Hotel Zonheuvel

Hotel Zonheuvel
7,7

17 tips over Hotel Zonheuvel

J. en F. Snippe, 8-5-2015
Zacht muziekje op de achtergrond in het restaurant zou mooi zijn.
Roefs, 10-8-2014
Wandeltocht door de kaapse bossen, route aanwezig in het hotel en het startpunt is op loopafstand van het hotel. Leuk om de kaapse toren te beklimmen en te genieten van het uitzicht.
Oma., 14-7-2014
prachtig wandelen in het bos zo uit het hotel te lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Zonheuvel voor je op een rij gezet:

a. Hoogerland, 10-5-2014
prachtige fiets en wandelroutes (Utrechtse Heuvelrug) aanbevolen (met elektrische fiets).
van der Kooi, 17-3-2014
"Om de hoek" kun je prachtig wandelen
L. Schluter-Nelissen, 9-10-2013
Tips: vlakbij Uitkijktoren Kaap, nu uitzicht over prachtige herfstkleuren. Huis Doorn met de tuinen aanrader, Piramide van Austerlitz, neem vooraf een kijkje in het bezoekerscentrum en in Amerongen het schitterend opgeknapte kasteel, met prachtige tuin. Op Zonheuvel is een bezoek aan het Maarten Maartenshuis zeker de moeite waard.

Evert Meilink, 5-7-2013

Fietstocht van 48km over vlak terrein langs o.a. Amerongen, Wijk bij Duursteden,Cothen en Werkendam, verkrijgbaar bij de receptie.

Prachtig wandelbos rond het hotel

bert.roodenburg, 30-6-2013

Het is heerlijk relaxen in "Thermen Busloo" in Voorst, verkozen in 2012 als beste wellnessomgeving.

Arnhem, Amersfoort, Apeldoorn, Utrecht, paleizen, musea, historie, dierenparken: meer dan genoeg redenen om terug te komen; en dan vergeet ik nog de schoonheid van "De Veluwe".

Het hotel geeft u voldoende informatie.

Murphy, 22-2-2013
neem de fiets picknick tas mee voor onderweg
Desire , 18-2-2013
Plein 6 in Doorn, erg lekker en gezellig gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Zonheuvel voor je op een rij gezet: