Hostel Stayokay Bunnik

Hostel Stayokay Bunnik

7.4Goed

Nederland, Utrecht, Bunnik

Op vakantie geweest naar Stayokay Bunnik?

7.4Goed

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

8 reviews over Hostel Stayokay Bunnik

• 9FAM. GEURTS14-08-2017

Waar voor je geld

Prima hostel volgens het StayOkay concept. Mooie omgeving, schitterende locatie, sobere kamers, en geweldig voor bezoekers die zónder teveel opsmuk willen genieten van een mooie omgeving en gezellig samen zijn zonder kant en klaar vermaak. Prijs / Kwaliteit verhouding is goed!

Wij hebben wederom prima genoten met ons gezin, en zullen zeker vaker gebruik blijven maken van deze formule!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8P. Zandkuijl19-05-2017

Landhuis op een unieke locatie.

Zeer gastvrije ontvangst bij aankomst. Ook d.m.v een welkom mail voor vertrek. Keurige kamer. Comfortabel bed. Het seizoen maakte dat de natuur wel heel prachtig is(begin mei). Heerlijk wandelgebied. Bereikbaarheid Utrecht met openbaart vervoer. Bushalte ongeveer aan t begin van de oprijlaan. Ontbijt goed verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Mario en Rina23-07-2015

Gastvrij, schoon en heerlijke plek

Pitoresk gelegen Stayokay in Bunnik vlak bij Utrecht, mooi in de natuur. Een verrassend plekje. Eenvoudig maar sfeervol ingericht. Schoon. Enthousiast personeel. We hebben een heerlijk verblijf gehad. Komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 5Els Nuchelmans01-09-2014

Dit nooit meer!!

De Bongerd (bijgebouw) gehuurd voor een familiedag. Na eerste bezichtiging die een redelijke keuken met serviesgoed, afwasmachine en aanrecht deze zaal gehuurd. Er was een koffiezet apparaat zonder bijbehorende zakjes aanwezig, maar vooruit we nemen zelf ons koffie apparaat en waterkoker wel mee. Bij aankomst ineens een piepklein aanrechtje!!! tussen 2 klapdeurtjes en geen serviesgoed. Blijken we te moeten Huren! 25 Euro voor 30 kopje en glazen. Als je er al bent is huren de enige optie. In het huurcontract is hier niets over gemeld, wat je toch mag verwachten. Het was er bovendien niet schoon, moest nog bij de receptie WC papier halen. Dus al met al slecht verzorgd. Als reactie bij de receptie "u heeft alleen een recreatiezaal gehuurd! Dit dus nooit meer!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7Jeanneman03-06-2013

Prachtige locatie voor een hostel

Van buiten zie je er niet aan af dat in dit prachtige gebouw een hostel zit. Je verwacht er eerder een luxer hotel. Het is dus wel een van de luxere hostels. Kamers zijn schoon, bedden best aardig en niet te klein. Eten was heerlijk.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Rick27-12-2012

Lekker weg met kerst

Gelukkig laten we ons nooit echt leiden door de beoordelingen, want anders waren we hier niet heen geweest. De locatie is erg mooi gelegen en bij aankomst in donker stonden er diverse vuurkorven te branden. Erg sfeervol allemaal. De verzorging van het gehele kerst arrangement was prima voor elkaar en iedereen was erg behulpzaam en vriendelijk. Ook voor de kinderen waren er verschillende dingen te doen. Het eten met huisgerookte zalm vooraf en parelhoen als hoofdgerecht is iets wat je niet direct verwacht en zeker niet met een goed glas wijn er bij. Het personeel was er dan ook erg druk mee, maar bleef vriendelijk en was bezig om het iedereen naar het zin te maken. Wat ons betreft is deze stay okay een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 6chrisrich17-08-2011

Mooi op de foto maar tegenvaller in het echt

In vergelijk met de 9 andere Stayokayhostels die we bezocht hebben, viel deze tegen.

Het is een mooi hoofdgebouw (Ridderhofstad) en de omgeving is heel mooi en prachtig om te wandelen. Ontbijten in dit hoofgebouw is wel erg bijzonder.

Het koetshuis bevat de receptie en een café met binnenruimte en gezellig terras. De receptie nodigde niet echt uit (deur dicht, receptionist onvindbaar) is klein en groezelig. De receptioniste was niet echt gastgericht.

Het café/terras wordt erg druk bezocht door lokalen/toeristen en het is vechten om een plaatsje. De grote drukte komt de service vd bediening niet ten goede. De kaart van het café is te klein om het diner v.h. hostel te vervangen (geen diner/buffet i.v.m. bruiloft). Oud speelhuisje aanwez. voor kleine kids.

We zaten i.v.m. bruiloft in het verderop gelegen (bij)gebouw "In de Bongerd". Een hosteldeel dat meer voor scouts, scholen en groepen is. Vies tot ronduit smerig, oud en lawaaierig.

Stayokay is top maar deze vestiging nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

• 6Arija08-04-2011

Matig voor een StayOkay

Van alle StayOkay Hostels waar ik overnacht heb, is dit echt wel de minste. Slapen in een houten barak, matig onderhouden, ver van het hoofdgebouw,eetzaal, bar en receptie, vond ik beneden de maat. Niet gezellig. Sfeer ontbrak. pertsoneel matig. Iedereen leek wel een stagiere te zijn. Dat kan beter!

Alleen gereisd in januari 2011

0 tips over Hostel Stayokay Bunnik

1 vraag over Hostel Stayokay Bunnik

• Janny van der Veen, 15-05-2016

Lunch

Wij zouden graag bij het cafe willen lunchen met 10 personen. Is er ook een lunchkaart. Ik heb erg gezocht op internet, maar kan het niet vinden. Ik woon in Harlingen, dus zou heel graag hier een antwoord op krijgen. Alvast bedankt! Met vr.gr. Janny van der Veen

Hostel Stayokay Bunnik info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin