Bed and Breakfast Het Oude Gemeentehuis

BedAndBreakfast
7,6

5 reviews over Bed and Breakfast Het Oude Gemeentehuis in het Nederlands

mooie kamer voor weinig geld

Johan
5-8-2011

Voor mijn werk 1 nacht in dit mooie gemoedelijke hotel verbleven. Schitterende kamer en zeer vriendelijke service. Dat het ontbijt iets aam de karige kant was neem ik op de koop toe. Voor het geld hoef je echt niet te laten.

Lekker kneuterig

Roja
22-5-2011

Gemoedelijke sfeer prima bedden ruime kamer ik miste alleen de shampoo en het doucheschuim. Als er een gekookt eitje bij het onbijt had gezeten was het top geweeest.

2008

Heerlijke bedden, nette kamer

Tamara
6-7-2008

Heerlijke bedden, nette kamer.

2007

Jammer dat het zo onherkenbaar is

Ineke Ooms
13-8-2007

Jammer dat het zo onherkenbaar is.....3 x langsgereden zonder het te zien.

En ja .....af moeten rekenen met "de eigenaar"in badjas en blauwe sokken......een beetje knullerig allemaal.

Het onbijt was voor z'n € 7, 50 zeer karig.

2005

ik vond het super, de bediening was ook heel vriendelijk. Ik had echt het gevoeld dat er speciaal aandacht aan mij geschonken werd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Oude Gemeentehuis in Bunschoten/Spakenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Oude Gemeentehuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.