Hotel Bergse Bossen

Hotel Bergse Bossen
8,6

9 tips over Hotel Bergse Bossen

Wim, 29-5-2015
alles is gelijkvloers dus geen liften etc.
maarten, 24-11-2014
Ga eens eten bij restaurant klein Zwitserland. Ligt naast het hotel
truus Boere, 16-6-2014
Alle kamers zijn aan te bevelen! Er zijn veel wandel en fiets mogelijkheden!

We hebben een aantal aanbieders voor Bergse Bossen voor je op een rij gezet:

Suzanne, 30-9-2013

Het restaurant (Klein Zwitserland) naast dit hotel is een aanrader. Bestaat nu 3 jaar. Je kunt er pannenkoeken eten, kiezen van de kaart en fonduen en steengrillen.

Erg leuk laagdrempelig restaurant ook voor kinderen.

henny & Ankie Careyn, 25-7-2013
Alle dagen vers eten. Is het niet naar je zin staat er binnen 10 min. iets anders voor je klaar.
Wim, 21-5-2013

Uitstekende plek om wandel en fiets tochten te ondernemen. Amersfoort, Utrecht en Zeist binnen de 20 minuten te bereiken.

Heerlijk terras.

Leni Buijs, 13-5-2013
Voor fietsers en wandelaars is er een prachtig vormgegeven boekje bij de receptie te koop met wandel en fietsroutes.
Paul, 29-3-2013
Wij hebben een zeer lekker hapje gegeten bij Bling restaurant in Leusen. 20 minuten met de auto, een leuke (bos)route er naar toe en kostelijk genieten voor een in verhouding prima prijs.
Udo Rijlaarsdam/, 22-11-2012
In de herfst paddenstoelen kijken, prachtig!

We hebben een aantal aanbieders voor Bergse Bossen voor je op een rij gezet: