Tijdelijk €25 aanbetaling

bbSpakenburg

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast bbSpakenburg voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 84 reviews
+26

9.2FenomenaalScore uit 84 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

84 Reviews over bbSpakenburg

• 8Lilian24-10-2017

Een echte aanrader

Hartelijke ontvangst met een praatje en een kopje thee. Je hebt de beschikking over de hele bovenverdieping (2e etage). Handig dat de slaap- en zitkamer (met TV) van elkaar gescheiden kunnen worden. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Zeer uitgebreid ontbijt inclusief krant.

• 10Anne Marie28-07-2017

Super fijne, schone en gezellige bed en breakfast!

Bed en breakfast Spakenburg is aan te bevelen aan anderen. Super schoon, gezellig en ruime kamers!

• 10Magdalena i Krzysztof09-07-2017

Cudowne miejsce, wspaniali właściciele .

Cudowna atmosfera, życzliwość. Pyszne śniadania i wszystko ogólnie super super.

• 9Lucas & Angeline Compen18-08-2016

Gastvrij en gezellig

Een warm onthaal door gastvrij en gezellige mensen. Lekker kletsen over allerlei weetjes en feitjes.

De kamer heeft alles wat je nodig hebt, WC en douche zijn in de kamer en de handdoeken en alles voor het douche ligt klaar. Er staat een TV op de kamer en waterkoker voor een kopje thee of koffie en je kan gratis gebruik maken van de Wifi.

In de morgen stond er een heerlijk ontbijt in de tuin onder het afdak voor ons klaar. Een paar tips van de gastheer over de omgeving kregen we ook nog mee.

Wij hebben ons er goed verzorgd gevoeld. Een aanrader voor eenieder die van rust houd.

• 9Annelies Beekman30-07-2016

Warm onthaal, bewondering creativiteit

Heerlijk bed en rustige omgeving. Iets minder fijn is het geluid van de toilet dat hoorbaar is binnen de slaapkamer

• 9Doris Stütz15-07-2016

Vielen Dank - gerne wieder!

Wir wurden sehr freundlich und unkompliziert empfangen und das Frühstück war ausgezeichnet!

• 10Hans-Jürgen12-07-2016

sehr freundlich, finden individuelle Lösungen

Frühstück super. Trotz Rollstuhl wurde für uns eine Übernachtungsmöglichkeit in den privaten Bereichen gegeben. Fahrrad in Garage trocken und sicher.

• 9matthias peltzer21-06-2016

uitstekend,knus,voor herhaling vatbaar.

Leuk en knus verblijf op de tweede verdieping.Voor ons was het uitstekend en wij komen nogmaals terug.Lieve aardige mensen met oog waarvoor wij kwamwn. Prima ontbijt en gezellig met eigenaar en zijn vrouw over veel dingen gesproken.

Alleen de wastafel was aan de krappe kant, maar als je wilt kan het ook.

• 10c.van gool07-05-2016

gastvrij en heel vriendelijk onthaal

heel goede verzorging gastvrij en gezellige mensen . wij zouden het iedereen aanraden wie houd van water ,oudheden leuke markt en winkels . alles op de kamer aanwezig op je kamer koffie apperaat ,waterkoker.en verschillende soorten koffie chocomel cup of soup voor de douce handoekken en alles voor het douce ligt klaar het is noch beter als in sommige hotels . min punten hebben wij niet het was pefect

• 10Luke Lodenstein31-03-2016

Luke Lodenstein

I'm from Australia and on holidays in Holland to visit old friends. I decided to stay at BB Spakenburg for the reason it is located close to where I want to go. I was very impressed with the place, clean, comfortable, enough connectivity for my electronics, excellent wifi and tv reception and above all a great breakfast in the morning. If you want to stay 1 or more nights, I highly recommend this bed and breakfast place. Before I forget the host family, they are friendly and helpful with any question you might have.😀😀

Bed & Breakfast bbSpakenburg info

• AirconditioningNiet beschikbaar