Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Koos Vorrink (Nivon)

Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Koos Vorrink (Nivon)

6.9Voldoende

Nederland, Utrecht, Lage Vuursche

6.9Voldoende

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Koos Vorrink (Nivon)

• 7Stefan11-01-2020

een prima plek om aan te sterken

prima service en warmte en redelijk tot goed schoon. Fijn de wifi en ruime (groeps)keuken met koelkast, vriezer, gasfornuizen en allerhande (helaas wel veel aluminium) pannen, servies en bestek. Wat wel ontbrak was gft-afval inzameling

Alleen gereisd in januari 2020

• 8Jan Koopman26-07-2017

Absuluut goed, eenvoudig, schoon vriendelijk

Het is een mooie gelegenheid om te zijn, van alle hedendaags gemak voorzien. Schoon sanitair, een prachtige ruime keuken met alles wat nodig is. Er staat zelfs een digitale piano in de grote zaal waaroo je mag spelen De ontvangst is vriendelijk en behulpzaam bij praktische dingen, en ook bij vragen over de omgeving en mogelijkheden. De inrichting is eenvoudig, echter dit is precies in de context en visie van de stichting. Samen met andere mensen op een gemoedelijke manier deze gelegenheid en omgeving delen. Prima om te vertoeven in een prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jan08-06-2010

leuke accommodatie voor een grote groep

we zijn al 2x in het koos Vorrinkhuis geweest met een club van 82 personen. Het was een erg geschikte locatie. een grote keuken, 2 grote recreatie (eet) ruimtes en goede kamers. Ook in de omgeving is veel te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 5Klaas27-10-2008

Niet voor individuelen

Een natuurvriendenhuis voor groepen, niet voor individuelen. Die hebben ze niet graag kreeg ik de indruk. Onvriendelijke ontvangst. Moesten corveeen, smerige toiletten en douches, ondanks de euro per dag die je betaalt. Luidruchtige vrijwilligers, die waarschijnlijk allemaal eigenaar zijn. Wat die mannengroep zo aanprees, hebben wij niet beleefd. Trouwens het is een "doe het zelf hotel", hoezo er werd goed voor ons gekookt. Wij waren er twee keer, een keer waren er scholen. Een ramp. Tot na acht uur in de avond mochten wij niet in de keuken eten koken. Verder een bonk herrie in slaapruimten. Ook alle zitruimten waren bezet. Wij moesten gebruik maken van de hal, maar daar staan 2 computers. Ik ga de volgende wandeling wel bij de overburen logeren. Iets duurder, wel wat professioneler. Ik hoorde dat ze in 2009 weer duurder worden. Nivon, prijs niet helemaal uit de markt.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8arie van rijssel07-10-2008

zalige plek met leuke mensen

Met een internationale groep mannen uit 13 landen verbleven we 4 dagen/3 nachten in het huis. Eenvoudige kamers met heerlijke matrassen, goede kussens en dekbedden. Het sanitair was goed en schoon. De inzet van de vrijwilligers die voor ons kookten was grandioos. Het eten was heerlijk en niets was ze teveel om het ons naar de zin te maken. Er werd rekening gehouden met ons schema, dieten en onze honger. De vrijwilligers vormen een enthousiaste groep gezellig mensen met gevoel voor humor. Een prima plek als je zoek naar een schone, eenvoudige, vriendelijke omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Goof Buijs03-10-2008

zeer goede locatie voor een workshop

Als organisator van een Europese workshop voor mannen ( 18 nationaliteiten) ben ik zeer tevreden over de het Koos Vorrinkhuis. Op alle onderdelen scoort het goed, met name op de betrokkenheid en inzet van de vrijwilligers. Ze hebben voor een groep van 75 mannen erg lekker en verantwoord gekookt. Ook de huismeester en diens collega's zijn zeer prettig in de samenwerking. De inrichting van het huis is precies goed, de slaapkamers goed en het sanitair van hoge kwaliteit. Daar komt dan nog de ligging bij, die is werkelijk onovertroffen, midden in een prachtig bos, rustig.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 5elisabeth17-07-2008

vies vies vies

Je gelooft je ogen niet - kleine hokjes als slaapkamer - vies sanitair - er lopen daar vrijwilligers rond die de leiding hebben en denken dat ze macht hebben. Keiharde matrassen - vuile keuken - veel te duur voor het gebodene.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 5Eva05-11-2007

alg.indruk: onpersoonlijk vakantieverblijf ligging: mooi in de bossen, in de weekeinden een ramp i.v.m. dagjesmensen en pannenkoeketers service: ligt aan de dienstdoende beheerders, wij hadden er een die de hele dag gasten fotografeerde en op het internet zette en de gasten liet corveeen of lastig viel met niet terzake doende verhaaltjes. En als je de vrijwiliige klusers op donderdag treft kan je beter op stap gaan. prijs/kwaliteit: veeeeeel te duur voor een zelfverzorgingshotel, dat vuil was. inrichting: kleine vuile slaapkamers; vuile toiletruimten waarvoor je wel schoonmaakkosten moet betalen; ongezellige zalen met bikkelharde stoelen; bedden met betonnen matrassen. hoeveelheid ruimte: hangt af van wat er geboekt is: tref je een groep of een school, dat moet je als eenzame gast in een rokerige hal zitten, eten enz. kindvriendelijkheid: hangt af van de dienstdoende beheerder

Alleen gereisd in oktober 2007

• 5eveline29-09-2007

algemene indruk - ontvangst zeer koel - bijna onvriendelijk - voelden ons niet welkom ligging - hoewel het huis in de bossen ligt heb je als je bv gaat fietsen altijd last van grote wegen enlawaai - in het week end is lage vuursche overvol service - van de gastheer-gastvrouw was niets te verwachten - onvriendelijk - Sanitair in het week-end ontzettend smerig - hiervoor moet je een schoonmaaktoeslag betalen - helaas in het week-end wordt niets schoongemaakt inrichting - redelijk - vreselijke harde matrassen en vuilekamers hoeveelheid ruimte - voldoende kindvriendelijkheid - speelgelegenheid in het bos - binnen onvriendelijke gastvr-gasthr- wat ons verder ERG STOORDE was een groep vrijwilligers - die kwam klussen en schoonmaken en het hele huis in beslag namen en zich luidruchtig overal mee bemoeiden -

Gereisd met vrienden in juli 2007

Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Koos Vorrink (Nivon) info