Hotel Van der Valk Utrecht Houten

Hotel Van der Valk Utrecht Houten

7Goed

Nederland, Utrecht, Houten

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Utrecht Houten voor je op een rij gezet:

210 reviews over Hotel Van der Valk Utrecht Houten

• 10Patrick meurs29-01-2020

Super verblijf met vriendelijk ontvangst

Even er op uit met ons 2tjes . voor de eerste keer geboekt bij hotel Houten super goede communicatie en ontvangst . De kamer die we zouden krijgen was schijnbaar nogmaals geboekt maar er was nog plek en kregen de kamer aan de andere kant . Deze zag er niet slecht uit MAAR waren wat werkpuntjes aan . We hadden voor in de avond een Life Coocking geboekt .......wederom super goede ontvangst vriendelijk en behulpzaam alleen het opstarten liep niet vlekkeloos ..... de geur het frituurvet was een beetje overheersend maar trok vrij snel weg na dat alles in gebruik was genomen . Dit hotel zal in onze top 5 staan waar we zeker nog eens terug gaan .

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    5René16-11-2019

Helaas diefstal op kamer

Mooi hotel echter helaas bestolen tijdens mijn zakelijke verblijf. Ondanks een late check-out is toch mijn kamer schoongemaakt. Er zijn maar liefst drie mensen op mijn kamer geweest. Dit had ik niet verwacht. Het hotel aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de diefstal. Ze laten het echter wel toe dat er mensen zonder mijn toestemming op mijn kamer komen. Waarom ook drie!! Wel fijn dat ze melden dat die mensen niet meer in het hotel mogen komen. Maar de diefstal is mijn probleem.

Zakelijk gereisd in juli 2019

• 1S. Onink03-11-2019

Dieven bende

2 nachten geboekt bij dit Hotel, een mooi hotel met goed eten!
    Alleen je sieraden worden wel uit de kluis gestolen. Eigen verantwoording zegen ze dan gewoon Echt niet normaal! Vandaag aangifte gedaan. Maar ga echt nooit meer bij van der valk slapen

Gereisd met partner in november 2019

• 10Slits23-09-2019

Erg goed hotel

Een nacht geweest heel erg goed bevallen super hotel geweldige kamer op de vijftiende verdieping goede bedden alles netjes schoon mooie badkamer het ontbijt was ook heel goed En het personeel heel erg aardig en behulpzaam kortom een perfect verblijf gehad een aanrader Voor Iedereen zeker voor mensen die ook nog een dagje Utrecht willen combineren

Gereisd met partner in september 2019

• 5R.15-08-2019

De Afrika suite erg vies en kapot

We zouden om 2 uur de kamer in kunnen dat werd bijna 3 uur omdat ze moesten schoon maken kregen wel netjes een drankje aangeboden en het ontbijt voor de volgende dag het geld terug. Toen we in de kamer kwamen was alles nog vies erg veel stof en overal vette vlekken op bed en de kasten en ramen lamp knopen waren afgebroken de tv's vielen vaak uit hadden geen verbinding de kraan van bad was kapot en lekt. we zouden hiervoor terug gebeld worden door de maneger is tot nu nog niet gedaan. Deze kamer is toe aan grote schoon maak en controle

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Valerie29-04-2019

Was een verblijf van 3 dagen 2 nachten met een uitgebreide ontbijt, late uitcheck, bubbelbad en met een mooie uitzicht vanuit ons kamer. Vriendelijke personeel en zelfs de kamermeisjes, een heel mooi hotel met elke keer goeie deals dus echt een aanrader voor je verblijf.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Mevr. Cherifi19-04-2019

Luxueus

Luxueuze en prachtige verblijf Beste deal

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Kristel Van der Weerd10-03-2019

Wauw. Service. Tijdens life cooking

Life cooking. Wauw! Prima eten. Genoeg keuze. Maar wanneer je met kleine kids gaat. Wauw! Wat een Service. Jonge. Meiden die op de Kids letten. In een aparte zaal. Met. Drankjes snoep spelletjes en een film. Geweldig!!!! Complimenten. We komen zeker terug

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Lisa Kobes15-02-2019

Een aanrader!

Ons verblijf bij het Van der Valk hotel in Houten was erg prettig. Ik heb dit hotel geboekt omdat we graag wouden shoppen in Utrecht. De kamer is prima en alles was schoon. Het personeel was ook erg vriendelijk, het ontbijt was ook super er waa keuze genoeg. Kortom wij hebben zeker genoten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Van den Broek Frieda26-12-2018

zeer netjes

Zeer netjes, mooi, lekker diner, ontbijt

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Van der Valk Utrecht Houten info