Camping Allurepark Laag Kanje

118 reviews over Camping Allurepark Laag Kanje in het Nederlands

Heerlijk!

Sabrina Brouwer,
2-11-2018

Wij hadden met ons gezin afgelopen zomer op camping laag kanje geboekt. We werden heel vriendelijk geholpen door de receptie en er zijn plaatsen die mooi zijn aangelegd. Wij hadden ook zo’n plek en troffen er gezellige buren aan. Natuurlijk was het weer perfect en je kan er lekker fietsen en wandelen. Soms was er heel laat nog lawaai en ook nog laat aankomende auto's enzo. We vernamen dat er daar in de hele vakantieperiode niet élke avond/nacht een aantal keer de ronde/controle wordt gedaan en dat is jammer. Maarn is daarnaast wel een leuk klein plaatsje. En wij komen er graag nog een weekje terug!.

Leuke camping!

Sanne de Boer,
21-8-2018

Ik was met mijn man in juli een kort weekje op bezoek bij vrienden op deze camping. Zelf kamperen wij ook jaarlijks op diverse campings met caravan of een weekendje met een tent. Een paar campings gebruiken het woord allurepark zagen we op internet (en hanteren daardoor ook wel behoorlijke prijzen vinden wij). Maar het is een mooie natuurlijke camping met veel groen en kinderen vermaken zich er echt prima!. Zelfs met de warmte toen is het een gezellige, goed onderhouden en vooral ook drukke camping met vriendelijk mensen. Wij hebben er gewandeld en er is ook een mooi meer naast de camping, daar moet voor betaald gaan worden, maar via een andere naastgelegen camping blijft dat gratis, zo is ons verteld. Wij hebben ook daar heerlijk gewandeld en zo een leuke week op deze camping gehad.

fantastische familie camping.

Denis,
2-8-2018

We komen hier al jaren. Hele vriendelijke camping, met vriendelijk personeel. Een heerlijke camping om tot rust te komen. Er wordt veel gedaan voor de kinderen. Een super animatie team, wat elk jaar weer wordt uitgebreid. Er worden ook leuke camping brede evenementen georganiseerd. Dit jaar is er veel vernieuwd op de camping. Een super mooi nieuw kampeerveld. Nieuwe speeltoestellen voor de kinderen, verdeeld over de gehele camping. Wij zijn alweer nieuwsgierig welke positieve veranderingen voor volgend seizoen op de planning staat.

Een geweldige vacantie!!

Daan,
1-7-2018

Het park ziet er keurig uit. De ontvangst is zeer hartelijk en niets is teveel. Ook is er aan de kinderen gedacht . Er is een annimatie team en is geweldig. In de omgeving zijn ook mooie kastelen en bezienswaardigheden.

Roeland bakker,
23-6-2018

Prachtigs omgeving, hygiënisch, de mooiste camping waar ik geweest ben

Erg leuke vakantie gehad

Petra van der Berg,
14-5-2018

Wij hebben vorig jaar een week gekampeerd met onze fietsen op deze camping en zijn nu een nieuwe vakantie aan het plannen. Het was toen mooi weer en we werden vriendelijk ontvangen. Er is ook een brasserie. Je kan er fijn wandelen bij het aangrenzende meer; ik las onlangs dat dit gratis blijft via park Heygreaff, maar vooral hebben we heerlijk gefietst. Bij de receptie hebben ze informatie en je kunt er mooie tochten maken op de utrechtse heuvelrug. Wij hebben er een fijne week gehad.

Super

Roeland Bakker,
25-11-2017

We hebben in de luxe Heuvelrug lodge gezeten. Deze was uitstekend ingericht met alles erop en eraan. Het park biedt veel faciliteiten en is prachtig gelegen. We hebben met veel plezier de Utrechtse Heuvelrug verkend. We komen hier zeker terug!

Heel leuk

Daphne Bentvelzen,
5-9-2017

Ben met mijn dochter een midweek bij mijn schoonfamilie geweest op deze camping. Het was er gezellig en het is een mooie groene camping en het ook sanitair ziet er goed en schoon uit. Er is een leuk klein pleintje met speeltuintje, winkeltje en wasmachines en een snackbar. Helaas was er ook best wel geluid uit de witte tent maar ik hoorde dat je bij de receptie ook een andere plek zou kunnen vragen. Ze zijn er trouwens heel erg aardig en vriendelijk. Mijn dochter had er ook snel leeftijdgenootjes en het was een leuke week op deze leuke camping.

Fantastisch verblijf!

Floor,
20-8-2017

Samen met 3 anderen heb ik begin augustus in een van de lodges gelogeerd. Deze zijn ideaal voor kleine groepjes en families. Alle faciliteiten zijn aanwezig, zoals een badkamer, tv, vaatwasser en stofzuiger. Het park zelf is ook heel mooi, gelegen in het bos met een groot meer waar je szomers kan zwemmen. Ook de mensen die op deze camping werken zijn zeer vriendelijk. Ik kom snel nog een keer terug!

erg mooi komen zeker terug

j,
29-7-2017

super meer, super mooie omgeving, heide, bos, erg schoon sanitair en hele vriendelijke mensen.

minpunt is brasserie die pas om 16.00 open gaat en een supermarktje die van 8.30-11.00 open is...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Allurepark Laag Kanje in Maarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Allurepark Laag Kanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.