Géén boekingskosten
NederlandUtrechtIJsselsteinHotels IJsselsteinHotel Epping IJsselstein Utrecht

Hotel Epping IJsselstein Utrecht

NederlandUtrechtIJsselstein

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Epping IJsselstein Utrecht voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 44 reviews

• Rolstoel toegankelijk

44 Reviews over Epping IJsselstein Utrecht

• 8Erik van Velzen17-07-2020

Fijn gastvrij hotel

Gastvrij, fijne kamers, lekker eten, zeer relaxt. Niet vermeld op de site maar voor de fietsen is er een afgesloten ruimte.

• 7Joherm09-01-2019

Voor één nacht een prima plaats

We zochten voor een nacht in het centrum een overnachting zodat we te voet alles konden doen en met een goede parkeergelegenheid dichtbij een prima locatie.

• 8Peggy De Bie27-05-2018

Weekendje ijsselstijn

Gezellig dorpje, leuke uitbater. Aangenaam verblijf

• 9J.Hendriks23-10-2017

een aanrader

gezellig hotel met goed eten. Eigenaar die echt zijn best doet

• 5egbert17-04-2017

niet voor herhaling vatbaar

Groot verschil in kamers. Neem niet kamer 104. Kleine donkere kamer met uitkijk op blinde muur met airco . Levensgevaarlijke afstap naar badkamer. Kastdeur kon maar half open i.v.m. ruimtegebrek. Kluis werkte niet, lamp kapot, klein straaltje douche, kortom: nog nooit zo'n slechte kamer gehad. Bij afrekenen doorgegeven dat wij niet tevreden waren. Dit zou doorgegeven worden aan eigenaar en hij zou contact opnemen. Is niet gebeurd.

• 4birke05-09-2016

Niet aan te raden

De entree van het hotel, het restaurant en de voorgevel zien er veelbelovend uit. Het hotel is gesitueerd op een superleuke locatie in het centrum. Eenmaal door de gangen lopend naar de kamers krijg je het gevoel in een lowbudget jeugdherberg uit de jaren 80 te logeren. Er is weinig gedaan aan de sfeer. De kamer zag er ook zo uit. Het enige wat ontbrak was een houten stapelbed. Daar voor in de plaats kregen we 2 losse bedden aan elkaar geschoven met stinkende kussens (roken vies/oud). Het ontbijt is zeker af te raden. weinig vers, goedkope jus d'orange, lowbudget koffie. Gelukkig een supermarkt op loopafstand waar betere koffie te krijgen is (en kosteloos) kamer oogde armoedig, vies doucheputje. we hadden een uitzicht op een blinde muur, amper daglicht.

• 8monique boer13-10-2015

prima hotel met een zalig restaurant

Nachtje geslapen.. mooi in centrum Ijsselstein. Kamers niet groot.. maar schoon.. met airco.. Echt zalig gegeten in hey restaurant onder het hotel.. wat een aanrader.. allemaal tappas hapjes. . Voor ieder wat wils...goede wijn.. fijne bediening echt top.. Enig minpuntje is het ontbijt... dat liet echt te wensen over. Maar het restaurant zou ik iedereen aanbevelen. .

• 7Ariana02-08-2015

Tja..............

Het hotel is gedateerd, maar komt netjes over. Helaas stonk het op mijn kamer naar een hond, en die geur was niet te harden. Dan maar aan de slag met ramen open en deodorant! Restaurantgedeelte ziet er super uit!

• 6Patrick02-12-2013

Viel wat tegen...

Wat betreft betaling is de website zeer onduidelijk. Bij uitchecken blijk je helemaal nog niet te hebben betaald. Op voorhand betalen blijkt 10 euro korting te geven (gehoord van stadbewoner), maar hoe je dat voor mekaar moet krijgen wordt nergens vermeld. Ook het onbijt stelt niet veel voor naar de prijs die je ervoor betaalt. Het buffet wordt slecht bijgevuld. Ik nam het laatste krentenbroodje maar er werd niet bijgevuld omdat er nog andere keuze was. De lift werkt op een rare manier en is zeer traag. Het hotel is gelegen in een rustige straat, maar de kerk maakt kabaal voor heel de stad. Het personeel is vriendelijk. De uitleg bij inchecken over de kamer is uitstekend. Het diner was goed.

• 8Harry Schreurs12-09-2013

Fijn hotel

Het is een fijn familie hotel waarbij de klant centraal staat. Ofschoon er niet een echte aangepaste kamer is voor rolstoelgebruikers, werd er door de eigenaar de ruimste kamer ter beschikking gesteld en werkelijk alle moeite gedaan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken. Het feit dat mijn collega en ik (beiden zeer kritisch) weer terug komen zegt voldoende!

Hotel Epping IJsselstein Utrecht info

• AirconditioningBeschikbaar