Thermen Houten

6Voldoende

1.1km van centrum

• 8lekkertje17-05-2019

goed bevallen

Gisterenmiddag voor de 1e keer naar een sauna en heb gekozen voor Houten. bij de receptie netjes geholpen door een man en die heeft mij op een folder uitgelegd wat ik waar kon vinden. op mijn vragen kreeg ik netjes antwoorden geen vraag te gek ( als je een eerste keer komt weet je niets ) de kleedruimte was ruim en netjes . na het verlaten van de kleedruimte de trap af en aan het einde van de gang de ruime douches warm en koud. ik ging de eerste sauna in ( panorama ) maar als je niets gewent bent dan is 80 graden wel ff heel heet. na 5 minuten eruit en afkoelen. daarna het buiten bubbelbad in lekker warn en netjes. de lavendell sauna vond ik persoonlijk weinig aan. de piramide sauna vond ik persoonlijk helemaal niets toevoegen geen sfeer ( was het net niet ) maar mss wel in de avond. verder gelopen naar de andere kant van het complex alles ziet er netjes uit en her en der kom je div sauna's tegen het terras ligt aan het buitenzwembad en zag er ruim en netjes uit. het buitenzwembad is mooi ruim en lekker. ik had alleen gedacht dat het iets warmer zou zijn maar is niets negatiefs. binnen twee kruidenbaden ( daar heb ik niet zoveel mee ) die lekker warm waren. daarnaast een grote en fijn bubbelbad. ( waar ik een gezellig echtpaar ontmoete die hier al ruim 17 jaar kwam ). de lichtsauna was fijn de 100 gr sauna heb ik niet gedaan het hamanbad was ook lekker alleen vond ik de achtergrond geluiden een beetje storend. de heren toilet zag er schoon uit. de ligruimtes binnen waren groot en er waren veel ligbedden. de neveldouche en koudwater bad waren ook prettig net als de stortemmer buiten. het geen wat mij een beetje tegen viel was de infraroodsauna binnen op de 1e verdieping en de infraroodsauna buiten was weliswaar iets moderner maar ook niet wat ik er van verwachte de lamp aan de voorkant staat ook op je gezicht en ogen gericht en dat vind ik niet prettig en fijn gevoel voor mijn ogen.

Alleen gereisd in mei 2019

• 8jelle27-04-2019

Geen luxe, maar niet duur.

Al 10 jaar brengen wij regelmatig een bezoek aan thermen Houten. Vooral zomer's. In de winter pakken we vaak een andere sauna omdat wij de relaxruimte's minder goed vinden. Opgietingen zijn altijd goed. Sauna's zijn op temperatuur. Bediening liep niet goed. Communicatie met het "hok" buiten en restaurant was slecht. Boden wel excuses aan en kregen het drankje gratis! Achterstallig onderhoud, maar wordt hard aan gewerkt. Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 5Daniëlle Westerink09-04-2019

Ze zien en horen de slechte recensies niet.....

Mijn vriend en ik komen al enkele jaren in deze sauna. De kwaliteit gaat erg achteruit. Het " ruikt" niet fris en er zit op diverse plaatsen veel vuil en ook schimmel op diverse plaatsen. De ramen zijn heel erg vies en de vloer ligt vol met zand. De kwaliteit van het eten is niet stabiel en verschilt per keer ....helaas, dit geldt ook voor het personeel. Het is dat het zo goedkoop is en dat de opgietingen heel fijn zijn ... ze kunnen ook niet duurder worden want dan is de prijs / kwaliteit echt ver te zoeken....heel jammer ...het was echt een fijne sauna om een dag door te brengen.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Mirjam31-03-2019

Heerlijk ontspannen sfeer

Heerlijke avond gehad. Vrij rustig. Nieuwe douche ruimtes. Fijne sauna. Heerlijk gegeten: Ik neem de aanrader: yoghurt met ijs en sap met lekkere appeltaart, mijn man een lekker broodje. Buiten een heerlijk zwembad. Aardig personeel.

Gereisd met partner in maart 2019

• 3Renske21-02-2019

Nooit meer hier eten!

Leuke sauna maar super slecht gegeten. Een geitenkaas-salade waar een heel dun laagje sla met drie tomaten schijfjes en een paar uienringen ( heb er drie kunnen tellen) en een paar stukjes augurk, dat was echt alles. De plak geitenkaas was vrij dun en maar even gegrild, de honing was nergens te bekennen. Geprobeerd om met het personeel te overleggen maar men stond er niet voor open om er maar even naar te kijken en mij serieus te nemen.

Gereisd met partner in februari 2019

• 5Lilian05-01-2019

Voorlopig niet meer

Inderdaad achteruit gegaan de laatste tijd. Personeel minder vriendelijk dan ik gewend ben en het broodje (van € 9,50) was een aanfluiting. Cappuccino waterig, de volgende keer ga ik ergens anders kijken. Jammer want ik kwam er graag.

Alleen gereisd in januari 2019

• 7Erica30-12-2018

Ruim voldoende.

Ik ben deze maand drie keer naar deze sauna geweest. Hij is dichtbij en momenteel is de entree 12,95 en dat is best weinig. Het was vandaag erg druk en ik heb heel regelmatig iemand de vloer zien dweilen. De toiletten bij de dames waren schoon en het personeel vind ik altijd vriendelijk. Het is niet een hele mooie sauna of erg bijzonder maar ik kan mij er prima een dag vermaken.

• 1Sonny Westerhout28-12-2018

Een puinhoop en onvriendelijk personeel

Wat een puinhoop. Massageplanning ging volledig de mist in waardoor ik er niks een uur heb gezeten om op mijn partner te wachten. Totaal geen begrip.

• 5Lotte24-12-2018

Niet meer een 4e keer

Normaal zou ik geen recensie schrijven maar we kwamen nu voor de 3e keer naar deze sauna. 1e en 2e keer goed bevallen maar ben me echt rot geschrokken. Asjeblieft maak de dames toiletten schoon. Wat een smerige stank.. overal urine lucht. Watjes in het zwembad. Koude bad enorm vies. De lucht in de stoomcabine was schimmel en andere riool lucht.. de vloer in de 100 graden sauna was modder en aan het raam van de deur allemaal witte klodders je kon amper door het raampje kijken.. Kristal en Lavendel sauna heerlijk en schoon. Vandaag zat er iemand met zijn telefoon binnen. Rondjes lopen zou geen probleem moeten zijn. Is niet de bedoeling dat je de dag erna op fb,instagram of iets sta. Dit hoort niet gewoon. Rustruimtes waren leuk ingericht en het eten en restaurant prima. Maar deze hygiene is echt slecht voor je gezondheid. Steek wat geld in sommige dingen en regel de schoonmaak dan is het een prima sauna.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 3Marjan & Marc03-12-2018

Voorlopig niet meer

Enige tijd geleden zijn mijn man ik hier geweest (naar tevredenheid), maar afgelopen weekend schrokken we echt hoe snel deze sauna verwaarloosd is. Het is nu een slecht onderhouden verouderd complex (smerige toiletten, douche ruimtes vol haren, hoop gebreken in de sauna's (defecte verlichting, ronduit smerig, zandlopers / thermometers die niet werken etc. etc.) Bediening was niet echt vriendelijk, eten is meer een cafetaria maaltijd geworden (volgens de serveerster hadden zij net een nieuwe kaart) Wij komen hier voorlopig niet meer terug! Nog een opmerking, wij hadden een bon voor 2 personen gekocht (€ 29,95) blijkt bij aankomst de entreeprijs € 12,95 pp. te zijn. Dus mensen laat je niet verleiden door bonnen te kopen mocht je naar deze sauna gaan. Groet, Marjan & Marc

10 van de 122 reviews gezien