Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht
8,6

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht in het Nederlands

Super

Joost, 6-2-2018

Dit hotel is als een warm bad. Vriendelijk personeel en fijne stagiaire die super goed zijn best doet. Geef die jongen een 8.

fantasties

wim van grotel, 6-2-2018

proper en verzorgd hotel vriendelijk personeel lekker eten mooj zwembad

Geen vier sterren waard

Miss, 26-1-2018

+Nette kamer

+Fijne douche

-Bij het ontbijt vieze tafels. Dit terwijl het niet druk was.

-assortiment bij het ontbijt werd niet aangevuld.

-de climate control in de kamer deed het niet. Daardoor muffe kamer.

-Jammer dat er geen toiletartikelen aanwezig waren.

Zeer goed Hotel.

Eric, 7-1-2018

Groot mooi Hotel.

Op 200 meter van bus halte, wil je wat verder gaan een 10 tal minuten ben je in een overdekt winkelcentrum,je kan daar ook de tram nemen naar Utrecht 20 minutjes rijden kaartje kost 6€ voor ganse dag rijden met bus of tram.

Viel mij tegen voor dat geld.

Marjan H, 29-11-2017

Hotelkamer was op zich prima, niet echt bijzonder. Erge standaard.

Het ontbijt viel mij wat tegen, werd niet echt aangevuld, geen warme groente (zoals champignons) Geen zalm, geen rosbief. Voor dat geld vind ik toch echt dat er meer moet zijn. De rest van het ontbijtbuffet was ook niet van sublieme kwaliteit.

Geweldig

Inneke, 27-11-2017

Mooie, schone, ruime kamer met een heerlijk en ruim bed. Fijne, schone en goed verlichte badkamer. Lekker gegeten zowel diner als ontbijt. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Prettige ligging ten opzichte van het openbaar vervoer waardoor het erg makkelijk was om naar Utrecht te gaan.

De wachttijd tijdens het diner was erg lang, later bleek dit te komen omdat er zieken waren.

Fijn hotel, slecht eten

Jules Hendriks, 12-10-2017

In verband met een training verbleef ik in het hotel. De basiskamer biedt al een hoop luxe en maakte een prima indruk. Personeel is vriendelijk en service goed.

Het restaurant echter valt zwaar tegen. De mixed grill werd koud geserveerd, begeleid door een enkel zielig aardappeltje en wat gekookte groenten. Hier werd later nog een bak friet bijgebracht.

Gezien de dame in kwestie in haar eentje het hele restaurant moest bedienen heb ik haar niet bezwaard met de klacht. Maar voor toekomstige traingen zal ik hier niet snel meer boeken. Als uitvalsbasis schiet het tekort, ik ben nu immers geneigd om voor de komende paar dagen mijn avondeten elders te gaan zoeken.

Teleurgesteld

Antoine, 20-9-2017

Bij aankomst netjes ontvangen, kamer zag er ook fris uit.

Roomservice gebeld omdat ik niet in staat was in het restaurant te eten(bijkomen behandeling). Ik had speciale eetwensen met de nadruk op groenten. De telefoniste deed uiterst haar best het te regelen en te communiceren naar de keuken.

Toen het eten werd gebracht gaf de betreffende persoon al aan dat de keuken nog al moeilijk deed met mijn verzoeken.

Ik heb letterlijk 1 stukje broccoli en 1 stukje bloemkool (koud en keihard) gekregen, frietjes waren ook al slap bij aankomst.

Tandenborstel thuis vergeten dus de receptie maar even bellen, helaas ook geen tandenborstels meer op voorraad... de prijs is te veel voor wat je er voor terug krijgt

Fantastic.

J.F. Lane, 25-8-2017

Nette hotel, Vriendelijk personeel, Schone kamer, het was een aangenaam verblijf.

Heerlijke plek om even weg te zijn

Maarten, 10-6-2017

Wij zij er maar 1 nacht geweest maar het was een heerlijke overnachting waar we geen enkele negatief punt op konden vinden.
Christine van Helmondt, Ecommerce, 3-7-2017

Beste Maarten,

Hartelijk dank voor de mooie review!

Ik breng de complimenten met plezier over aan het team.

Graag tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Christine van Helmondt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht in Nieuwegein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht scoort een 8.55 uit 10 op basis van 554 reviews.