Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg

Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg
8,5

8 tips over Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg

ronaldhenrich, 10-6-2015

fietsen huren bij vd Berg, Amersfoortseweg 57 Doorn (0343-41 27 92)

kleinschalig alle you can eat Japans bij Tonichi, Traay 118 Driebergen (0343 - 533013)

Lennart van den Dool, 11-1-2015

Tip 1: Vraag of je even de kasteeltoren mag beklimmen en geniet van het uitzicht.

Tip 2: Geef iets meer uit en overnacht eens in de ooievaarskamer. Wakker worden in een zee van ruimte, en de enorme luiken van de ramen openen om vervolgens van het uitzicht te genieten is echt een genot. Extra pluspunt is het ligbad in de luxe badkamer.

Bo, 12-8-2014

Goed bespreken welke kamer je krijgt.

En algemeen engels kunnen spreken dus

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Sterkenburg voor je op een rij gezet:

Kirsten, 19-1-2014
De torenkamer is erg bijzonder.
Stephanie de Beaufort, 5-1-2014
Rondleiding door de gastheer zelf!!
Ivon Veldhuis, 11-10-2013
Als je in de buurt bent ga dan eten bij Brocante, echt je weet niet wat je proeft heerlijk !

Karin, 17-6-2013
Rondleiding door het Kasteel
dagmarholm, 15-6-2013
Doe de kasteel tour! De moeite waard. Als het wordt aangeboden, ga dan zeker dineren met de familie. Anders is een goed alternatief De Engel in Wijk bij Duurstede, een tip die wij kregen van de medewerkers.