Géén boekingskosten
NederlandUtrechtDe HoefCampings De HoefCamping Groene Hart + appartementen + hooiberghutten

Camping Groene Hart + appartementen + hooiberghutten

Meer camping info

Contact

46 Reviews over Groene Hart + appartementen + hooiberghutten

• 10Carles Xavier Cabós19-08-2022

Ubicación en un lugar idílico

Muy buen camping, con una distribución muy peculiar, con las caravanas dispuestas en el perímetro del camping, dejando un gran, precioso y verde prado de cesped en medio. John y Tineke fueron unos anfitriones fantasticos, a pesar de la barrera del idioma. El lugar donde esta ubicado, en plena Holanda rural, es precioso. Pasamos allí 11 días que siempre recordaremos.

• 10Matthijs11-08-2022

Geweldig

Ons 15e jaar en de service nog steeds van ouds. Schone camping, kindvriendelijk en zeer vriendelijk personeel. Tot volgend jaar.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Monica24-08-2021

We hebben een heerlijk verblijf gehad in de hooiberghut. Onwijs genoten. Fijn dat er een toilet en keukentje aanwezig zijn, alles lekker schoon is en de horren voor de ramen zijn zeer zeker een pluspunt. Ons zoontje heeft zich prima vermaakt op de trampoline en de overige speeltoestellen. Hele vriendelijke eigenaren.Bedankt voor het fijne verblijf, wij komen zeker nog eens terug.

• 3Hugo24-08-2021

Starre houding organisatie camping

Door een vergissing mijnerzijds en de starre houding van de organisatie van deze camping is het niet tot een verblijf gekomen. Ook de SVR waar ik contact mee heb opgenomen ivm met een geschil in inzicht vond de houding onbegrijpelijk star, maar kon hier verder geen advies in geven, anders dan telefonisch contact met de camping op te nemen. Dit heeft allerminst tot een oplossing geleid. U dient voor een bepaalde datum uw reservering te betalen, doe je dit niet is dat geen afzegging en ben je ook niet verzekerd van een plek. Eenzijdige insteek charmeert niet echt.Het betrof een reservering / annuleringskwestie.

• 9Maurice10-08-2021

Gewoon doen!

Groene hart Camping is een fijne, rustige en nette camping met ruime plaatsen en gelegen in een prachtig stukje natuur! Je kan er uitstekend zwemmen in de Kromme Mijdrecht en heerlijk fietsen, vissen en genieten van de natuur. Er is een groot winkelcentrum (De passage Mijdrecht) op 10 min afstand met de fiets en.... er is snel internet! Glasvezel is net nieuw aangelegd met daaraan Ubiquiti Access points! Dit zie je maar weinig op campings. Heel fijn. Ik heb vanaf deze camping 2 weken gewerkt vanuit de camper, met o.a. vele online confcalls en data verbruik. Zeer goed te doen. Ook is het sanitair goed en schoon.John en Tineke zijn hardwerkende Top hosts. Chapeau!Ik ga weer snel boeken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Wendy09-08-2021

Gouden week

Heerlijk in slaap vallen met vogelgeluiden, prachtig groene omgeving, kinderen die zich de hele dag door vermaken, en eigenaren die alles doen om hun gasten het naar hun zin te maken. Wat wil je nog meer.Wij verbleven een week met peuter en kleuter en ondanks het slechte weer heb ik nog geen zin om naar huis te gaan. We komen terug!

• 9Els Klaver07-06-2021

Alles prima voor elkaar.

3 heerlijke dagen gestaan met onze hond syb en de camper. Leuke kleinschalige camping. Goed sanitair. Naast ons de sloot vol carpers. Prachtige fietstochten gemaakt. Vriendelijke eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Martin Beer10-05-2021

It was a perfect base camp for our business trip

If I'd summary our stay in Green Hart camping, I'd say - very good. 10/10 points. For 5 weeks on a business trip we called Green hart camp a home. It's hard for me to judge the prices (was paid by the company), the free time activities etc. All I can rate is the quality of the accomodation and an attitude of John and Tineke de Jong. And I must say - It was excellent. The quality of the appartments is admirable. Much better than a house where I normally live. :-) Also the communication and patience of the owners is perfect. What we needed, we had. Regarding standard equipment, everything is there and works. If you want to wash the laundry, the washing machine is available. In general I have to say that the whole group was surprised in a very good way. I'd like to thank to the couple de Jong for everything and if we ever go back for another business trip, we already know where we want to be accomodated. M. Beer

• 9R.P.26-04-2021

Leuk!

Wij verbleven in een hooiberghut en waren zeer tevreden! Schoon, netjes eenvoudig en toch van voldoende gemakken voorzien. Vriendelijke ontvangst! We hadden per ongeluk iets teveel betaald bij de boeking en dat werd netjes zonder te vragen terugbetaald. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. de Greef19-04-2021

Super!

Een nette gezellige camping!Mooi sanitair, helemaal dicht, ideaal voor als het nog wat frisser is.Genoeg te doen voor de kinderen.Aardige en klantvriendelijke eigenaar.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Groene Hart + appartementen + hooiberghutten info