geen aanrader

kritisch
14-7-2017

Het sanitair was brandschoon maar verder is de heleaccomodatie ver onder de maat. Twee piepkleine douches (foto's op website geven een heel vertekend beeld), vier toiletten en 1 afwasplek in een hoekje waar het uiterst rommelig en geen ruimte om de afwas neer te zetten. De staplaatsen zijn erg klein en in een druk weekend wordt overal nog iets tussen gepropt. Vol is vol kent men niet op deze camping. De consequentie voor het sanitair laat zich raden. Weinig speelmogelijkheden voor kleine kinderen.Totale indruk, zeer slordige camping. Het tarief is niet in overeenstemming met wat wordt aangeboden.

Prachtige plek om vakantie te vieren. Hoogstam fruitboomgaard mooi gelegen.

Verbetering

Mieke van Boeschoten
28-5-2017

Best wel een leuke camping maar de plekken zijn te krap.

Het sanitair is aan vernieuwing toe met meerdere toiletten en douchjes.

En voor de kleine kinderen wat meer speel gelegenheid.

Mooi maar primitief

Gommers
3-5-2017

Mooie ligging maar veel overlast van vliegverkeer over de camping waardoor van rust geen sprake is. In de rij om af te wassen aan het enige aanrecht met warm water voor 1 teiltje uit een lekkende boiler. Je teiltje vullen met douchewater is verboden. Er zijn ook maar 2 douches.

De camping heeft zijn charme maar met slecht weer moet je toch minstens ern half uur rijden voor een leuk museum. Naar verhouding erg duur!

Heel apart, verblijf in een hoogstam boomgaard.

J.Pouwels
16-9-2016

Eenvoudige maar nette camping vooral wat het sanitaire gedeelte betreft.

Schoon sanitair relaxte sfeer. Heerlijk langs het water zitten. Kanos gratis voor campinggasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boogaard in Oudewater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Boogaard scoort een 7.62 uit 10 op basis van 16 reviews.