Bed and Breakfast bbSpakenburg

• Matig / voldoende: 5 - 7

Een echte aanrader

Lilian
24-10-2017

Hartelijke ontvangst met een praatje en een kopje thee. Je hebt de beschikking over de hele bovenverdieping (2e etage). Handig dat de slaap- en zitkamer (met TV) van elkaar gescheiden kunnen worden. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Zeer uitgebreid ontbijt inclusief krant.

Bed en breakfast Spakenburg is aan te bevelen aan anderen. Super schoon, gezellig en ruime kamers!

Gastvrij en gezellig

Lucas & Angeline Compen
18-8-2016

Een warm onthaal door gastvrij en gezellige mensen.

Lekker kletsen over allerlei weetjes en feitjes.

De kamer heeft alles wat je nodig hebt, WC en douche zijn in de kamer en de handdoeken en alles voor het douche ligt klaar.

Er staat een TV op de kamer en waterkoker voor een kopje thee of koffie en je kan gratis gebruik maken van de Wifi.

In de morgen stond er een heerlijk ontbijt in de tuin onder het afdak voor ons klaar.

Een paar tips van de gastheer over de omgeving kregen we ook nog mee.

Wij hebben ons er goed verzorgd gevoeld. Een aanrader voor eenieder die van rust houd.

Warm onthaal, bewondering creativiteit

Annelies Beekman
30-7-2016

Heerlijk bed en rustige omgeving.

Iets minder fijn is het geluid van de toilet dat hoorbaar is binnen de slaapkamer

uitstekend,knus,voor herhaling vatbaar.

matthias peltzer
21-6-2016

Leuk en knus verblijf op de tweede verdieping.Voor ons was het uitstekend en wij komen nogmaals terug.Lieve aardige mensen met oog waarvoor wij kwamwn.

Prima ontbijt en gezellig met eigenaar en zijn vrouw over veel dingen gesproken.

Alleen de wastafel was aan de krappe kant, maar als je wilt kan het ook.

gastvrij en heel vriendelijk onthaal

c.van gool
7-5-2016

heel goede verzorging gastvrij en gezellige mensen .

wij zouden het iedereen aanraden wie houd van water ,oudheden leuke markt en winkels .

alles op de kamer aanwezig op je kamer koffie apperaat ,waterkoker.en verschillende soorten koffie chocomel cup of soup

voor de douce handoekken en alles voor het douce ligt klaar

het is noch beter als in sommige hotels .

min punten hebben wij niet het was pefect

een mooie kamer met gezellige gastgevers

Sandra Felde
5-2-2016

De kamer heeft alle ditjes en datjes die je nodig hebt. WC en douche zijn in de kamer. Er staat een waterkoker voor een kopje thee of koffie en je kan gratis gebruik maken van de Wifi. Wij hebben ons er goed verzorgd gevoeld.

´s Ochtends stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Een paar tips van de gastheer over de mooie omgeving van Bunschoten Spakenburg kregen we gratis mee..

Omdat we drie nachtjes bleven kregen we nog korting.

Al met al een heel geslaagd plekje waar we zeker nog een keer heen gaan.

Gezellige,huiselijke sfeer.

fam.J Verstege
18-1-2016

Fijne locatie,in huiselijke sfeer.

Zijn hier al meerdere keren te gast geweest,en altijd een gastvrij onthaal.

De gastvrouw kookt een eitje en perst verse jus voor het ontbijt.Wat dan ook goed verzorgd is.

Weer genoten van onze mini vakantie.

Zoals thuis!

Eddy & Hilde
1-11-2015

Dikke merci, Fons en Martha!

Voor het warme onthaal, het zachte bed en het lekkere ontbijt. Jullie zien ons zeker terug!

Geweldig!

T.Janse
28-10-2015

Hartelijk en zorgvol. Prachtig en schone ingerichte bovenetage, deels Spakenburgse stijl (fotoalbums, dekbed, theedoos e.d.). Kortom sfeervol. Goede betrokken communicatie met de eigenaars en zeker servicegericht. Steenworp afstand van oude centrum e.o. Een prima verblijfplaats. Dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast bbSpakenburg in Bunschoten/Spakenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast bbSpakenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast bbSpakenburg scoort een 9.19 uit 10 op basis van 86 reviews.