Bed and Breakfast Mandersloot

1 review over Bed and Breakfast Mandersloot in het Nederlands

Mooie ligging, oubollige inrichting

anita_gea
8-5-2011

Na een prima ontvangst met thee, bleek bij vertrek de gastvrouw telefoneren belangrijker te vinden dan het beantwoorden van vragen van de gasten. Het minpunt bij het ontbijt waren de aangebroken potten, waar iedereen al met zijn mes in had gezeten, met als toppunt duo penotti uit het jaar 2007!! De douche was schoon, maar zeer krap. In het keukentje zit een deur, waar de gastvrouw in en uit loopt, dus totaal geen privacy. 75 euro per nacht staat niet in verhouding voor hetgeen er wordt geboden. Ik heb geen oog dichtgedaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Mandersloot

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mandersloot in Maarsbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mandersloot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.