8,6

121 reviews over Camping Allurepark Laag Kanje in het Nederlands

Geweldig

Roeland Bakker,
7-1-2019

In de kerstvakantie een heuvelrug lodge gehuurd. Een heerlijk verblijf gehad. De ontvangst op de receptie was zeer gastvrij. Een storing met een lamp werd heel snel opgelost. Kijken terug om een fijn verblijf in een prachtige omgeving

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch!

H.Christiaanse,
1-1-2019

Wij hebben 14 dagen in een van de mooie lodges gelogeerd. Smaakvol ingericht .

Wat een prachtig ,goed onderhouden park met uitstekende voorzieningen.

Eerder hebben wij ook van de kampeervelden gebruik gemaakt.

Super vriendelijk personeel, geen moeite is hen teveel.

Kamperen al jaren maar voor ons is Laag Kanje een topper!

Gereisd met partner in oktober 2018
Olav K.R. Petram, directeur, 2-1-2019
Allereerst de beste wensen! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Ook dit jaar zullen wij de gastvriendelijkheid weer hoog in het vaandel hebben staan.Wederom welkom op Laag Kanje

Heerlijk!

Moniek de Bruin,
23-12-2018

Wij lezen altijd eerst reviews van campings voordat we reserveren en dan nu toch ook maar zelf eens een review. Van de zomer waren we 2 weken op de camping laag kanje. Er is daar een mooie ontvangst en de receptie is heel vriendelijk. We hadden de fietsen mee en de ongeving is heel mooi voor fietstochten. De plekker voor bv tenten zijn mooi en ruim en wij genieten graag heel lang gezellig met een drankje onder de voortent. Wij zagen trouwens savonds of snachts ook niemand de ronde doen voor controle voor lawaai enzo en wel jammer dat je voor het meer moet gaan betalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Sabrina Brouwer,
2-11-2018

Wij hadden met ons gezin afgelopen zomer op camping laag kanje geboekt. We werden heel vriendelijk geholpen door de receptie en er zijn plaatsen die mooi zijn aangelegd. Wij hadden ook zo’n plek en troffen er gezellige buren aan. Natuurlijk was het weer perfect en je kan er lekker fietsen en wandelen. Soms was er heel laat nog lawaai en ook nog laat aankomende auto's enzo. We vernamen dat er daar in de hele vakantieperiode niet élke avond/nacht een aantal keer de ronde/controle wordt gedaan en dat is jammer. Maarn is daarnaast wel een leuk klein plaatsje. En wij komen er graag nog een weekje terug!.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Olav K.R. Petram, directeur, 31-12-2018
Geachte mevrouw Brouwer, dank voor uw beoordeling. Wij hebben de regel dat het om 23.00 uur "stil" moet zijn. Zeker bij zo,n warme zomer blijven gasten natuurlijk wat langer buiten zitten. Dat is ook gezellig. Om even een misverstand uit de weg te ruimen: in de maanden juli en augustus hebben wij een nachtwaker lopen. Deze is dan ook het aanspreekpunt gedurende de nachtelijke uren en per telefoon bereikbaar

Leuke camping!

Sanne de Boer,
21-8-2018

Ik was met mijn man in juli een kort weekje op bezoek bij vrienden op deze camping. Zelf kamperen wij ook jaarlijks op diverse campings met caravan of een weekendje met een tent. Een paar campings gebruiken het woord allurepark zagen we op internet (en hanteren daardoor ook wel behoorlijke prijzen vinden wij). Maar het is een mooie natuurlijke camping met veel groen en kinderen vermaken zich er echt prima!. Zelfs met de warmte toen is het een gezellige, goed onderhouden en vooral ook drukke camping met vriendelijk mensen. Wij hebben er gewandeld en er is ook een mooi meer naast de camping, daar moet voor betaald gaan worden, maar via een andere naastgelegen camping blijft dat gratis, zo is ons verteld. Wij hebben ook daar heerlijk gewandeld en zo een leuke week op deze camping gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2018

fantastische familie camping.

Denis,
2-8-2018

We komen hier al jaren. Hele vriendelijke camping, met vriendelijk personeel. Een heerlijke camping om tot rust te komen. Er wordt veel gedaan voor de kinderen. Een super animatie team, wat elk jaar weer wordt uitgebreid. Er worden ook leuke camping brede evenementen georganiseerd. Dit jaar is er veel vernieuwd op de camping. Een super mooi nieuw kampeerveld. Nieuwe speeltoestellen voor de kinderen, verdeeld over de gehele camping. Wij zijn alweer nieuwsgierig welke positieve veranderingen voor volgend seizoen op de planning staat.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Een geweldige vacantie!!

Daan,
1-7-2018

Het park ziet er keurig uit. De ontvangst is zeer hartelijk en niets is teveel. Ook is er aan de kinderen gedacht . Er is een annimatie team en is geweldig. In de omgeving zijn ook mooie kastelen en bezienswaardigheden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Roeland bakker,
23-6-2018

Prachtigs omgeving, hygiënisch, de mooiste camping waar ik geweest ben

Gereisd met partner in juni 2018

Erg leuke vakantie gehad

Petra van der Berg,
14-5-2018

Wij hebben vorig jaar een week gekampeerd met onze fietsen op deze camping en zijn nu een nieuwe vakantie aan het plannen. Het was toen mooi weer en we werden vriendelijk ontvangen. Er is ook een brasserie. Je kan er fijn wandelen bij het aangrenzende meer; ik las onlangs dat dit gratis blijft via park Heygreaff, maar vooral hebben we heerlijk gefietst. Bij de receptie hebben ze informatie en je kunt er mooie tochten maken op de utrechtse heuvelrug. Wij hebben er een fijne week gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super

Roeland Bakker,
25-11-2017

We hebben in de luxe Heuvelrug lodge gezeten. Deze was uitstekend ingericht met alles erop en eraan. Het park biedt veel faciliteiten en is prachtig gelegen. We hebben met veel plezier de Utrechtse Heuvelrug verkend. We komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Allurepark Laag Kanje in Maarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Allurepark Laag Kanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.