Sorteren

Reviews over De Hoef

Ggaan zeker terug,was heerlijke mini vakantie.

Natasja van der meer
    24-7-2018

Hele lieve mensen,erg gastvrij.Mooi sanitair.Heerlijk schoon.Prachtige natuur.

Heerlijke camping in een mooie omgeving

Esther
    7-7-2018

Een heerlijke camping in een mooie omgeving. Eigenlijk vlakbij de Randstad maar zo’n landelijke sfeer. Lekker gekanood en de kinderen gezwommen. Ook mooi om te wandelen en fietsen. Kortom... genoeg te doen. Schoon sanitair en fijn ontvangst. Hooiberghut zeer comfortabel en compleet. We komen zeker nog eens terug.

Het was weer fantastisch met de kleinkinderen

Susanne van den Burgh
    5-9-2017

Heerlijk om op de zeer goed verzorgde camping te staan. Schoon sanitair.

Fijn speelplekken voor de kinderen.

fantastic !

Pierre Jean et Armelle
    4-9-2017

we have been in groene hart camping for 10 days. It was wonderful, so quiet and with a lot of differents activities. we do kayak, swim in the river near, and bike it's the ideal place to be if you love biking. the camping is very clean and we will be happy to come back another time thanks a lot to the family De Jong

Heerlijke plek

Familie janssen
    29-8-2017

Fraaie boerencamping met keurig onderhouden sanitair. Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Voor kinderen is er een enorme keuze aan speeltoestellen, skelters en fietsen.

Vliegtuigen die stijgen/ dalen bij Schiphol zijn zichtbaar, maar wat mij betreft veroorzaken ze geen geluidsoverlast.

Heerlijk wakker worden naast de schapen en ganzen.

Enige minpunt is de toegangsweg, deze is smal, je wil liever geen tractor tegenkomen met de caravan op,de trekhaak.

Aanrader voor iedereeen die van rust houdt, maar wel van een beetje comfort.

De Hoef scoort een 8,2 uit 10, op basis van 3 reviews