Camping Doornenbal

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Tonnie
19-5-2018

De ligging is prima en het WIFI werkt erg goed. Hiermee is al het positieve wel gezegd.

De boerderij en het erf waar je over moet als je naar de camping gaat is een bende.

Het sanitair is sterk verouderd en niet schoon. Het water is niet altijd warm. De op de site beloofde aanbouw met wasmachine hebben we niet gezien (is er niet). Er is 1 onoverdekte afwasplaats met twee wasbakken. Er is alleen een watertappunt bij het sanitair gebouw en als de camping vol staat wordt er op het weiland gewoon een aantal plaatsen bijgemaakt door er met verlengkabels een aantal stroompunten bij te maken, waardoor het wel erg druk wordt voor de slecht 4 toiletten en 2 douches.

Goede locatie!

Fam. R.
13-5-2018

Ruime nette plaatsen met mooi uitzicht en verschillende plekken met schaduw van de knotwilgen. Goede WiFi. Helaas geen kraantje bij de caravan en weinig stroompalen dus verlengsnoer kan handig zijn. Superlocatie in mooie omgeving! Aardige mensen. Sanitair is oud, niet netjes/schoon en vaak koud water in de douche. Er zijn wel plannen voor nieuw sanitair maar de gemeente werkt blijkbaar niet mee.

Daar waar een camping voor is; bijkomen, genieten

Willem Hengst
12-1-2018

Heerlijke rustige camping, met super uitzicht. Het Toiletgebouw is toe aan vervanging en dit gaat gerealiseerd worden. Ik hoop dat dit snel gebeurd. Maar als je daar doorheen kijkt, ik heb heerlijk kunnen douchen!!

Let wel, misschien is de sanitair aan vervanging toe, maar er werd goed schoongemaakt en altijd warm water.

Als je de boerderij voorbij bent, kom je direct in de natuur en tot rust. Top.

Ideaal ook de WIFI; ik kon doen wat ik wilde doen. En dat voor een SVR camping.

Nooit meer.

Wil
7-10-2017

De omgeving was prachtig. De camping een fiasco zou zich geen camping mogen noemen.

nooit meer

van der Eng
25-7-2017

Er was werkelijk niets goed, wij begrijpen niet dat deze camping nog onder de organisatie SVR kan draaien. Hiervoor zou toch jaarlijks een controle cq check moeten plaats vinden. Of je het keurmerk nog wel waard bent. Aan een kant geen warm water onder het mom van kans op legionella, De vijver naast het sanitair is een stilstaand watertje troebel en groen daar ligt de kans op legionella op de loer.

Ze draaien daar onder het mom van geen vergunning gemeente voor nieuw te bouwen sanitaire voorzieningen,deze zijn ook erbarmelijk maar alles er om heen hetgeen je wel kunt bijhouden is ook verslonsd. Kortom het is overal een zootje terwijl je de prijs betaald die andere schone nette campings ook rekenen. Gelukkig waren wij trekkers voor 1 nachtje.

Ja mensen het sanitair is oud maar Schoon.

Ze willen nieuwe unuts plaatsen maar krijgen er geen toestemming hier voor dus t ligt niet aan hun. Ze willen graag nieuwe units plaatsen maar worden daar in gedwarsboomt

Ja de boerderij is rommelig maar je staat op een boeren camping goedkoop schoon gastvrij en vooral gezellig als u meer luxe wil zoek lekker een duurdere camping waar je een nummer bent

Nooit meer

Jack
29-4-2017

Zeer rommelig geheel. Sanitair oud en zeker niet netjes. Daarbij was de helft afgesloten vanwege lekkages. Geen warm water bij afwas en wastafel. Vanwege dit alles is prijs veel te duur.

Wij komen hier zeker niet terug

Goede service, vriendelijke ontvangst

Maus Sturmer
9-3-2017

In tegenstelling tot vorige schrijver, het toiletgebouw is klein maar wordt 2x per dag schoongemaakt. Men wil groter bouwen, echter de gemeente werkt in alle opzichten tegen. Men is vriendelijk en bereid alle vragen wat betreft de boerderij en de omgeving te beantwoorden.

Oude reviews (archief)

Rustige camping

Hans
      23-7-2016

De locatie van de Camping is perfect. Dicht bij de Vecht en dicht bij de fietsroutes.

Niet overvol en je zit dicht bij de natuur. Grote plekken.

Het sanitair moet opgeknapt worden. Wordt naar mijn mening niet elke dag gereinigd.

Bij één toilet het gevoel door de vloer te zakken.

Spinrag weghalen is toch niet zo'n grote moeite?

Warm water hapert wel eens.

Oprijpad naar de camping is desastreus voor je fiets.

Je hebt geen zin om s avonds nog op de fiets naar Nieuwersluis of Breukelen te gaan vanwege de slechte weg.

Heerlijk! Genieten van rust en ruimte!

Marjolein
      25-6-2016

Heel vriendelijke eigenaar en eigenares. Eenvoudige voorzieningen, altijd schoon.Weids uitzicht. Veel vogels, eenden en hazen in de prachtige omgeving. WIFI niet altijd even stabiel, en bij ons niet te ontvangen op IPad. Wel meestal op laptop en telefoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Doornenbal in Nieuwersluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Doornenbal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Doornenbal scoort een 6.16 uit 10 op basis van 14 reviews.