Bed and Breakfast Zo Heerlijk Rustig

Bed and Breakfast Zo Heerlijk Rustig

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Zo Heerlijk Rustig voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Zo Heerlijk Rustig in het Nederlands

Fantatisch wat een luxe

Wat een fijne plek is dit!
24-1-2017

Superaardige gastvrouw, super schoon en heerlijke prive sauna en bubbelbad. Dichtbij Utrecht en Bunnik is een gezellig dorp met leuke restaurantjes

Gereisd met partner in november 2016

Bed and Breakfast info

• ZwembadJacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Zo Heerlijk Rustig in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Zo Heerlijk Rustig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.