Hotel Van der Valk De Bilt - Utrecht

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°14°
Hotel Van der Valk De Bilt - Utrecht
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk De Bilt - Utrecht voor je op een rij gezet:

499 reviews over Hotel Van der Valk De Bilt - Utrecht in het Nederlands

Heerlijk eten, relaxen en genieten

Monique
16-6-2018

Vanaf het hotel loop je zo het bos in. Ik heb heerlijk gegeten. Personeel is erg behulpzaam een vriendelijk (niet opdringerig). De Economy Plus kamer 225 heeft een hele grote tv en een goed koud koelkastje. Sinds de renovatie geen bad meer, maar wel een hele grote moderne douche. De ligging van deze kamer is aan de drukke weg. Vanaf het balkon met uitzicht op de drukke weg en de parkeerplaats van Van Der Valk, heb ik heerlijk gekeken naar het voorbij rijdende verkeer en de mensen die slecht in kunnen parkeren. En ik heb genoten van het "gras"veld aan de overkant hiervan. Hier zag ik veel hazen en meer. Ik moet wel zeggen dat het weer dit weekend goed was. Dierentuin Amersfoort is dichtbij en vindt ik een dikke aanrader. Niet groot, maar als je de route mis niks volg( niet altijd goed duidelijk aangegeven), dan ben je wel even bezig.

Volgende dag ontspannen je WFT examen...

Manfred
5-3-2018

Geen klachten. Alles Top. Ruim, schoon en fijne douche. Heerlijke espressokoffie op je kamer en voorverwarmde handoeken.

Super

Natasja
28-2-2018

Super service.. mooie kamer.. netjes.. heerlijk ontbijt

Prima hotel

Renate
5-1-2018

Vriendelijke ontvangst, nette ruime kamer met grote badkamer. Prima bedden. Wel warm op de kamer. Halverwege de nacht de balkondeur op een kiertje gezet.

Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid. Ook gebruik gemaakt van het diner. Was goed en ruime keus.

Leuk voor 1 nachtje

Charlotte
7-10-2017

1 nachtje hier geslapen, heel mooi hotel, mooie inrichting.

Het avondeten was heerlijk.

Het ontbijt was helaas minder uitgebreid dan wat we van Van der Valk gewend zijn.

De familiekamer was leuk met aparte tv's met koptelefoon voor de kinderen goed bedacht!

Wel last gehad vh geluid vh verkeer daardoor hebben we niet zo fijn geslapen.

Het cijfer van de ligging is dan ook hierop gebaseerd door de regen zijn we niet gaan wandelen in de omgeving.

genoten - prachtige omgeving

Jos Jansen
26-8-2017

Heerlijk ontbijt - comfortabele kamer - erg attent personeel

Restaurant service: dramatisch

Alexander
26-7-2017

Ik was in dit hotel voor een zakelijke bespreking, kwam om 15:00 uur aan. De meeste tafels waren niet schoongemaakt na de lunch. Toch maar gesettled aan een niet opgeruimde tafel. het duurde 18 minuten eer we opgemerkt werden. De tafel werd schoon gemaakt, althans de broodkruimels werden van de tafel geveegd richting de vloer...en mijn schoot. Dank u wel.

We bestelden een water en een thee. Er lag meer water op mijn schoteltje dan in er in mijn kopje zat. het bijbehorende koekje was doorweekt.

Service kent men hier niet. het duurde een uur (!) voordat gevraagd werd of we nog wat wilden bestellen. Het personeel had een gesprek over wiet en was goed gemutst, maar men vergat het werk. Al met al dus niet als gast ontvangen. Typich v/d Valk kwaliteit want dit is niet de eerste keer.

Marleen Maas, Rooms Division Manager, 3-8-2017

Geachte heer Alexander,

Allereerst willen wij u bedanken voor het bezoek aan ons restaurant en uw feedback met ons te delen.

Wij streven ernaar om een constante goede service te bieden en uw feedback is daarbij van groot belang!

De service die u in het restaurant heeft ervaren is niet de service waar wij ons in herkennen en wat wij als bedrijf willen uitdragen. De dienstdoende medewerkers zijn aangesproken op hun werkwijze en hun gedrag. Daarnaast wordt er door onze leidinggevenden extra op toegezien dat dit niet weer gebeurt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van mijn email dan verneem ik het graag.

Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Utrecht weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Marleen Maas

Rooms Division Manager

Fantastisch!

Marjo
2-4-2017

We werden erg vriendelijk ontvangen.

De kamer was ruim en modern en vooral heel schoon.

Lekker gedineerd met attente bediening.

We moesten ons verblijf afbreken en daar werd soepel en zeer correct op ingespeeld.

Super

Rosita Bekaert
25-2-2017

Het hotel is super qua kamer en eten. We waren daar met een fietsarrangement en we werden heel vriendelijk onthaald. Ondanks de renovatie aan een deel van het hotel hebben we echt géén hinder ondervonden.

zeer goed hotel

penrod67
15-1-2017

mooie schonen kamer ,een goed bed ,met dubbele hoofdkussen , bad kamer,prima .een zeer goed ontbijt,vriendelijk personeel,zeer mooi hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Bilt - Utrecht in De Bilt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Bilt - Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk De Bilt - Utrecht scoort een 8.08 uit 10 op basis van 546 reviews.