Camping Groene Hart

Camping Groene Hart
9,3

24 reviews over Camping Groene Hart in het Nederlands

Ggaan zeker terug,was heerlijke mini vakantie.

Natasja van der meer,
24-7-2018

Hele lieve mensen,erg gastvrij.Mooi sanitair.Heerlijk schoon.Prachtige natuur.

Heerlijke camping in een mooie omgeving

Esther,
7-7-2018

Een heerlijke camping in een mooie omgeving. Eigenlijk vlakbij de Randstad maar zo’n landelijke sfeer. Lekker gekanood en de kinderen gezwommen. Ook mooi om te wandelen en fietsen. Kortom... genoeg te doen. Schoon sanitair en fijn ontvangst. Hooiberghut zeer comfortabel en compleet. We komen zeker nog eens terug.

Het was weer fantastisch met de kleinkinderen

Susanne van den Burgh,
5-9-2017

Heerlijk om op de zeer goed verzorgde camping te staan. Schoon sanitair.

Fijn speelplekken voor de kinderen.

fantastic !

Pierre Jean et Armelle,
4-9-2017

we have been in groene hart camping for 10 days. It was wonderful, so quiet and with a lot of differents activities. we do kayak, swim in the river near, and bike it's the ideal place to be if you love biking. the camping is very clean and we will be happy to come back another time thanks a lot to the family De Jong

Heerlijke plek

Familie janssen,
29-8-2017

Fraaie boerencamping met keurig onderhouden sanitair. Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Voor kinderen is er een enorme keuze aan speeltoestellen, skelters en fietsen.

Vliegtuigen die stijgen/ dalen bij Schiphol zijn zichtbaar, maar wat mij betreft veroorzaken ze geen geluidsoverlast.

Heerlijk wakker worden naast de schapen en ganzen.

Enige minpunt is de toegangsweg, deze is smal, je wil liever geen tractor tegenkomen met de caravan op,de trekhaak.

Aanrader voor iedereeen die van rust houdt, maar wel van een beetje comfort.

Het is hier (weer) fantastisch

Petra Grever,
18-8-2017

We zijn voor de 10e keer in de hooiberghutten geweest bij de familie de Jong. Het is voorbij gevlogen, we zijn 2 weken geweest. We worden altijd gastvrij ontvangen. Het ontbijt was ook weer geweldig. Ondanks de regen, heerlijk gehad. Op naar de 11e keer.

Gewoon een geweldige camping mooie omgeving

Henk & Riekje Beijert < Haulerwijk Friesland,
17-8-2017

alles was gewoon goed< internet was wat minder en natuurlijk de eigenaren wat een geweldige mensen staan altijd voor je klaar en altijd tijd voor een praatje echt een leuke camping om heen te gaan ook voor kleinere kinderen en dan de omgeving prachtig om te fietsen.

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Marcel en Liesette Tiebax,
3-8-2017

Het is een hele leuke en groene camping en vooral niet te groot wat prettig is.

Het appartement waar wij zaten was erg schoon en handig ingericht, in de keuken waren alle voorzieningen aanwezig.De bedden waren fantastisch!!, heerlijk geslapen!.Ook de openbare douche en toiletruimte waren erg schoon! De beheerders Jon en Tineke zijn erg gastvrij en als je wensen hebt komen ze je graag tegemoet.

De omgeving is erg mooi en veel natuurschoon. wij hebben genoten en komen zeker terug.

Kortom een echte aanrader! Ook heel fijn dat je je hond mee kan nemen!

Gaaf Fam.weekend samen met onze vrienden !!

Mariette Heemskerk,
2-7-2017

Dat het een onwijs mooie omgeving is! hele leuke gezellige campingeigenaren,

mooie plekken...genieten van de natuur. Mooie speeltoestellen voor kleine en grote kinderen (en ouders die op de trampoline willen hihi!) .Schoon sanitair, netjes onderhouden en bijgehouden. Verse broodjes te bestellen en verse eitjes enz. Kortom genieten een weekend is te kort!

Geweldige ligging en leuk viswater

RJ,
16-6-2017

Met je tentje langs de waterkant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groene Hart in De Hoef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groene Hart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.