Hotel Van der Valk Leusden

Hotel Van der Valk Leusden

6.6Voldoende

Nederland, Utrecht, Leusden

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Leusden voor je op een rij gezet:

504 reviews over Hotel Van der Valk Leusden

• 7Middel19-03-2020

Beneden de verwachting

13 en 14 maart jl verbleven in het hotel. Allereerst het ontbijt en avondeten was goed. Momenteel druk met renovatie werkzaamheden van oa kamers. S morgens vroeg 07.30 uur wakker van klopboormachine's. Werd weinig gedaan omtrent de klacht die we deden. Verder verblijf in orde en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Marjan18-01-2020

Fijn verblijf met ruime kamer en nette badkamer.

Omdat de cv in de gerenoveerde kamer niet voldeed werd ons n andere niet gerenoveerde kamer aangeboden. De luxe op de 5e etage. Mooie ruime kamer met leuk balkon. Ruime badkamer met douche bad toilet en wastafel. Alles schoon netjes en glanxrnd5 fris. Ook n Nespresso op de kamer. Goede hotelservice. Vriendelijk personeel. Restaurant 3gangendiner was zalig. Ook daar heel vriendelijk personeel. Strijkplank op verzoek binnen 5 minuten gebracht ook nog.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Moonen27-11-2019

Voor de kamer komen maar niet voor het restaurant

De vernieuwde kamers zijn mooi.Het ontbijt is goed en verzorgd. De kaart voor het diner is niet uitgebreid. Er zijn 2-en 3- gangenmenu's.Let op bij de afrekening, want men rekent elke gerecht apart aan het volle pond. De bediening verloopt 2 van 3 avonden chaotisch, men luistert niet naar de klant , als men iets vraagt en het eten , drinken en brood komen tergelijk op een kale tafel waar bestek en servietten ontbreken.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Ciska Steenhorst20-11-2019

Fijn verblijf gehad!

Zijn druk bezig met vernieuwingen! Wij hadden een superieur kamer en deze zijn vernieuwd.. super mooi, ruim en schoon! Ontbijt was prima, alles was er eigenlijk... ik heb tenminste niets gemist.. het diner vond ik minder en te duur voor wat we hadden gekozen. Het was ook eeg rommelig/chaotisch...

Gereisd met partner in november 2019

• 8PN04-11-2019

Prima van der Valk

Mooie ruime gerenoveerde kamer. Vriendelijk personeel en lekker gegeten!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 4Marjolein16-10-2019

Direkt vertrokken na eerste nacht.....

Je zal maar niet gecharmeerd zijn van honden, -of nog erger-, een allergie voor hondenhaar hebben. Dan kun je maar beter niet in dit hotel overnachten. Voor de in het hotel toegestane honden wordt perfect gezorgd met grote etens/drinkbakken, maar wanneer je als bezoeker 's morgens vroeg gewekt wordt door het geblaf van één of meerdere honden in de kamer naast je, geven ze bij Van der Valk niet thuis. Naast lawaai van blaffende honden, geven ook meerdere (buitenandse) luidruchtige gasten veel rumoer. Al met al geen ontspannen verblijf en beslist niet voor herhaling vatbaar. Reden om, -hoewel geboekt en betaald voor 2 nachten met ontbijt-, na de eerste luidruchtige wake up call direkt te vertrekken. Het zal duidelijk zijn dat in het vervolg geen dier/hondvriendelijk Van der Valk hotel meer geboekt wordt!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Peter02-10-2019

Matig

Ik kom bijna wekelijks bij allerlei vd Valk hotels in Nederland. Nu 1e keer in Leusden. Kamer op begane grond achterzijde... kruip door sluip door... . Gedateerd en sober. Rumoerig... veel geschreeuw op parkeerplaats tussen “gasten en pasanten” , lijkt wel een soort sociaalpension. Prijs kamer in dit oude deel van hotel is niet passend gezien kwaliteit. Ben veel beter gewend bij andere filialen.

Restaurant was erg goed. Kaart prima en vooral bediening erg gastvrij en correct. Compliment voor deze medewerkers.

cijfer kamer : 4,5 Cijfer restaurant : 8,5

Gezien de de matige kamer voor mij geen bezoek meer voorlopig.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 6Pfeifer01-09-2019

Teleurgesteld

Gasten, die een nacht op de begane grond verbleven waren deze keer niet te spreken over hun kamer. Ten eerste spraken zij over een enorme prijsverhoging (160€, 1 nacht 2 personen met ontbijt). De kamer zelf was ok (matrassen wel zacht) maar de douche was al niet bijzonder schoon. Op het terras waren de meubels vies, spinnenwebben hingen overal en tegels waren afgebrokkeld. Het personeel was heel erg vriendelijk en het ontbijt was gelukkig prima.

• 7Truus29-08-2019

Super super

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. We verbleven 3 nachten in een luxe comfortkamer met koelkast koffie apparaat en airco. Het ontbijt was overdadig. Gelegen aan het fietsknooppuntennetwerk en op loopafstand van Leusden. Amersfoort 10 minuten met de fiets.

• 7Wil23-08-2019

Geen Leusden meer

Jammer, vond het niet vd Valk waardig.Badkamer muur,en putje vies....Diner, gereserveerd, maar bij binnenkomst niet ingedekt, tja...wel beter gehad en gewend bij vd Valk. Terras half uur gewacht, toen zelf maar binnen besteld en weer wachten....waren niet de enigen die dit vervelend vonden.....Ontbijt goed, maar erg druk...

Hotel Van der Valk Leusden info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats