Hotel Puur Lage Vuursche (+camping)

HotelWeer vandaag21°13°
Hotel Puur Lage Vuursche (+camping)
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Puur Lage Vuursche (+camping) voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Romy
21-5-2018

Wij verbleven in een 5 persoons chalet met z'n drieen.....heel knus, warm, schoon verblijf......wij hebben genoten!

Aanrader!

Vera
15-4-2018

Het hotel is ideaal gelegen in een vredig bos. Ik heb enorm van de rust genoten. Mijn eenpersoonskamer was klein maar fijn; meer had ik niet nodig. Het gedeelde toilet was schoon. Ik heb er goed geslapen en lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk. Een heerlijke ervaring voor een goede prijs!

Prima

F.E.
9-4-2018

Super ligging, mooie omgeving.

prima kamer; top ontbijt; geweldig gastvrij.

Johan Vermeer
    3-3-2018

Zeer aardige en plezierige ontvangst. De kamers zijn ruim en schoon. En alles is goed verzorgd. Het ontbijt ook prima! Een aanrader dus!

Even helemaal tot rust komen in de natuur.

Bianca van Vuuren
    26-2-2018

Prachtige ligging in het bos, heerlijk rustig en voortreffelijk ontbijt.

Prima

Els
    24-2-2018

Prima locatie, intiem hotel, zeer vriendelijk personeel.

Door omstandigheden zochten wij met spoed een hotel met familiekamer. De eigenaresse was bijzonder vriendelijk en regelde snel een kamer die aan onze wensen voldeed. De kamer was ruim genoeg voor een gezin. Zowel met jonge kinderen als met oudere kinderen aan te raden. Ontbijt was ook echt goed verzorgd. Mijn complimenten en hartelijke dank voor jullie snelle handelen!

Niet meer om terug te komen

Karel
    1-10-2017

De camping ligt in een mooi gebied met vele fiets- en wandelroutes vlak bij het gezellige Lage Vuursche.

Direct naast de kleine camping staan veel hoge en dicht begroeide bomen die, zeker in voor- en naseizoen, veel licht en zon tegen houden.

Het sanitair is oud, versleten en niet fris.

De slagboom was 24 uur per dag naar beneden en op slot en werd alleen geopend bij aankomst en vertrek. Dit kwam bij ons als ongastvrij en wantrouwend over.

De wifi was matig maar wel gratis.

Wat ook erg tegenviel was de groepsaccommodatie naast de camping waar scholen vaak gebruik van maken in voor- en naseizoen. Zo ook tijdens ons verblijf. Van ’s ochtends tot ver in de avond geschreeuw en gegil van pubers.

Alles bij elkaar genoeg om niet meer terug te komen.

Onpersoonlijk

R.Tetteroo
      16-9-2017

Geen contact met de eigenaren. toiletgebouw heel gedateerd. Overtreden zelf hun eigen regels. In de folder/website staat overdag rustig en na 23.00uur stil. geven wel op het terrein bruiloftsfeesten tot 24.00uur met harde muziek.

Vriendelijk, maar verwaarloosd

Wendy
      19-6-2017

De eigenaresse en het personeel zijn zeer klantvriendelijk en denken met je mee.

Maar helaas is de sfeer van het appartement zeer armoedig en ongezellig. Dat heeft er voor ons wel een stempel op gedrukt. Het appartement is zwaar verouderd en dient opgeknapt te worden: de (slaap)bank is verkleurd en ingezakt, er zaten gaten in de bekleding van het boxsping bed, de spiegel was kapot en 'gerepareerd' met duct-tape, de handdoeken en vaatdoekjes in de keuken voelden als schuurpapier en het meubilair buiten heeft een lakje nodig. Zelfs het plantje was dood (haal het dan weg...).

Het voelde echt een beetje shabby. Terwijl de website een gevoel geeft dat er veel aandacht is voor gezelligheid en details.

Het was wel schoon en het bed sliep prima. Dat is dan uiteindelijk het belangrijkste. Maar het doet wat met de sfeer. Ik klaag niet snel, maar dit vond ik echt heel erg jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) in Lage Vuursche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) scoort een 7.19 uit 10 op basis van 44 reviews.