Haarzuilens

Vakantie in Haarzuilens

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantie Haarzuilens

Reviews over Haarzuilens

• 9Maria25-11-2017

Nog een bezoek waard.

Wij bezochten kasteel de Haar in Haarzuilens. De weg er naar toe is goed aangegeven. De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het kasteel is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Madeleine31-05-2014

Mooi Brinkdorpje

Dit leuke dorpje lag oorspronkelijk dichter bij Kasteel de Haar. In 1898 werd Haarzuilens, op de kerk na, afgebroken om plaats te maken voor de nieuwe kasteeltuinen en 2 km verder opnieuw ontworpen door o.a. architect Pierre Cuypers. Sindsdien is er weinig veranderd in dit mooie Brinkdorp. Het dorp is vrij klein en heb je zo gezien. De Brink, het centrale pleintje is erg mooi. Lekker op het terras met een kop koffie of wat eten en genieten van dit oude pleintje. Ook de omgeving is werkelijk prachtig om te wandelen, te fietsen en natuurlijk het kasteel..

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Dinja26-04-2012

Oud historisch dorp met een prachtkasteel

Ik vind dit een mooi historisch oud dorpje met een geweldig kasteel (Kasteel De Haar, zeker een kijkje waard!). De omgeving is rustgevend, en de huizen hebben ouderwetse luikjes, wat het ook weer zo leuk maakt. Kasteel De Haar (zelf niet binnen geweest) heeft een prachtige tuin, veel bijzondere planten en is mooi aangelegd. Door de Elf Fantasy Fair ben ik hier gekomen.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Marie- Josee en Bert04-09-2011

Haarzuilens...

Mooi gerestaureerd landhuis, prachtig park waar je heerlijk kunt wandelen en als klap op de vuurpijl was er nog een Italiaanse markt. Naast cultuur dus ook heel wat ideeën/ inspiratie op kunnen doen. Gaan er zeker nog eens heen, maar dan zonder markt om van de omgeving te kunnen genieten.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2011

• 8mw gerritsen03-09-2009

Heel mooi dorpje met een prachtig kasteel

Vooral de fietsroutes in de omgeving zijn echt prachtig! Wij hadden de fietsen niet bij ons maar gelukkig kon je in het dorpje zelf ook fietsen en tandems huren! Ook Hoewel ze het kasteel grondig aan het renoveren waren was het echt de bezichtiging waard.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving