Hotel Bergse Bossen

46 reviews over Hotel Bergse Bossen in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

F.Havermans
8-7-2018

Echt heel fijn hotel. Heel leuk, fris, industrieel ingericht. Alles heel schoon. Supervriendelijk en heel behulpzaam personeel. Voelde vanaf reserveren tot en met weggaan helemaal top! Mooie ligging ook! Gaan zeker nog eens terug.

Lang weekend bridge 100% naar tevredenheid

Maarten Stam
20-11-2017

Perfecte locatie, senior vriendelijk hotel, prima bridgezaal, uitermate vriendelijk personeel, afspraken voor 100% nagekomen, uitstekende bedden, heerlijk diner/dessert. En "last but not least" een hele gezellige bar.

Een aanrader voor bridgegroepen!

Prachtige sfeervolle kamer in groene omgeving

Mevrouw Peters
27-9-2017

In het groen gelegen. Lekker gegeten in het restauarant én in het grand café..

Op loopafstand van het centrum van Driebergen.

Geen negatieve punten.

fantastisch

mariska teunissen
17-7-2017

Een heerlijke kamer met heerlijke matrassen we hebben er heerlijk op geslapen.

Mooi bosrijke omgeving met mooie fiets en wandelroutes we hebben er heerlijk gewandeld.

Een uit gebreid ontbijt lunch en een heerlijk 3 gangen menu.

Het personeel is aardig en een heel gezellig Grandcafe.

Toppertje

Cindy
        12-5-2017

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel. Mooie frisse schone kamer met heerlijk bed. Kleine badkamer, met goede douche. Ontbijt vonden we weinig bijzonder. Wat fijn is dat je in de gezellige lobby gratis koffie en thee kon krijgen. Absoluut een aanrader.

Mijn verjaardag gevierd.

Joop Kleinhuis
        6-5-2017

Dat het daar heel gezellig is en het personeel tijd voor je hebben.

Mooi hotel met gezellig grand café en terras

Martine en Roel
        13-3-2017

Wat een heerlijk weekendje! Veel (bos)wandelingen gemaakt. Erg luxe voor 2 bleke stadsneuzen zoals wij ;) Het hotel heeft een boekje gemaakt met wandelroutes die zij zelf uitgezet hebben, dus veel variatie in het landschap ook.

De kamers bleken recent gerenoveerd te zijn. Heel smaakvol! Lekker gegeten en gedronken en op het terras van het grand café onwijs van het eerste warme lentezonnetje genoten. We komen zeker nog eens terug!

Groetjes,

Roel en Martineroel

Goede prijs/kwaliteit en natuur

Gerthein
        7-3-2017

Dit hotel ligt midden in nationaal park, en dat is mooi wandelen. je loopt zo het bos in eigenlijk. Het was wel koud en regen toen wij er waren maar in de lente/zomer zeker aanrader.

Grand Cafe is tot laat open dus nog even borrel pakken kan prima.

Wij zaten in mooie kamer, netjes.

Slechte service

L. Groenenberg
        29-12-2016

Vandaag gearriveerd. Nette kamer. Diner vandaag niet mogelijk, te weinig gasten. Mijn vraag bij de receprie of ik wel wat kan drinken; gaat u maar naar de bar. Daar aangekomen wordt ik erop gewezen dat ze sluiten vanwege personeelsborrel. Zit nu maar in een cafe restaurant 200 m verderop

Net hotel in mooie omgeving

Christine
        20-9-2016

Mooi hotel. What you see is what you get. Vooral de omgeving is mooi. Handig als je een auto hebt om de omgeving te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergse Bossen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergse Bossen in Driebergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergse Bossen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergse Bossen scoort een 8.65 uit 10 op basis van 46 reviews.