Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg

BedAndBreakfastWeer vandaag24°16°
Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Sterkenburg voor je op een rij gezet:

38 reviews over Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg in het Nederlands

Heerlijke plek, goed verzorgd

Sophie van den Biesen
26-6-2017

Dichtbij Utrecht en toch in de natuur

Hele mooie plek

Sammie
26-6-2017

Wij hebben met 15 vriendinnen mogen verblijven op deze prachtige locatie. Echt een aanrader. Je zit er prachtig en rustig maar Utrecht is ook makkelijk te bereiken. Zo is er van alles wat!

Idyllisch plekje op de Utrechtse Heuvelrug

Maartje
26-6-2017

Je waant je terug in de tijd op Kasteel Sterkenburg en de familie is zeer gastvriendelijk!

Heerlijk verbleven, prachtige plek

Christine
26-6-2017

Met mijn vriendinnen zijn we dit weekend helemaal tot rust gekomen, genoten van letterlijk alles! Ook al is het super dicht bij Utrecht, het lijkt alsof je in een andere wereld bent. Het is iedereen aan te raden!

Unieke plek, ongekende gastvrijheid

Steven
21-6-2017

Jelle en Claudine zijn fantastisch, prachtig kasteel, broedende ooievaars maken het helemaal af

De bijzondere locatie, het sprookjesachtige kasteel met al haar historie, de rondleiding en de prachtige omgeving, samen met het ontzettend gastvrije personeel, maakten ons familieweekend tot een groot succes. Hopelijk kunnen wij hier elk jaar terugkomen! Ook het ontbijt met verse croissantjes en hangop met granola was heerlijk.

Juweel van een kasteel

Staaij
14-6-2017

Verblijf als een kasteelheer/dame in prachtkasteel met gastvrije ontvangst. We komen terug!

kas, Eigenaar, 19-6-2017
Dank voor uw enthousiaste review. Wij hopen u nog eens bij ons te mogen verwelkomen!

Prachtige plek!

Ellen
13-6-2017

Kasteel Sterkenburg is een bezoek zeker waard. Mooie rondleiding door het kasteel gedaan en gewandeld op het landgoed.

Unieke plek

Pepijn
13-6-2017

Slapen op Kasterl Sterkenburg is ern unieke ervaring, niet alleen qua ligging, maar vooral ook de persoonlijke service en de algehele beleving! Niet eerder in Nederland beleefd.

Kasteel Sterkenburg, Eigenaar, 19-6-2017

Natuurlijk lag het ook aan het mooie weer en alle fijne vrienden die ons vergezelden, maar tjonge wat waren wij onder de indruk van kasteel Sterkenburg en de gastvrijheid van de familie van Helsdingen. Kasteelheer Jelle had eigenlijk in de Middeleeuwen geboren moeten worden, zoveel en zo smakelijk kan hij vertellen over 'zijn' Sterkenburg. Of het nu springend op de trampoline, voetballend in de boomgaard of schuitjevarend in de natuurzwemvijver was, de kinderen geboren volop. En wij deden even hard mee.

Kasteel Sterkenburg, Eigenaar, 19-6-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg in Driebergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kasteel Sterkenburg scoort een 8.46 uit 10 op basis van 38 reviews.