Camping Doornenbal

CampingWeer vandaag21°16°
6,5

25 reviews over Camping Doornenbal in het Nederlands

De eerste indruk is vaak de juiste indruk. Bij aankomst op de boerderij zag ik een ontzettende rommel, wat overal opgestapeld en verspreid ligt.

Bij de ingang staat een bord waar je moet melden, echter niemand deed open. Overigens de beheerders heb ik in die dagen ook nooit gezien.

We hebben uiteindelijk zelf een plekje gezocht. Op de weide lag overal hondenpoep en na lang rondkijken hebben we een redelijke plek gevonden.

Het enige pluspunt van deze camping is het uitzicht op de weide en de grazende koeien. Verder heb ik er geen goed woord voor over.

Wat een oud, maar vooral smerig sanitair. Douchen heb ik niet gedaan omdat het te smerig was. De drie dagen verblijf was al teveel en zeker niet in verhouding met het tarief wat ervoor gevraagd wordt.

Heerlijk naar de zin!!

Lidy
18-8-2018

Ik heb 5 weken met mijn caravannetje gestaan, En dat doe je niet als je het niet naar de zin hebt. Prachtig uitzicht, heerlijke rust, prachtige natuur, en de omgeving om te fietsen is heel mooi. En 5 min met de fiets en je hebt een mooi natuur zwembad, wat wil je nog meer? Oja bijna vergeten maar wel belangrijk! Een goed werkende wifi en ja GRATIS . Ja het douche gebouwtje is oud, maar ik had heerlijk warm water zonder muntjes, en het werd 2 keer per dag schoon gemaakt, De mensen doen hun best om het de vakantie gasten naar de zin te maken, naast hun werk op de boerderij. Ik heb het naar mijn zin gehad, en kom vast en zeker terug! Dank jullie wel Miranda en Alex voor het fijne verblijf op jullie camping, Groet van Lidy een levens genieter.

Honden probleem, sanitair niet schoon.

Monique
4-8-2018

De plaatsen groot niets op aan te merken.

sanitair wordt maar 1 maal daags s.avonds schoon gemaakt terwijl de camping vol was en ook nog plaatsen waren die er tussen stonden met verlengsnoeren.

Ik heb ruim 35 plaatsen geteld die bezet waren maar eigenlijk is de camping 25 plaatsen.

dan heb je dus voor ruim 70 mensen maar twee douches en vier toiletten.

Prima maar dan mag je dus wel minstens 3 x schoon maken per dag!

De honden zijn agressief als je lansg het huis loopt om je eigen hond uit te laten word je hond als je niet uit kijkt gebeten.

Ik moest telkens de honden tot orde roepen gelukkig lukte dat maar vond het telkens eng om er langs te moeten.

Als je een hond hebt is er weinig aan voor de hond in deze omgeving je kan en mag de hond niet los uitlaten.

niet weer

Ans Heertjes
28-7-2018

De ligging is heel mooi. Langs de Vecht maar even van de weg af zodat het erg rustig is.

Sanitair laat zeer te wensen over. Is erg aan vervanging toe. Ondanks de mooie ligging zoeken wij de volgende keer een andere camping.

Helemaal geweldig

Maggie
23-7-2018

Geweldig genoten. Heerlijke plaatsen. Veel ruimte, aardige mensen. Echt genieten.

Sanitair is goed schoon.

De honden zijn echt lief, integenstelling wat de dame hier onder zegt. Spelen met mijn kinderen en zijn grote knuffeldieren. Echt een aanraader, ook met kinderen

Ik blijf hier terugkomen.

Anja Wijnands-van Daal
22-7-2018

Dit jaar sta ik het hele seizoen. Wat 3 jaar geleden begon als een korte vakantie, is uitgegroeid tot een seizoenplaats. Mijn angst voor herdershonden heb ik hier overmorgen. Vijf vriendelijke herders die je blaffend welkom heden. Dat is even wennen. Je zit middensegment in de natuur. Bij de Vecht, de Loosdrechtse Plassen, de Woerdense verhaal, maar ook de Utrechtse Heuvelrug zijn op de fiets bereikbaar. De kleinkinderen komen hier graag logeren er staan skelters voor ze klaar. Voor nieuw sanitair is na een jarenlange strijd eindelijk verbinding. Maar alles is goed schoon en het water is warm. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die een rustige vakantie wil.

nooit meer

truus
12-7-2018

Het mooie was de plek.. idyllische knotwilgen aan de sloot!

De mevr. was aardig, Verder was het een grote bende.. Maar het ergste was dat er 6 mechelse herders waren die los rond liepen.

waarvan er mij één gebeten heeft, doodeng!

Ik kan mij niet voorstellen dat dit kan en mag. De mevrouw wist dat ik gebeten was, en heeft nog niet even geinformeerd hoe het afgelopen was. We zijn de volgende morgen om 9 uur vertrokken, ik durfde er echt niet meer langs, terwijl ik dol op honden ben.

Leuke ervaring!

Leslie
11-7-2018

Het is een erg mooie locatie waarbij je 's ochtends wakker wordt met uitzicht op de koeien. De mensen zijn supervriendelijk en denken graag mee, wat fijn was omdat we met een groep waren. Toiletgebouwen waren schoon en er was warm water in de douches. Er was ook wifi en hiermee hebben we zelfs een voetbalwedstrijd van het WK kunnen kijken. Ik had zelf nog nooit op zo'n camping gestaan, maar was zeker een leuke ervaring!

Postma
8-7-2018

Het is een geweldige rustige plaats waar je goed van de natuur kan genieten. De vogeltjes fluiten en kikkertjes kwaken. Sanitair is aan vervanging toe maar het is schoon. Het wordt grondig schoongemaakt. De mensen die er werken zijn aardig, behulpzaam, als je iets vraagt krijg je er antwoord op. Deze camping is echt een aanrader voor als je er even tussen uit wil, in de natuur

Mijn verblijf was subliem!

De omgeving , de natuur, het uitzicht fenomenaal. Als je s’morgens wakker word hoor je de vogels zingen . Niets dan rust en ruimte

Super goede WiFi.

Super vriendelijke mensen, zeer behulpzaam.

Over het sanitair ben ik heel duidelijk. Ik heb nooit een koude douche gehad!!!!

Er word grondig en voldoende schoongemaakt.

Verder vind ik het ook je eigen verantwoording thuis ga je ook zuinig met je spullen om thuis houd je ook de boel schoon waarom dan op een camping niet!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Doornenbal in Nieuwersluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Doornenbal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.