Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Sprookjesbos in het Nederlands

Een aanrader voor wie van rust houd

Leo en Bernadette,
2-6-2018

Als je rust en natuur om je heen wil, is dit huisje een aanrader, klein en knus, maar alles aanwezig. Ontzettend fijn om hier te wandelen en te fietsen. Als je dan weer terug bent in dit huisje voel je alles van je af vallen en kan je alleen nog maar genieten van de goede dingen van het leven.De eigenaar en eigenares zijn heel behulpzame lieve mensen. Voor de rest is dit een goede uitvalsbasis om naar Utrecht Zeist Amersfoort te fietsen.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sprookjesbos in De Bilt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sprookjesbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.