Vakantiepark Wijdland (bungalowpark) ****

Vakantiepark Wijdland (bungalowpark)
8,7

Weer vandaag5°-4°

• Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Wijdland (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

15 reviews over Vakantiepark Wijdland (bungalowpark) in het Nederlands

bijna drie maanden fantastische tijd gehad

René en Gea Baak, 17-12-2017

zeer complete woning van alle moderne gemakken voorzien en gezellige ingericht.

Alleen maar positieve ervaring.

Fantastische bungalow HUT014

Elly en Jan, 29-6-2017
  • Onderkomen9

Prachtig gelegen bungalow, direct aan Eemmeer gelegen.

Van alle gemakken voorzien en prima onderhouden en zeer schoon.

Tijdens de zeer warme dagen (rond 30 graden) was de airconditioning in de slaapkamer een verademing.

De bungalow was zo goed ingericht dat er niets te wensen was.

's Avonds lekker op het terras naar de jachthaven en de boten op het meer kijken was werkelijk fantastisch.

Het personeel van de jachthaven, waar je terecht kon met vragen en informatie, was zeer behulpzaam.

Voor kinderen is op het terrein niet veel te doen.

Het dorpje Bunschoten-Spakenburg is heel gezellig met leuke winkeltjes en fijne terrasjes.

Hans, eigenaar, 5-7-2017
Fijn dat u zo'n heerlijk verblijf heeft gehad. Dank voor deze mooie review.

Super de luxe verblijf

hein kars, 26-5-2016

Absoluut perfect verblijf. Heerlijke week in dit huisje gehad. Alles aanwezig TV , Wifi, Radio/CD, zeer mooie luxe keuken, heerlijke bedden. gezellige woonkamer. Super douche ennnnn vergeet de sauna niet! Absolute aanrader. en nog dit: de schoonmaakster verdient een 10! Bovendien ligt het gezellige Spakenburg op loopafstand

Geweldig!

Anja, 11-1-2016

Wij verblijven in bungalow nummer 21. Prachtig huisje van alle gemakken voorzien.

Modern en sfeervol ingericht, heel schoon en mooi aan het water gelegen. Zeker een aanrader!!

Prachtig

lenvanwallenburg@gmail.com, 16-6-2015

We hebben gezeten in 3 huizen vanaf april tot juni en het was zeer goed.Complete inrichting en goede WIFI.Lokatie erg mooi en 7 min rijden naar de A1.Dorp heeft een leuk winkelcentrum op loopafstand met bezienswaardigheden.

Echt een aanrader.

Heerlijke vakantie in bungalow no. 35 gehad!

Greetje, 11-2-2015

Een heel aardige beheerder, van de jachthaven, bracht ons naar het huisje en gaf goede uitleg. Wat een mooi huisje is dit! Meneer vertelde er bij dat no. 35 een 5***** huisje is, waar de meeste op Park Wijdland 4**** zijn. Van binnen en buiten design, met een zeer luxe keuken en overal een mooi strakke afwerking.

De bungalow heeft 2 slaapkamers en 1 badkamer met ligbad en 1 extra Spa met douche en sauna. Je kan met 4 personen in de Sauna en zeker in de winter is het heerlijk om op te warmen en te ontspannen op een koude dag.

Het is een goed onderhouden huisje, het was schoon en er waren extra’s zoals een campingbedje en opstapkrukje.

Na afloop kwam de beheerder zelf de sleutel weer ophalen en kwam de schoonmaakster ons huisje weer gereed maken voor de volgende huurders.

In de toekomst willen we hier zeker een keer terug komen: mooie omgeving, Spakenburg is erg leuk, op 5 minuutjes lopen is een speeltuintje voor kinderen en aan de overkant van het water ligt Center Parcs De Eemhof.

Zeker doen!

harry van der heijden, 16-11-2014

Bungalow 17, een absolute aanrader ! Sfeervol en supercompleet ingericht. Schitterend uitzicht op haventje.

Nooit meer!

miekepisa984, 6-11-2014

Helaas zie ik hier maar enkele beoordelingen van lang geleden.

Ligging is prima. Dorpje met al zijn winkels en gezelligheid loop je binnen 10 minuten naar toe. Zaterdag markt, de gezelligste die ik ooit heb meegemaakt. Echter weinig tijd om te genieten. De bungalow 035 was zo stoffig/smerig en slecht onderhouden dat ik mijn week vakantie niet heb afgemaakt. Week voor ruim € 400,00 in het naseizoen zou je toch wat van mogen verwachten. Dan nog je borg € 200,00 en apart je energiekosten. Nooit meer deze touroperator voor mij! Beheerder van het park heel behulpzaam en altijd bereikbaar. Huis 035 deed als enige niet mee aan de reguliere schoonmaak,. Waarschijnlijk om kosten te besparen. Want van schoonmaak was geen sprake. Alles was stoffig/vet en vies. Toilet zat een lint om met "Schoongemaakt" moest bijna kotsen.Urine en verkalkt. In eerste instantie wilde ik haar tips geven gezien mijn vakkennis maar was eigenaar totaal niet van gediend. Touroperator hoef je niets van te verwachten!!.

Heerlijk plekje

Astrid, 19-10-2014

Ik en mijn man hebben hier tijdelijk een huisje gehuurd omdat ons nieuwe huis nog niet opgeleverd was. We hebben hier een geweldige tijd gehad en heerlijk genoten van de rust en het fantastische uitzicht. Wat een mooie natuur om te wandelen en lekker dicht bij het dorp. Heerlijk gewoon.

Prachtige huisje met een perfecte ligging

Rick, 20-10-2013

Geweldige week hier gehad. Veel gefiets in de omgeving. Leuk stadje Spakenburg op maar 800m waardoor we daar regelmatig heen gelopen zijn. Veel terrasjes, restaurantjes en leuke winkels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wijdland (bungalowpark) in Bunschoten/Spakenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wijdland (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Wijdland (bungalowpark) scoort een 8.73 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: