7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Epping IJsselstein Utrecht voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Epping IJsselstein Utrecht in het Nederlands

Voor één nacht een prima plaats

Joherm
9-1-2019

We zochten voor een nacht in het centrum een overnachting zodat we te voet alles konden doen en met een goede parkeergelegenheid dichtbij een prima locatie.

Gereisd Met partner in januari 2019

Weekendje ijsselstijn

Peggy De Bie
27-5-2018

Gezellig dorpje, leuke uitbater. Aangenaam verblijf

Gereisd Met vrienden in mei 2018

een aanrader

J.Hendriks
23-10-2017

gezellig hotel met goed eten. Eigenaar die echt zijn best doet

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

niet voor herhaling vatbaar

egbert
17-4-2017

Groot verschil in kamers. Neem niet kamer 104. Kleine donkere kamer met uitkijk op blinde muur met airco . Levensgevaarlijke afstap naar badkamer. Kastdeur kon maar half open i.v.m. ruimtegebrek. Kluis werkte niet, lamp kapot, klein straaltje douche, kortom: nog nooit zo'n slechte kamer gehad. Bij afrekenen doorgegeven dat wij niet tevreden waren. Dit zou doorgegeven worden aan eigenaar en hij zou contact opnemen. Is niet gebeurd.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Niet aan te raden

birke
5-9-2016

De entree van het hotel, het restaurant en de voorgevel zien er veelbelovend uit. Het hotel is gesitueerd op een superleuke locatie in het centrum. Eenmaal door de gangen lopend naar de kamers krijg je het gevoel in een lowbudget jeugdherberg uit de jaren 80 te logeren. Er is weinig gedaan aan de sfeer. De kamer zag er ook zo uit. Het enige wat ontbrak was een houten stapelbed. Daar voor in de plaats kregen we 2 losse bedden aan elkaar geschoven met stinkende kussens (roken vies/oud). Het ontbijt is zeker af te raden. weinig vers, goedkope jus d'orange, lowbudget koffie. Gelukkig een supermarkt op loopafstand waar betere koffie te krijgen is (en kosteloos) kamer oogde armoedig, vies doucheputje. we hadden een uitzicht op een blinde muur, amper daglicht.

Gereisd Met partner in januari 2016

prima hotel met een zalig restaurant

monique boer
13-10-2015

Nachtje geslapen.. mooi in centrum Ijsselstein. Kamers niet groot.. maar schoon.. met airco.. Echt zalig gegeten in hey restaurant onder het hotel.. wat een aanrader.. allemaal tappas hapjes. . Voor ieder wat wils...goede wijn.. fijne bediening echt top.. Enig minpuntje is het ontbijt... dat liet echt te wensen over. Maar het restaurant zou ik iedereen aanbevelen. .

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tja..............

Ariana
2-8-2015

Het hotel is gedateerd, maar komt netjes over. Helaas stonk het op mijn kamer naar een hond, en die geur was niet te harden. Dan maar aan de slag met ramen open en deodorant! Restaurantgedeelte ziet er super uit!

Gereisd Zakelijk in juli 2015

Viel wat tegen...

Patrick
2-12-2013

Wat betreft betaling is de website zeer onduidelijk. Bij uitchecken blijk je helemaal nog niet te hebben betaald. Op voorhand betalen blijkt 10 euro korting te geven (gehoord van stadbewoner), maar hoe je dat voor mekaar moet krijgen wordt nergens vermeld. Ook het onbijt stelt niet veel voor naar de prijs die je ervoor betaalt. Het buffet wordt slecht bijgevuld. Ik nam het laatste krentenbroodje maar er werd niet bijgevuld omdat er nog andere keuze was. De lift werkt op een rare manier en is zeer traag. Het hotel is gelegen in een rustige straat, maar de kerk maakt kabaal voor heel de stad. Het personeel is vriendelijk. De uitleg bij inchecken over de kamer is uitstekend. Het diner was goed.

Gereisd Alleenreizend in Fri Nov 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel

Harry Schreurs
12-9-2013

Het is een fijn familie hotel waarbij de klant centraal staat. Ofschoon er niet een echte aangepaste kamer is voor rolstoelgebruikers, werd er door de eigenaar de ruimste kamer ter beschikking gesteld en werkelijk alle moeite gedaan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken. Het feit dat mijn collega en ik (beiden zeer kritisch) weer terug komen zegt voldoende!

Gereisd Zakelijk in mei 2012

Goed en schoon

H.Swan
19-7-2013

een goede en schone accommodatie op loopafstand van het centrum van Ijsselstein . enig min puntje is het uitzicht vanuit de slaapkamer 'uitzicht op de muren van het naast gelegen pand. En je moet even weten waar je de auto moet parkeren (er is op loop afstand parkeer garage Eiteren) Ijsselstein heeft sinds kort een ander parkeer beleid. Ontbijt en kamers zijn zonder meer goed. Dit alles voor een heel redelijke prijs

Gereisd Met vrienden in juli 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Epping IJsselstein Utrecht in IJsselstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Epping IJsselstein Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.