Hotel Bergse Bossen

Tonen op kaart

47 reviews over Hotel Bergse Bossen

• 2018
    7A Bartelse17-08-2018

Teleurgesteld wat restaurant betreft ( eetzaal) su

Wegens renovatie restaurant werden we met 80 mensen en 23 rollators in een veel te kleine ongezellige eetzaal gezet! Houten tafels zonder tafelkleed.placemats,bloem of kaarsje en geblindeerde ramen! Bovendien op blad ontbijt en lunch doen en zelf opruimen erg onhygiënisch om bestek etc op tafels te leggen!! Personeel heel vriendelijk en alles behalve eetzaal schoon!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9F.Havermans08-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Echt heel fijn hotel. Heel leuk, fris, industrieel ingericht. Alles heel schoon. Supervriendelijk en heel behulpzaam personeel. Voelde vanaf reserveren tot en met weggaan helemaal top! Mooie ligging ook! Gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Maarten Stam20-11-2017

Lang weekend bridge 100% naar tevredenheid

Perfecte locatie, senior vriendelijk hotel, prima bridgezaal, uitermate vriendelijk personeel, afspraken voor 100% nagekomen, uitstekende bedden, heerlijk diner/dessert. En "last but not least" een hele gezellige bar. Een aanrader voor bridgegroepen!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Mevrouw Peters27-09-2017

Prachtige sfeervolle kamer in groene omgeving

In het groen gelegen. Lekker gegeten in het restauarant én in het grand café.. Op loopafstand van het centrum van Driebergen. Geen negatieve punten.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10mariska teunissen17-07-2017

fantastisch

Een heerlijke kamer met heerlijke matrassen we hebben er heerlijk op geslapen. Mooi bosrijke omgeving met mooie fiets en wandelroutes we hebben er heerlijk gewandeld. Een uit gebreid ontbijt lunch en een heerlijk 3 gangen menu. Het personeel is aardig en een heel gezellig Grandcafe.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Cindy12-05-2017

Toppertje

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel. Mooie frisse schone kamer met heerlijk bed. Kleine badkamer, met goede douche. Ontbijt vonden we weinig bijzonder. Wat fijn is dat je in de gezellige lobby gratis koffie en thee kon krijgen. Absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Joop Kleinhuis06-05-2017

Mijn verjaardag gevierd.

Dat het daar heel gezellig is en het personeel tijd voor je hebben.

Alleen gereisd in maart 2017

• 9Martine en Roel13-03-2017

Mooi hotel met gezellig grand café en terras

Wat een heerlijk weekendje! Veel (bos)wandelingen gemaakt. Erg luxe voor 2 bleke stadsneuzen zoals wij ;) Het hotel heeft een boekje gemaakt met wandelroutes die zij zelf uitgezet hebben, dus veel variatie in het landschap ook.

De kamers bleken recent gerenoveerd te zijn. Heel smaakvol! Lekker gegeten en gedronken en op het terras van het grand café onwijs van het eerste warme lentezonnetje genoten. We komen zeker nog eens terug! Groetjes, Roel en Martineroel

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Gerthein07-03-2017

Goede prijs/kwaliteit en natuur

Dit hotel ligt midden in nationaal park, en dat is mooi wandelen. je loopt zo het bos in eigenlijk. Het was wel koud en regen toen wij er waren maar in de lente/zomer zeker aanrader. Grand Cafe is tot laat open dus nog even borrel pakken kan prima. Wij zaten in mooie kamer, netjes.

Gereisd met partner in februari 2017

• 4L. Groenenberg29-12-2016

Slechte service

Vandaag gearriveerd. Nette kamer. Diner vandaag niet mogelijk, te weinig gasten. Mijn vraag bij de receprie of ik wel wat kan drinken; gaat u maar naar de bar. Daar aangekomen wordt ik erop gewezen dat ze sluiten vanwege personeelsborrel. Zit nu maar in een cafe restaurant 200 m verderop

Alleen gereisd in december 2016

9 tips over Hotel Bergse Bossen

• truus Boere, 16-06-2014

Alle kamers zijn aan te bevelen! Er zijn veel wandel en fiets mogelijkheden!

• Suzanne, 30-09-2013

Het restaurant (Klein Zwitserland) naast dit hotel is een aanrader. Bestaat nu 3 jaar. Je kunt er pannenkoeken eten, kiezen van de kaart en fonduen en steengrillen. Erg leuk laagdrempelig restaurant ook voor kinderen.

• henny & Ankie Careyn, 25-07-2013

Alle dagen vers eten. Is het niet naar je zin staat er binnen 10 min. iets anders voor je klaar.

1 vraag over Hotel Bergse Bossen

• Janneke, 12-02-2019

Huisdieren welkom?

Waar in hotel mag onze hond wel of niet komen? Ik zag dat huisdieren zijn toegstaan maar zijn die ook het in café of restaurant welkom?

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden