Hotel Puur Lage Vuursche (+camping)

HotelKleine hotelsWeer vandaag23°16°
Hotel Puur Lage Vuursche (+camping)
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Puur Lage Vuursche (+camping) voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) in het Nederlands

Heel persoonlijk verblijf.

Theo en Joke
8-7-2018

Als je een overnachting met origineel ontbijt zoekt midden in de natuur, dan moet je hier zeker naar toe gaan.

Geweldig

Romy
21-5-2018

Wij verbleven in een 5 persoons chalet met z'n drieen.....heel knus, warm, schoon verblijf......wij hebben genoten!

Aanrader!

Vera
15-4-2018

Het hotel is ideaal gelegen in een vredig bos. Ik heb enorm van de rust genoten. Mijn eenpersoonskamer was klein maar fijn; meer had ik niet nodig. Het gedeelde toilet was schoon. Ik heb er goed geslapen en lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk. Een heerlijke ervaring voor een goede prijs!

Prima

F.E.
9-4-2018

Super ligging, mooie omgeving.

prima kamer; top ontbijt; geweldig gastvrij.

Johan Vermeer
3-3-2018

Zeer aardige en plezierige ontvangst. De kamers zijn ruim en schoon. En alles is goed verzorgd. Het ontbijt ook prima! Een aanrader dus!

Even helemaal tot rust komen in de natuur.

Bianca van Vuuren
26-2-2018

Prachtige ligging in het bos, heerlijk rustig en voortreffelijk ontbijt.

Prima

Els
24-2-2018

Prima locatie, intiem hotel, zeer vriendelijk personeel.

Door omstandigheden zochten wij met spoed een hotel met familiekamer. De eigenaresse was bijzonder vriendelijk en regelde snel een kamer die aan onze wensen voldeed. De kamer was ruim genoeg voor een gezin. Zowel met jonge kinderen als met oudere kinderen aan te raden. Ontbijt was ook echt goed verzorgd. Mijn complimenten en hartelijke dank voor jullie snelle handelen!

Niet meer om terug te komen

Karel
1-10-2017

De camping ligt in een mooi gebied met vele fiets- en wandelroutes vlak bij het gezellige Lage Vuursche.

Direct naast de kleine camping staan veel hoge en dicht begroeide bomen die, zeker in voor- en naseizoen, veel licht en zon tegen houden.

Het sanitair is oud, versleten en niet fris.

De slagboom was 24 uur per dag naar beneden en op slot en werd alleen geopend bij aankomst en vertrek. Dit kwam bij ons als ongastvrij en wantrouwend over.

De wifi was matig maar wel gratis.

Wat ook erg tegenviel was de groepsaccommodatie naast de camping waar scholen vaak gebruik van maken in voor- en naseizoen. Zo ook tijdens ons verblijf. Van ’s ochtends tot ver in de avond geschreeuw en gegil van pubers.

Alles bij elkaar genoeg om niet meer terug te komen.

Onpersoonlijk

R.Tetteroo
    16-9-2017

Geen contact met de eigenaren. toiletgebouw heel gedateerd. Overtreden zelf hun eigen regels. In de folder/website staat overdag rustig en na 23.00uur stil. geven wel op het terrein bruiloftsfeesten tot 24.00uur met harde muziek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) in Lage Vuursche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.