Bed and Breakfast bbSpakenburg

Tonen op kaart

86 reviews over Bed and Breakfast bbSpakenburg

• 8Lilian24-10-2017

Een echte aanrader

Hartelijke ontvangst met een praatje en een kopje thee. Je hebt de beschikking over de hele bovenverdieping (2e etage). Handig dat de slaap- en zitkamer (met TV) van elkaar gescheiden kunnen worden. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Zeer uitgebreid ontbijt inclusief krant.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Anne Marie28-07-2017

Super fijne, schone en gezellige bed en breakfast!

Bed en breakfast Spakenburg is aan te bevelen aan anderen. Super schoon, gezellig en ruime kamers!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Lucas & Angeline Compen18-08-2016

Gastvrij en gezellig

Een warm onthaal door gastvrij en gezellige mensen. Lekker kletsen over allerlei weetjes en feitjes.

De kamer heeft alles wat je nodig hebt, WC en douche zijn in de kamer en de handdoeken en alles voor het douche ligt klaar. Er staat een TV op de kamer en waterkoker voor een kopje thee of koffie en je kan gratis gebruik maken van de Wifi.

In de morgen stond er een heerlijk ontbijt in de tuin onder het afdak voor ons klaar. Een paar tips van de gastheer over de omgeving kregen we ook nog mee.

Wij hebben ons er goed verzorgd gevoeld. Een aanrader voor eenieder die van rust houd.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Annelies Beekman30-07-2016

Warm onthaal, bewondering creativiteit

Heerlijk bed en rustige omgeving. Iets minder fijn is het geluid van de toilet dat hoorbaar is binnen de slaapkamer

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9matthias peltzer21-06-2016

uitstekend,knus,voor herhaling vatbaar.

Leuk en knus verblijf op de tweede verdieping.Voor ons was het uitstekend en wij komen nogmaals terug.Lieve aardige mensen met oog waarvoor wij kwamwn. Prima ontbijt en gezellig met eigenaar en zijn vrouw over veel dingen gesproken.

Alleen de wastafel was aan de krappe kant, maar als je wilt kan het ook.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10c.van gool07-05-2016

gastvrij en heel vriendelijk onthaal

heel goede verzorging gastvrij en gezellige mensen . wij zouden het iedereen aanraden wie houd van water ,oudheden leuke markt en winkels . alles op de kamer aanwezig op je kamer koffie apperaat ,waterkoker.en verschillende soorten koffie chocomel cup of soup voor de douce handoekken en alles voor het douce ligt klaar het is noch beter als in sommige hotels . min punten hebben wij niet het was pefect

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Sandra Felde05-02-2016

een mooie kamer met gezellige gastgevers

De kamer heeft alle ditjes en datjes die je nodig hebt. WC en douche zijn in de kamer. Er staat een waterkoker voor een kopje thee of koffie en je kan gratis gebruik maken van de Wifi. Wij hebben ons er goed verzorgd gevoeld. ´s Ochtends stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Een paar tips van de gastheer over de mooie omgeving van Bunschoten Spakenburg kregen we gratis mee.. Omdat we drie nachtjes bleven kregen we nog korting. Al met al een heel geslaagd plekje waar we zeker nog een keer heen gaan.

Gereisd met partner in december 2015

• 7fam.J Verstege18-01-2016

Gezellige,huiselijke sfeer.

Fijne locatie,in huiselijke sfeer. Zijn hier al meerdere keren te gast geweest,en altijd een gastvrij onthaal. De gastvrouw kookt een eitje en perst verse jus voor het ontbijt.Wat dan ook goed verzorgd is. Weer genoten van onze mini vakantie.

Gereisd met partner in december 2015

• 9Eddy & Hilde01-11-2015

Zoals thuis!

Dikke merci, Fons en Martha! Voor het warme onthaal, het zachte bed en het lekkere ontbijt. Jullie zien ons zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10T.Janse28-10-2015

Geweldig!

Hartelijk en zorgvol. Prachtig en schone ingerichte bovenetage, deels Spakenburgse stijl (fotoalbums, dekbed, theedoos e.d.). Kortom sfeervol. Goede betrokken communicatie met de eigenaars en zeker servicegericht. Steenworp afstand van oude centrum e.o. Een prima verblijfplaats. Dank.

Alleen gereisd in oktober 2015

6 tips over Bed and Breakfast bbSpakenburg

• wil van groezen, 26-07-2012

veruit de beste overnachtings mogelijk heid in spakenburg!!

• terlouw, 15-07-2012

Neem de tijd en ga lopend naar het dorpje met zijn haven, oude botters en veel restaurants.

• Hannelore Lewejohann, 14-06-2015

Spakenburg is een gemoedelijk oud vissersdorpje, waar nog altijd dames dagelijks in hun klederdrachten lopen. (En dat niet voor de toeristen!) Er zijn ook 2 kleine museums. Je kunt er heerlijk o.a. langs de randmeren fietsen of met een origineel platbodemschip varen.

0 vragen over Bed and Breakfast bbSpakenburg

Bed and Breakfast info