Tijdelijk €25 aanbetaling

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Neder-oudland logies

• 10Jolanda01-05-2018

Een echt thuis ver weg van huis!

Voor mij een fijne plek om "thuis" te komen ver weg van mijn eigen huis. Na een lange vlucht en drukke werkdagen in Nederland is Neder Oudland echt een plekje om telkens heerlijk te relaxen. De uitvalsbasis voor mijn verblijf in Nederland. Perfect centraal gelegen, dicht bij mijn familie en de oude vertrouwde wiinkels in De Meern en IJsselstein. Een super heerlijk en vooral lekker warm bed, goede douche en bovenal de gezellige keuken met grote eettafel was mijn favoriete plekje. Gerline is een zorgzame gastvrouw. Ik voelde me meteen welkom. Narcissen, fruit en kleine eigen gebakken appeltaartjes stonden op me te wachten. En niets is haar te veel om te regelen. Het terras moest ik even laten gaan, want ik verbleef er in de extreem koude dagen in maart.Komend jaar ben ik weer een paar weken in Nederland en "woon" ik zeker weer in "mijn Nederlandse thuis" Gerline, hartelijke bedankt voor alles en tot ziens. Jolanda

• 10Danny09-04-2017

Super plek!

Zo voelt dus een warm bad wat een fijn ontvangst met kleine appeltaartjes en wat een prachtige B&B. Dit weekend was ik met mijn moeder en zus maar kom zeker nog een x terug met man en kinderen.

• 9erwinsala28-06-2013

Zeer tevreden

We hebben een ontzettend goed verblijf gehad bij dit B&B. We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben beide verblijven tegelijk gehuurd. De gasthouders waren zeer vriendelijk, behulpzaam en meegaand. De kamers waren zeer schoon en ruim en alles is op een zeer stijlvolle en verzorgde manier ingericht. Of je nu van de stad of van het platte land houdt, beide is in de directe omgeving te vinden. Het is ook met het openbaar vervoer goed bereikbaar, maar waarschijnlijk wel handiger om met een auto te komen.

• 10Sigal24-09-2012

great place

This accomodation is exceptionaly beutiful, spaceous and clean. the location is in a quiet rural environment, but close to utrechet. the owners are very nice and attentive. for young kids there is a big trampoline.

• 10Familie van Schuijlenburg19-06-2012

Fantastisch !

Wij hebben genoten van het landelijke leven. De omgeving is prachtig, de bed & breakfast is ruim en erg sfeervol ingericht. De kinderen kunnen helpen met het verzorgen van de dieren, helpen in de stal en zich uitleven op de trampoline. Wij komen zeker een keer terug in de zomer !

• 10Peter Heidemann06-06-2012

fantastische plek !

Het gezin Lekkerkerker beschikt op haar grote boerderij over twee heel mooie appartementen. Gerline runt de vakantieverblijven, is uiterst vriendelijk, altijd hulpvaardig en zorgt met haar man en kinderen voor een fijne, gastvrije atmosfeer. De locatie midden in een stiltegebied is uniek. Aan de ene kant de dieren op 't erf en op de weilanden eromheen, aan de andere kant de fietspaden (fietsen staan ter beschikking), de waterrecreatie, de schilderachtige dorpjes en zo men wil, grote steden, musea, pretparken en wat dies meer zij, binnen handbereik. Wij verheugen ons kort na vertrek nu alweer op een volgende reis naar Neder-Oudland ! Dorit en Peter Heidemann uit Berlijn

Bed & Breakfast Neder-oudland logies info

Het complex