Bed and Breakfast 't Paradijs

BedAndBreakfastWeer vandaag23°16°

1 review over Bed and Breakfast 't Paradijs in het Nederlands

Fantastiche plek zo in het bos. Heerlijk rustig

johanveenker
26-9-2010

De B&B ligt in het bos. Mooie ruime kamer, aparte keuken en badkamer. Ontbijten in de serre! Ontbijt is eenvoudig maar uitstekend: warme broodjes en toast, versgeperst sinasappelsap, thee of koffie (wat je wil).

Als je wegrijd heb je kans dat je eerst een paar ezeltjes van de weg af moet halen. Eerlijk en heerlijk een verborgen toppertje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Paradijs in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Paradijs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Paradijs scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.