Hotel Mijdrecht Marickenland

Hotel Mijdrecht Marickenlandsterstersterster

6.9Voldoende

Nederland, Utrecht, Mijdrecht

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Mijdrecht Marickenland voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

726 reviews over Hotel Mijdrecht Marickenland

• 2018
    5De Bakker25-09-2018

Heb je een voedsel-allergie ga hier niet naar toe!

Mooie kamers, alleen zeer slecht licht. Rode lampenkappen.... heb je een allergie, ga hier dan niet heen! Een week van te voren doorgebeld en op de gastenlijst was het ook zichtbaar en duidelijk opgeschreven. In de middag eten in buffetvorm. Nergens een bordje wat het was, was zit er op het brood. Het diner ook in buffetvorm. Groots uitgepakt. Ik ben uiteindelijk zelf tegen de kok gaan vertellen dat ik niet graag mijn medicatie en een epipen inzet. Uiteindelijk kwam er een klein stukje vis en wat roerbakgroenten. Geen vooraf, geen toetje, niets. Wel vroegen ze bij vertrek de volle mep, na vragen 5,00 korting. Het gaat mij niet om de korting, maar ik wil ook van een buffet kunnen eten. Mijn allergie: tomaat, noten en kruiden. Kom koks, er is toch wel iets te verzinnen!!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Leo Willemsen12-04-2018

Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Heel erg mooi hotel, personeel erg vriendelijk, kamers goed schoon en redelijk ruim, badkamer mooi en schoon, ik kan geen minpunten vinden waarom ik er niet nog eens terug zal gaan, wij waren er een weekend om familie en kennissen te bezoeken. Ook hadden wij geen klagen over het restaurant, goed en lekker gegeten met een heerlijke France wijn.

Gereisd met partner in april 2018

• 2017
    7Jan27-11-2017

Mixed feelings

Redelijk modern hotel. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam, Utrecht en Leiden. Minpunten: ligging aan de lawaaierige N208, vloerbedekking met vlekken, te zachte bedden (toezegging hier iets aan te doen werd niet nagekomen).

Gereisd met partner in november 2017

• 6Carla van Daalen26-11-2017

Geen tweede keer

Kamer was prima. Het eten in het restaurant was bij allemmaal (4 personen) koud. 3 personen hadden de dagschotel bavet. Er werd bijgezegd dat het vlees zachter was dan biefstuk. Dit klopte ook niet. We kregen vlees met aardappelpuree en een paar verdwaalde champignons. Geen groente. Ook de vis was koud en zonder een spoortje groenten. Hebben gevraagd om groenten en kregen voor 4 personen voor 1 persoon groente, wat overigens heerlijk was. Het ontbijt is zeer karig met oud supermarkt brood. Niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Jan Putman07-10-2017

Prima hotel

Zeer klantvriendelijk, schoon en prima ontbijt en diner. Ligging aan drukke weg is minder gunstig.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

4els19-06-2016

geen **** waard

Kamer: *wij hadden kamer nummer 3 naast de ontbijt ruimte= gratis gewekt om 7u door lawaai van borden bestek.... *De kussen warren gevuld met klonters watten, helemaal versleten dingen ! *Niet goed gepoetst. *Geen licht aan kleerkast, je kon niks zien als je iets uit de kleerkast wou nemen. *Tv is analoog en super klein. Je moe op het voeteinde van het bed gaan zitten om tv te kunnen zien. *Het balkon is niet proper en voorzien van een haag van 2m hoog. Dus geen mooi uitzicht.Omdat het buiten terras van de ontbijt ruimte achter en naast je terras ligt. Bovendien moet je dit terras nog delen met je buren, geen privacy dus!

badkamer:

*Als je doucht is heel de badkamer vloer nat. Douchescherm voorzien. *Toilet staat super dicht tegen de glas wand van de douche. Je kan niet normaal op toilet gaan zitten. *Niet voldoende licht om je te kunnen opmaken. *De stoom bleef hangen na het douchen,er is geen afzuiging voorzien.

ontbijt:

*geen vers fruitsap *zéér weinig keuze *te kleine ontbijt ruimte

Gereisd met partner in juni 2016

• 7John13-06-2016

Prima, maar met aandachtspuntjes

Prima Hotel, maar er zijn wel een aantal puntjes die verbeterd kunnen worden.

2 Kamers geboekt voor 4 personen vanwege bezoekje Dinnershow Aalsmeer. Bij terugkomst achter om de hoek parkeren, is niet bestraat, dus niet prettig voor de dames met hakken en een modderpoel bij regen, ook slecht verlicht Bar was al gesloten en drankje om 0:30 uur was dus niet meer mogelijk op zaterdagavond. Deluxe kamers (3+4) lagen tegen de ontbijtruimte aan waardoor we in ochtend erg vroeg gewekt werden door geluiden. Weinig licht op kamer, terras gedeeld met buren, TV was 10 jaar geleden al uit de tijd en niet met afstandsbediening uit te zetten (of scherp blauw licht blijft branden). Nette badkamer, alleen de waterstraal was minimaal en de stoom werd vrijwel niet afgevoerd. Ontbijt is prima, alleen ruimte is beperkt met slecht weer en behoorlijke bezetting.

Al met al toch prima voor één nacht, alhoewel de prijs wat toch hoog lijkt voor het gebodene.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Catootje08-06-2016

Enorm genoten!

Mooie en nette kamers, fijne bedden en een mooie badkamer. Ook een geweldig ontbijt en erg vriendelijk personeel!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7nancy&gunther verschaeren28-08-2015

goed en slecht

Wij hadden een 3daags verblijf geboekt met een upgrade naar een deluxekamer +vriendelijk personeel +ruime kamer +ruim terras +lekker restaurant

-oppervlakkig gepoetst (stof op de lampen, deurdrempel, in de kleerkast; ramen vuil; asbak 3 dagen niet leeggemaakt)) -donkere kamer (geen daglicht, kan aan het bureau niet werken, kan in bed niet lezen) -20€ extra betaald voor o.a. terras: moet gedeeld worden met andere kamer, 1 centraal lampje, volledig ingesloten door hoge haag) -kamer gelegen naast ontbijtruimte: automatische wekdienst va 7 uur door geluid van borden, koffiemachine en ontbijters

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9cfmaat05-08-2015

Prima hotel met vriendelijk personeel!

We hadden een 3 daagsarragament geboekt en bij aankomst kregen we een upgrade. De kamer had airco en een Nespressomachine. De badkamer was voorzien van een royale inloopdouche.Het uitzicht was landelijk. Ontbijt ruim voldoende alleen geen verse jus d'orange. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Tip ga eens heerlijke sate en spare-ribs eten bij het Kruyvat in Vinckenveen. Je zit er prachtig aan het water.

Gereisd met partner in augustus 2015

12 tips over Hotel Mijdrecht Marickenland

• B Woudstra, 30-12-2011

Tip Mijdrecht heeft een klein maar leuk overdekt winkelcentrum!

• Gerardvv, 13-06-2013

Neem je eigen fiets mee. Huren kost je € 12,50 per dag bij het hotel. Lekker grieks eten kun je bij grieks restaurant Corfu in het centrum van Mijdrecht. Een echte aanrader. Is maar vijf minuutjes fietsen!!

• Sofie Ganhy, 23-06-2014

Amsterdam is goed te bereiken met de auto.

1 vraag over Hotel Mijdrecht Marickenland

• Susanne, 08-04-2011

openbaarvervoer?

Kan iemand mij vertellen hoe het openbaar vervoer geregeld is in de buurt vh hotel. Wij gaan nl. naar de Toppers in de Arena en blijven hier een nachtje slapen.

Jeroen, 21-04-2011

Je kan op ongeveer 10 min lopen de 126 pakken . Laatste halte is de arena

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFrans, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Nederlands, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats