Vakantiepark Bonte Vlucht

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,0

7 tips over Vakantiepark Bonte Vlucht

familie broekhorst, 4-8-2014
Animatieprogramma/activiteiten in een boekje, chronologisch, niet zomaar allemaal aanplakbiljetten.... voor kinderen een klein prijsje bij de bingo... al is het een gummetje... en bijeenkomsten voor vaste bewoners om het oude zeer te bespreken.....niet met tijdelijke gasten delen...
diel, 12-9-2012
Wij waren via vakantieveilingen en we hebben het goed naar ons zin gehad. Leuke dorpjes en bezienswaardigheden in de omgeving.
ANS DE WEERD, 11-8-2012
In de buurt van de camping kunt u leuk fietsen en wandelen beslist doen.Verder is het leuk vertoeven in de regio van de camping Doorn en Leersum en natuurlijk de kastelen . Ans De Weerd

beckers1977, 24-7-2012

Tip voor de eigenaar van De Bonte Vlucht: sloop alles wat erop staat op de nieuwbouw na, en begin opnieuw en huur personeel in dat kan schoonmaken!

Mooie ligging, foute camping.

Klaas, 1-7-2012

Sanitair beter onderhouden, en vaker schoonmaken.Tijdens ons verblijf liet dat echt te wensen over. Wanneer er wat van werd gemeld, werd er wel gereageerd. Een keer schoonmaken per dag ( en dan alles) is toch niet te veel gevraagd.

En misschien even een keer de groene aanslag van de ventilatieramen weghalen..

mabo5, 20-5-2012
Heb je een wat grotere caravan en wil je van alles ervoot zetten dan moet je dit wel even melden i.v.m. een groter plekje.

Claudia, 3-5-2012
Prachtige omgeving en erge vriendelijke mensen. Mooie bossen en een leuk restaurant.