Camping Allurepark Laag Kanje

115 reviews over Camping Allurepark Laag Kanje in het Nederlands

Een geweldige vacantie!!

Daan
1-7-2018

Het park ziet er keurig uit. De ontvangst is zeer hartelijk en niets is teveel. Ook is er aan de kinderen gedacht . Er is een annimatie team en is geweldig. In de omgeving zijn ook mooie kastelen en bezienswaardigheden.

Roeland bakker
23-6-2018

Prachtigs omgeving, hygiënisch, de mooiste camping waar ik geweest ben

Erg leuke vakantie gehad

Petra van der Berg
14-5-2018

Wij hebben vorig jaar een week gekampeerd met onze fietsen op deze camping en zijn nu een nieuwe vakantie aan het plannen. Het was toen mooi weer en we werden vriendelijk ontvangen. Er is ook een brasserie. Je kan er fijn wandelen bij het aangrenzende meer; ik las onlangs dat dit gratis blijft via park Heygreaff, maar vooral hebben we heerlijk gefietst. Bij de receptie hebben ze informatie en je kunt er mooie tochten maken op de utrechtse heuvelrug. Wij hebben er een fijne week gehad.

Super

Roeland Bakker
25-11-2017

We hebben in de luxe Heuvelrug lodge gezeten. Deze was uitstekend ingericht met alles erop en eraan. Het park biedt veel faciliteiten en is prachtig gelegen. We hebben met veel plezier de Utrechtse Heuvelrug verkend. We komen hier zeker terug!

Heel leuk

Daphne Bentvelzen
5-9-2017

Ben met mijn dochter een midweek bij mijn schoonfamilie geweest op deze camping. Het was er gezellig en het is een mooie groene camping en het ook sanitair ziet er goed en schoon uit. Er is een leuk klein pleintje met speeltuintje, winkeltje en wasmachines en een snackbar. Helaas was er ook best wel geluid uit de witte tent maar ik hoorde dat je bij de receptie ook een andere plek zou kunnen vragen. Ze zijn er trouwens heel erg aardig en vriendelijk. Mijn dochter had er ook snel leeftijdgenootjes en het was een leuke week op deze leuke camping.

Fantastisch verblijf!

Floor
20-8-2017

Samen met 3 anderen heb ik begin augustus in een van de lodges gelogeerd. Deze zijn ideaal voor kleine groepjes en families. Alle faciliteiten zijn aanwezig, zoals een badkamer, tv, vaatwasser en stofzuiger. Het park zelf is ook heel mooi, gelegen in het bos met een groot meer waar je szomers kan zwemmen. Ook de mensen die op deze camping werken zijn zeer vriendelijk. Ik kom snel nog een keer terug!

erg mooi komen zeker terug

j
29-7-2017

super meer, super mooie omgeving, heide, bos, erg schoon sanitair en hele vriendelijke mensen.

minpunt is brasserie die pas om 16.00 open gaat en een supermarktje die van 8.30-11.00 open is...

fantastidche plek!

EJ Kat
24-7-2017

3 nachten Lodge gehuurd. Toilet niet schoon, matrasbeschermer hoezen en onderslopen van de kussens 3 bedden niet schoon.Na een belletje hierover naar de receptie is het direct met excuses opgelost en werden er meteen nieuwe gebracht. Keuken is heel compleet en praktisch met vaatwasser, ook fijn dat de douchecabine ruim is met een stevige douchestraal. Heerlijk zonnig terras naast de Lodge en met regen overdekt op de waranda kunnen zitten. Park wordt heel goed onderhouden. Minpuntje vonden wij dat de brasserie pas om 16u open gaat,na een wandeling is t fijn om er wat te drinken op het uitnodigende terras en we hadden er graag geluncht. Diner is geweldig. Ruime keuze op de menukaart en heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! Kippenlevertjes en een maaltijdsalade is een echte aanrader.

Olav K.R. Petram, directeur, 27-7-2017

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het sanitair moet te allen tijde smetteloos schoon zijn.Onze excuus dat u een andere beleving hebt gehad. Wij hebben direct met onze schoonmaakdienst contact opgenomen om herhaling te voorkomen. Eveneens voor de lakens. De wasserette hebben wij hierover geïnformeerd.

Met hartelijke groet

Olav K.R. Petram

Helemaal top

Erik
6-6-2017

de ligging was top een goed pad naar het meer. allen er wordt niet veel georganiseerd voor kinderen boven de 11 jaar.

Olav Petram, directeur, 9-6-2017
Heel hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Met Hemelvaart en Pinkster is onze animatie met name gericht op de wat jongere jeugd. In de zomer is het programma tevens afgestemd op jeugd van 11 - 16 jaar. In ieder geval houden wij rekening met uw opmerking en nemen het programma in het voorseizoen nog eens onder de loep. Dank voor uw verblijf op Laag Kanje!

Heerlijk !

Yvonne de Jager
31-5-2017

Wat een heerlijk lang weekend gehad met Hemelvaart bij Laag Kanje. Top personeel, top locatie, top weer.

Alles was weer zo schoon en mooi.

Kom zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Allurepark Laag Kanje in Maarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Allurepark Laag Kanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Allurepark Laag Kanje scoort een 8.49 uit 10 op basis van 115 reviews.