Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)

BedAndBreakfast
Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°5°
Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)
9,4

15 tips over Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)

Marianne Hoekstra, 25-5-2016
Doordat het nieuwe Parkbos De Haar in 2015 geopend is, is de wandelroute naar het kasteel nu nog maar 2 kilometer!
P. Kuiper, 10-4-2015
Naar Kasteel de Haar lopen is wat ver met kleinere kinderen, dan kan je beter even met de auto of de fiets. (Wij konden gelukkig heel makkelijk met de camper van de plek en weer terug, allemaal geen probleem bij boer Piet.)
Frans en Anneke Luiten, 10-9-2014
in de omgeving is veel te zien als je fietstochten maakt b.v. over de Hollandse kade. Het dorpje Kockengen is een aanrader met nog een "echte"slager en bakker!! en heerlijk softijs te koop!

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderij Hazenveld (+ mini-camping) voor je op een rij gezet:

Moeder-dochter uitje, 2-9-2014
Wij hebben fijn gezwommen in het kikkerfort in Breukelen en lekker gegeten bij Kortjak, dat ligt vlakbij de b&b.
hm_1, 27-8-2014
Struinen in Klein Limburg van Natuurmonumenten (op loopafstand van de camping)
K. Bronsveld, 14-8-2014
Siegels voor alle lengtes berijkbaar

e wijnen, 9-8-2014

de kamers op de 1e etage veel ruimte en fijne douche gelegenheid op de kamer. De bedden in goede staat.

Tip: laat de groep kiezen voor welke algemene ruimte mits dit mogelijk is.

Cees van Bockel, 21-7-2014
Plaats 15 was wel wat dicht op de andere plekken.
Johan Smith, 11-5-2014
Vond het wat storend dat de indruk werd gewekt dat je minimaal een week moest boeken. Werd ook als zodanig gefactureerd. Achteraf werden vanzelfsprekend de werkelijke dagen in rekening gebracht, maar ik kan me voorstellen dat deze regel enigszins afschrikt.
Joost en Ingrid, 8-8-2013

De omgeving is heer prachtig. Bomen, landerijen, mooie fietspaden/routes.

Vlakbij Boer Piet ligt kasteel De Haar in het pittoreske plaatsje Haarzuilens.

Boerin Marianne verkoopt het overheerlijke rundvlees van hun koeien in diepgevroren pakketten. Een echte aanrader in alle opzichten......

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Boerderij Hazenveld (+ mini-camping)