Hotel Van der Valk Leusden ****

Hotel Van der Valk Leusden ****

Hotel Van der Valk Leusden
7,6

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Leusden voor je op een rij gezet:

45 tips over Hotel Van der Valk Leusden

Elisa, 11-7-2016
=> Bezoek dierenpark Amersfoort
Lucy, 10-8-2015
Dierenpark Amersfoort erg leuke dierentuin om naartoe te gaan.
Mark, 20-6-2015
Bezoek winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht

fien , 7-9-2014
je moet zeker zelf eens gaan uitproberen .super mooie omgeving om te fietsen
T Verbeek, 6-9-2014
Ideaal hotel voor ontdekkingsreis op de fiets. In 10 minuten tijd midden in het centrum van Amersfoort. Heel erg gezellig gegeten bij Plan B in Leusden, theetuin Eldorado bij Woudenberg is ook een aanrader.
M van Roosmalen, 7-8-2014
De kamers zijn erg gedateerd en kampen met achterstallig onderhoud. Moet nodig gemoderniseerd worden. Vriendelijk personeel en restaurant, ontbijt waren perfect. Het restaurant kunnen wij dan wel aanbevelen. Dagmenu 23,50 met 3 gangen prima kwaliteit/ prijsverhouding en leuk terras.

agnes, 21-7-2014
Ga met de fietsboot vanuit Amersfoort naar Huizen of Spakenburg. Wij zijn in Baarn eraf gestapt en verder door gefietst naar Huizen. Terug via Blaricum, Laren, Baarn, Soest Amersfoort. Prachtige route, mooie omgeving.
Martin, 6-7-2014

- huur een fiets en ga via Woudenberg richting Leersum de Utrechtse Heuvelrug in

- Bezoek Wijk bij Duurstede

- Dagje uit in schitterend Amersfoort

- Duik een keer de bar in

mirjam, 15-4-2014
neem je eigen drankjes mee. en gooi het in lege koelkast. je kan het koelen.
jcanja, 20-3-2014
Kamp Amersfoort en Spakenburg zijn zeker een bezoek waard.

Onze bezoekers bekeken ook: