Bed and Breakfast Klein Zuylenburg

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk!

gmlegius
10-11-2015

Prachtig en rustig gelegen. Heel mooi ingericht en sfeervol met een leuke haard. De gastvrouw heeft oog voor detail. Gezellig de kaarsjes aan en achtergrondmuziekje tijdens het overheerlijke ontbijt dat er ook nog eens heel leuk uitzag met de kleine pannetjes We hebben genoten. Mooie omgeving om te wandelen. Slot Zuylen ligt op een steenworp afstand

Echt een toppertje hoor!!!!

Anoniem
15-7-2009

Erg goed.

Ruime kamers met grote bedden en ook leuke service.

Eten is uitstekend, maar verder vind ik Maarssen een toppertje!

Vorstelijk en gezellig plekje

Ina
8-3-2009

Een knus onderkomen voor een paar dagen uit. Mooi gerestaureerd pand, prachtig gelegen aan de Vecht. Vriendelijke gastvrouw, goed verzorgd ontbijt en een gezellige kamer met alles er op en er aan. We komen er graag nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Klein Zuylenburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Klein Zuylenburg in Maarssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Klein Zuylenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Klein Zuylenburg scoort een 9.17 uit 10 op basis van 3 reviews.